AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 For et par dager siden hadde jeg en avtale med en fyr jeg har møtt i litt under 2 måneder. (Vi skulle lage mat «sammen» over Skype) Desv måtte jeg avlyse, fordi et familiemedlem har kreft og ble akutt innlagt. Jeg var ganske lei meg da vi snakket på telefon og beklaget til han. Egentlig hadde jeg håpet at han ville spørre om han kunne gjøre noe for meg, eller lignende (kanskje komme bort), men det gjorde han ikke. Han var dog omsorgsfull og sa jeg måtte bare ringe igjen og han spurte senere på melding hvordan det gikk. Jeg vet ikke, kanskje jeg overdriver.. vil ikke la dette ødelegge noe, men ble kanskje litt skuffet. Men som sagt, mulig jeg ikke helt tenker klart og mulig han tenkte han bare ville gi meg litt space. Nå er jeg bare redd han skal trekke seg unna fordi jeg gråt over tlf Huff, ikke lett å tenke nå. Anonymkode: 17147...dc9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Du overdriver skikkelig. Og det var bra han ikke kom over. Anonymkode: b75e5...732 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Tror du han er tankeleser? Det er kun ditt ansvar å fortelle noen om dine behov, ingen kan gjette seg til det. Han reagerer kanskje med å trøste deg på en måte han selv ville blitt trøstet på. Her overdriver du noe enormt, dere kjenner jo hverandre nesten ikke. Anonymkode: 90e60...a52 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du overdriver skikkelig. Og det var bra han ikke kom over. Anonymkode: b75e5...732 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du han er tankeleser? Det er kun ditt ansvar å fortelle noen om dine behov, ingen kan gjette seg til det. Han reagerer kanskje med å trøste deg på en måte han selv ville blitt trøstet på. Her overdriver du noe enormt, dere kjenner jo hverandre nesten ikke. Anonymkode: 90e60...a52 Ok, takk for tilbakemeldinger. Ser som sagt selv at jeg kan ha overdrevet. Jeg synes bare det er vanskelig å tenke helt klart når jeg er i en vanskelig situasjon. Anonymkode: 17147...dc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå