Gå til innhold

Angrer på livet mitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble singel for 8 år siden og i denne tiden har jeg ikke funnet noen ny mann. De beste årene mine er forbi og er i 40 årene og forfalt. 

Skulle ønske det gikk ann å gå tilbake å kunne gjort ting annerledes. 

Sier ikke at en mann er alt for at livet skal bli lykkelig, men hadde vært kos å hatt en som brydde seg litt ekstra om meg osv. Og med alderen + så lenge alene og alt har jeg nå mistet troen på at det er mulig å finne. 

Måtte bare få det ut!!!

Anonymkode: 04c3e...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble singel for 8 år siden og i denne tiden har jeg ikke funnet noen ny mann. De beste årene mine er forbi og er i 40 årene og forfalt. 

Skulle ønske det gikk ann å gå tilbake å kunne gjort ting annerledes. 

Sier ikke at en mann er alt for at livet skal bli lykkelig, men hadde vært kos å hatt en som brydde seg litt ekstra om meg osv. Og med alderen + så lenge alene og alt har jeg nå mistet troen på at det er mulig å finne. 

Måtte bare få det ut!!!

Anonymkode: 04c3e...ee2

hva har du gjort på disse 8 årene ? har du ikke datet noen ?

hvor i norge bor du ? noen steder er det vanskeligere å treffe folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg godt! 

Vil bare si at det fortsatt er muligheter. Svigerfar fant ny kjæreste som 60-åring, etter en god del år alene. Hun hadde vært alene i 12 år. 

Ikke gi opp håpet. 

Anonymkode: 7581b...0fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DonKing skrev:

hva har du gjort på disse 8 årene ? har du ikke datet noen ?

hvor i norge bor du ? noen steder er det vanskeligere å treffe folk

Har datet litt, men ikke funnet noen og vært av den typen som ikke ønsker sex utenom forhold (kan gjerne angre på det og). 

Bor litt utenfor en storby. 

Anonymkode: 04c3e...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du forfalt? Har du gitt opp? Jeg er i 40 åra og ser bedre IT enn noen gang, men da må man jo legge litt innsats i det også. Mange menn som er interessert, så det er nok å velge i. Du må begynne å jobbe litt hardere for å få deg en mann!

Anonymkode: 630bb...6eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har datet litt, men ikke funnet noen og vært av den typen som ikke ønsker sex utenom forhold (kan gjerne angre på det og). 

Bor litt utenfor en storby. 

Anonymkode: 04c3e...ee2

hva skjedde med de du datet da ?

Anonymkode: c0221...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du forfalt? Har du gitt opp? Jeg er i 40 åra og ser bedre IT enn noen gang, men da må man jo legge litt innsats i det også. Mange menn som er interessert, så det er nok å velge i. Du må begynne å jobbe litt hardere for å få deg en mann!

Anonymkode: 630bb...6eb

Ja, er vel det jeg har. Hjelper jo ikje uansett. Gått opp en del i vekt osv. 

Kjekt å høre at du har det sånn 😊

Anonymkode: 04c3e...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva skjedde med de du datet da ?

Anonymkode: c0221...c46

Ikke funnet noen jeg har ville gå på date nr to med. 

Var en liten periode med en mann, men det var i påvente av noe bedre for hans del. 

Anonymkode: 04c3e...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke funnet noen jeg har ville gå på date nr to med. 

Var en liten periode med en mann, men det var i påvente av noe bedre for hans del. 

Anonymkode: 04c3e...ee2

Det høres bare ut som du ikke har truffet noen som passer for deg. Men de fins! Hva liker du å gjøre? Har du noen drømmer?

Anonymkode: 22edc...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Du må stramme deg opp. Når frisørene åpner igjen få deg en oppshining og få kjøpt deg noen nye klær også. 

Gå tur i skogen eller gjør noe annen trening. Ikke tenk tanken at du ikke er god nok, ikke er bra. Du har maaange gode år igjen av ditt liv. En ting som IKKE hjelper det er å ta offer rollen. Selvsagt kan livet være en prøvelse avogtil, men mist aldri troen på deg selv allikevel.

Hilsen 47 år

Anonymkode: 6793a...42d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble singel for 8 år siden og i denne tiden har jeg ikke funnet noen ny mann. De beste årene mine er forbi og er i 40 årene og forfalt. 

Skulle ønske det gikk ann å gå tilbake å kunne gjort ting annerledes. 

Sier ikke at en mann er alt for at livet skal bli lykkelig, men hadde vært kos å hatt en som brydde seg litt ekstra om meg osv. Og med alderen + så lenge alene og alt har jeg nå mistet troen på at det er mulig å finne. 

Måtte bare få det ut!!!

Anonymkode: 04c3e...ee2

Du er kanskje halvveis i livet. Det er med andre ord mange år igjen av livet, og det beste du kan gjøre er jo å leve resten slik du skulle ønske du hadde levd de foregående årene. De beste årene dine kan ligge foran deg, så jeg ville brettet opp ermene og gjort de endringene du skulle ønske du hadde gjort tidligere. Lykke til! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det forstår jeg godt! 

Vil bare si at det fortsatt er muligheter. Svigerfar fant ny kjæreste som 60-åring, etter en god del år alene. Hun hadde vært alene i 12 år. 

Ikke gi opp håpet. 

Anonymkode: 7581b...0fe

Jeg tror også at din svigerfar på 60 er akkurat det hun vil høre om nå 🙂

Anonymkode: bc55f...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussige greier synes jeg når du og kvinner generelt kaller "kroppen har begynt å forfalle"... Det er jo egenlig da kroppen begynner å få skrukker som gir et vakkert uttrykk, strekkmerker eller noen kilo for mye? det er iallefall unormalt å ikke ha det, og jeg liker ekte kvinner...

Erfarne kvinner som har feilet litt, kjent litt på livets harde skole, utsatt for utroskap, fått psykisk knekk, og kanskje har barn med forskjellige menn. Uansett hva man har gjordt av feilgrep finnes det tilgivelse for det, og uansett hvordan livssituasjon din er finnes det forståelse... Jeg har lævd en stund og ser mer og mer verdien av kvinner i den alderen, og jeg vet dere er mere interessert i kjærlighet og ærlighet fremfor bare sex. Men passion og begjær sier dere ikke nei til... for det er i nå i den aldreren, man skal slutte med å være flau over sine seksuelle fantasier ønsker. Det jeg prøver å si er at kjærlighet og sex hører sammen i et godt forhold, det gir trygghet, lykke og velfortjent liv🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største problemet er jo at du har gitt opp, ikke at du har blitt eldre. Du vet ikke hvordan muligheter du har før du prøver. 

Anonymkode: 148f5...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene deres. 

Må gjerne komme meg opp igjen å prøve å ikke gi opp og gjerne få en annen innstilling. 

Anonymkode: 04c3e...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2020 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Takk for svarene deres. 

Må gjerne komme meg opp igjen å prøve å ikke gi opp og gjerne få en annen innstilling. 

Anonymkode: 04c3e...ee2

Du høres ut som en flott dame. Tror at mange menn hadde ønsket å bli kjent med deg. For 40+ er ikke så gammelt, du er fremdels attraktiv. Og de fleste voksne menn ønsker faktisk damer på sin egen alder.

Anonymkode: 9d79d...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...