AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Kort fortalt: møtte en for 5 måneder siden, vi har vært med hverandre 5-6 ganger på denne tiden. Han har startet eget firma og jobbet 7-9 hver eneste dag frem til nå, så derfor har det blitt lite møter. Jeg vet med 100% sikkerhet at dette er grunnen. Likevel lovet han meg at etter firmaet ble bygget opp mtp ansettelse av flere skulle ting bli bedre. Nå har det altså blitt det, men er fortsatt likt. Likevel føler jeg at han liker meg. Han tar kontakt flere ganger iløpet av dagen og har gjort dette siden vi møttes, altså i 5 måneder. Han sender morgen og natt melding. Om jeg ikke svarer blir han bekymret og tar enda mer kontakt. For noen dager siden sa jeg at jeg var lei nå og tenkte at dette ikke var noe på grunnlag av at han aldri har tid. Da beklagde han seg og inviterte meg på god middag og spill. Hva skal jeg tolke dette som? Firmaet har vært under press i det siste pga corona så jeg vet han har jobbet mye men likevel. Usikker på om han bare ønsker å ligge med meg eller vil mer i tillegg.. Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Syns 5-6 ganger ila av 5 måneder er ganske lite.. Anonymkode: 375d1...13d 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns 5-6 ganger ila av 5 måneder er ganske lite.. Anonymkode: 375d1...13d Ja det er veldig lite men det er pga han har jobbet fra 7-9 hver dag pga firmaet sitt. Men tenker du at han kan være interessert i mer siden han ber meg på middag? Og snakker med meg hver dag hele tiden? Blir så forvirret, har ikke datet på lenge.. Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja det er veldig lite men det er pga han har jobbet fra 7-9 hver dag pga firmaet sitt. Men tenker du at han kan være interessert i mer siden han ber meg på middag? Og snakker med meg hver dag hele tiden? Blir så forvirret, har ikke datet på lenge.. Anonymkode: f1563...e3f Jeg som er den anonyme du svarte til. Jeg liker å tro på at hvis man er veldig interessert i noen så lager man tid. Uansett hvor opptatt man er. For JEG hadde gjort det. Men du kan jo møte han og se det an? Bare gi ikke alt for mye av deg selv. Bare vær casual. Du må bare vite hva du vil ha også setter du krav Anonymkode: 375d1...13d 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Litt lite, ja. Særlig med tanke på at han bare jobber to timer om dagen. (7-9). Men selv om han nå skulle jobbe 7-21 så ville det vært for lite. Du får sette et ultimatum. Anonymkode: 90758...151 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg som er den anonyme du svarte til. Jeg liker å tro på at hvis man er veldig interessert i noen så lager man tid. Uansett hvor opptatt man er. For JEG hadde gjort det. Men du kan jo møte han og se det an? Bare gi ikke alt for mye av deg selv. Bare vær casual. Du må bare vite hva du vil ha også setter du krav Anonymkode: 375d1...13d Takk for svar 😊 Ja tenker jo egentlig det samme men samtidig vet jeg at han har hatt enormt lange dager og jeg vet ikke selv om jeg hadde orket noe etter 14 timer arbeidsdag. Jeg har jo møtt han før og han virker mer og mer interessert for hver gang vi møtes men ikke super forelsket eller noe. Men det er ikke jeg heller på så få møter. Likevel er det rart med middag og dette dersom han bare vil ha sex Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt lite, ja. Særlig med tanke på at han bare jobber to timer om dagen. (7-9). Men selv om han nå skulle jobbe 7-21 så ville det vært for lite. Du får sette et ultimatum. Anonymkode: 90758...151 He he, mente til 21 😊 Ja jeg gjorde det og etter dette ba han meg på middag, men vet ikke om det er pga han ønsker noe mer med meg eller bare ikke vil miste potensiell partner å ligge med? Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: He he, mente til 21 😊 Ja jeg gjorde det og etter dette ba han meg på middag, men vet ikke om det er pga han ønsker noe mer med meg eller bare ikke vil miste potensiell partner å ligge med? Anonymkode: f1563...e3f Uten å si at dette gjelder ham så er det jo sånn at er det noe som tar tid så er det det å starte opp eget firma. Du får finne ut med deg selv hvordan du vil ha det og deretter kommunisere det tydelig til ham. Anonymkode: 90758...151 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 Jeg tenker at om han oppriktig var interessert, så ville han funnet tid til deg. Om det så var lørdag/søndag kveld burde han satt av et par timer til deg i uka. Anonymkode: 10384...f43 4
SoWhat? Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 Dere har møttes en gang i måneden? Ville ikke tolket det som spesiell interesse fra hans side, selv om du mener det er pga mye jobb. En gang i måneden er ingenting, og han burde egentlig forstå at en kjæreste har krav på mer enn det. Jobbing eller ei. Det koster ham ikke stort å sende noen meld i løpet av dagen. Men for all del. Tror du at han vil noe seriøst, så får du jo bare finne deg i det.
FrodeF Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 Åpenbart kun for sex så ofte som han treffer deg. Dump han.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar 😊 Ja tenker jo egentlig det samme men samtidig vet jeg at han har hatt enormt lange dager og jeg vet ikke selv om jeg hadde orket noe etter 14 timer arbeidsdag. Jeg har jo møtt han før og han virker mer og mer interessert for hver gang vi møtes men ikke super forelsket eller noe. Men det er ikke jeg heller på så få møter. Likevel er det rart med middag og dette dersom han bare vil ha sex Anonymkode: f1563...e3f Meg hun anonyme igjen. Du liker han veldig godt at du forsvarer han. Kjenner meg sååå godt igjen, hehe. Tro meg, menn kan få deg til å tro at de er så interessert i deg. For så to leave you hanging. Det beste rådet jeg kan gi til deg er å gjøre det du føler for. Men bare vær ekstra forsiktig. Ikke gi mer enn hva han gir deg. Anonymkode: 375d1...13d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 Takk for svar til alle! Jeg har tatt det opp med han og han sa det blir bedre når firmaet går av seg selv, noe det egentlig gjorde før coronavirus. Han vet at jeg ikke gidder så lite møter i lengden. Jeg ser dere skriver at om han liker meg tar han seg tid osv men jeg vet faktisk ikke om jeg hadde orket være med han etter 14 timer arbeid, derfor jeg «forsvarer» han. Når det kommer til hva jeg føler så er jeg drittlei og det merker han, derfor er han ekstra på tror jeg. Kjenner at dette er siste sjangs. Jeg syns det er rart om han bare vil ha sex, isåfall må han ha verdens minste sexlyst som bare møter meg 1 gang i mnd. Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #14 Skrevet 12. april 2020 Demoted to every 3rd weekend anal plate. Move on. Anonymkode: 521e3...d6d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #15 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som er den anonyme du svarte til. Jeg liker å tro på at hvis man er veldig interessert i noen så lager man tid. Uansett hvor opptatt man er. For JEG hadde gjort det. Men du kan jo møte han og se det an? Bare gi ikke alt for mye av deg selv. Bare vær casual. Du må bare vite hva du vil ha også setter du krav Anonymkode: 375d1...13d Da har du tydeligvis ikke startet et firma før.. Anonymkode: ff785...dd5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar til alle! Jeg har tatt det opp med han og han sa det blir bedre når firmaet går av seg selv, noe det egentlig gjorde før coronavirus. Han vet at jeg ikke gidder så lite møter i lengden. Jeg ser dere skriver at om han liker meg tar han seg tid osv men jeg vet faktisk ikke om jeg hadde orket være med han etter 14 timer arbeid, derfor jeg «forsvarer» han. Når det kommer til hva jeg føler så er jeg drittlei og det merker han, derfor er han ekstra på tror jeg. Kjenner at dette er siste sjangs. Jeg syns det er rart om han bare vil ha sex, isåfall må han ha verdens minste sexlyst som bare møter meg 1 gang i mnd. Anonymkode: f1563...e3f Kanskje han har sex med flere?! Anonymkode: 9a822...bae
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #17 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han har sex med flere?! Anonymkode: 9a822...bae Nei er 99% sikker på han ikke har det, snakker med han konstant og alltid før han skal legge seg Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 Jeg er sykepleier og i disse tider jobber jeg dag og natt, finner likevel tid til fyren jeg dater selv om han er opptatt han og;) Anonymkode: cc20b...c90
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #19 Skrevet 14. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sykepleier og i disse tider jobber jeg dag og natt, finner likevel tid til fyren jeg dater selv om han er opptatt han og;) Anonymkode: cc20b...c90 Jobber du også 14 timer da? Anonymkode: f1563...e3f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #20 Skrevet 14. april 2020 Bor dere langt unna hverandre i tillegg eller? Ettersom dere har møttes så lite. Man klarer jo finne tid til en kopp kaffe, en gåtur, spise middag sammen om man har et par timer. Man trenger en pause fra jobbing også. Selv om det ER hardt å starte firma ja, men det er jo merkelig å i det hele starte å date noen akkurat da også. Etter 5 mnd så hadde det jo vært naturlig å bare stikker innom og spise middag sammen, eller sove sammen selv om han må jobbe mye. Men om dere bare hadde møttes 5 ganger på 5 mnd så hadde jeg nok ikke giddet nei. Hadde heller sagt at han kunne tatt kontakt når han har tid til en kjæreste, og sett hvordan ståa er da. Men ikke ventet på han. Og et lite varsko, han sier det vil bli bedre, men å drive eget firma vil alltid være noe som krever MYE jobbing. Så det vil nok bli lenge til han har "god tid". Anonymkode: b3f9e...579
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå