AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Har i rundt tre-fire ukers tid hatt både tilbakevendende og tidvis konstante ubehag i halsen. Jeg har ikke hovne mandler, jeg har ikke direkte vondt i svelget slik man typisk har ved halsbetennelse. Jeg hoster heller ikke, og har ikke slim i halsen. Det er likevel et ubehag jeg ikke klarer å sette fingeren på. Vet at et typisk symptom på pollenallergi er kløe i halsen - hvordan oppleves denne kløen? Jeg føler ikke jeg har noen form for kløe, og må ikke kremte for å "få bort" noe heller. Er tidvis øm på halsen. Fikk beskjed av legen min at dette kunne tyde på pollenallergi og instruks om å ta allergitabletter. Har tatt dette nå i fem dager, men merker fremdeles det samme ubehaget. Det kommer og avtar i styrke i løpet av en dag. Har også lurt på om det kan skyldes hovne lymfekjertler, men så kjenner jeg heller ikke noen ting når jeg tar meg på halsen.. Begynner å bli litt lei, da dette verken går over eller slår ut i noe mer. Er det noen som har noen innspill? 😊 Anonymkode: b16d5...7be
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Ja, det kan være det. Jeg tar allergi tabletter hver dag hele året, jeg har ingen effekt av å bare ta en når jeg kjenner symptomene, har vært borti flere typer. Jeg var slapp og dårlig og tung i pusten det året jeg fikk det påvist. Før jeg gikk til legen hadde jeg gått på antihistaminer i ca 10 dager uten bedring. Jeg ble sent på utredning fordi de ikke trodde det var allergi. Allergi sjekket de først senere det året, og gikk da på tabletter en måneds tid før jeg begynte å merke endring. Anonymkode: 5d143...ab4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå