Gå til innhold

Eksen hans dukker opp over alt på SoMe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nok med at hun lagde et helvette for ca to mnd siden. Alt har vært på vent siden. Hun manipulerer han til de grader og bruker sønnen mot han for alt. Han får ikke være sammen med meg eller flytte til meg for da har han fått beskjed om at han ikke får se sønnen sin mer. 
Det ble krise for han( mange andre ting også) og her står jeg nå uten å vite hva som skjer.

Hun terroriserte meg i flere timer med meldinger. Etter det har jeg ikke hørt noe mer fra henne( annet enn det daten sier hun har sagt).

Jeg er bare trist over hva som har skjedd og at alt har blitt et kaos. Han vet ikkr hva han vil, men sier det kan bli noe mellom oss.

jeg vet ikke hva jeg vil pga drama og henne! Det hjelper ikke at hun dukker opp hver eneste dag på Facebook som venneforslag. Har fjernet det mange ganger! Hun dukker opp andre steder også, og i går så jeg at hun hadde sjekket meg på LinkedIn. Trodde kanskje det var samtidig som hun hadde utbruddet, men nei da. For en uke siden🙄

Jeg har aldri søkt opp henne noen steder, så dette har hun funnet selv.

Hva kan jeg gjøre? Blir egentlig ganske lei meg da jeg er litt på vei til å gå videre, men får ikke «fred» på en måte. Burde jeg si det til daten? Og be han om å si at hun kan kutte ut og sjekke? 
Jeg kan jo fjerne alt jeg har av kontoer/apper, men har aldri opplevd at noen har sjekket meg opp slik som hun🙄

Anonymkode: 0cdbd...a70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo heldig som har fått en forsmak når han bare er en date.

Så kan du styre unna alt nå ;)

Anonymkode: 236d6...1e1

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Så hold deg vekke da! Mannen er opptatt og har barn. 

Anonymkode: cbac3...b06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er jo ikke opptatt?

Anonymkode: 7a784...7fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hut deg vekk før du havner i dragsuget med han og eksen.

Anonymkode: b1424...47d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, så slitsomt! Det er ufattelig for meg at enkelte kvinner bruker barna for å unngå at exen deres finner lykken med en ny. Jeg er selv sammen med en mann som har to barn fra før, der mor nekter meg å ha noe med barn å å gjøre. Enn så lenge er det greit siden vi kun har vært sammen i et års tid, og det funker greit å bare være sammen når han har barnefri, men vi skal jo flytte sammen på et tidspunkt. Ikke vet jeg hva hun gjør da 😂 ungene er heldigvis såpass store at innen vi flytter sammen så kan de bestemme hvor de vil bo når. 

Jeg har egentlig ingen råd, som du ser. Men det er fryktelig smålig og irriterende av barnemor å holde på slik. 

Anonymkode: 33a5b...e42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dette er veldig tidlig inn i forholdet, eller datingen og allerede så mye drama og styr? Her ville jeg bare gått min vei.

Anonymkode: 1adf6...939

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er veldig tidlig inn i forholdet, eller datingen og allerede så mye drama og styr? Her ville jeg bare gått min vei.

Anonymkode: 1adf6...939

Det tok 8 mnd før hun startet. Det har egentlig vært helt supert frem til hun startet.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en eks! Hvor står det at han er opptatt?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Blokker da vel! 

Utfra hva du skriver så virker det som om trådens tema er det minste problemet.

Anonymkode: 24ebb...9f3

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tok 8 mnd før hun startet. Det har egentlig vært helt supert frem til hun startet.

Hun er en eks! Hvor står det at han er opptatt?

ts

Ut i fra det du skriver høres det ikke ut som han er ferdig med henne. Vil du ha fred får du gjøre som resten av oss som har fredelige liv og bare date folk som har et ryddig forhold til eksen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blokker da vel! 

Utfra hva du skriver så virker det som om trådens tema er det minste problemet.

Anonymkode: 24ebb...9f3

Nei, det er akkurat dette som irriterer meg mest! At hun alltid dukker opp over alt! Uansett hvor  og hva så er hun søren meg der!

Får jeg blokkert folk på Facebook/ LinkedIn/ insta som man ikke er venn med eller følger selv?

2 timer siden, NymeriaRhoynar skrev:

Ut i fra det du skriver høres det ikke ut som han er ferdig med henne. Vil du ha fred får du gjøre som resten av oss som har fredelige liv og bare date folk som har et ryddig forhold til eksen.

Om han er ferdig med henne eller ikke har vel ikke noe med at hun hele tiden sjekker meg på some? Hadde det vært jeg som sjekket ut henne eller han hele tide hadde det vært noe annet. Han har sagt til henne at de er ferdige og kun venner pga sønnen.

Hun vil at jeg skal miste jobben, så tipper hun snoker etter dritt. ( dette vet jeg fordi hun har skrevet det til meg)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du må gå i tenkeboksen å vurdere om dette er verdt strevet. Hvis hun bare har blitt verre er det egentlig ingen grunn til å tro at dette roer seg etterhvert.

Så er han verdt det?

Jeg tipper nei.

Anonymkode: 987c8...9af

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Derfor jeg aldri har involvert meg med menn med barn :sleep: 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gå i tenkeboksen å vurdere om dette er verdt strevet. Hvis hun bare har blitt verre er det egentlig ingen grunn til å tro at dette roer seg etterhvert.

Så er han verdt det?

Jeg tipper nei.

Anonymkode: 987c8...9af

Takk! Vil ikke tro dette roer seg nei!

Er i tenke boksen, men har aldri møtt en som er så passende for meg. Vi tenker likt, han har samme energien som meg. Han er første mannen som jeg virkelig har følt at har brydd seg. Så personligheten hans er verdt det. Det er bare det at jeg vet ikke om jeg orker eksen «på kjøpet»

6 minutter siden, Peanut skrev:

Derfor jeg aldri har involvert meg med menn med barn :sleep: 

Jeg har barn selv, selv om jeg ønsker en uten barn er det vanskelig. En mann med barn forstår hvordan det er...

ts

Gjest Peanut
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har barn selv, selv om jeg ønsker en uten barn er det vanskelig. En mann med barn forstår hvordan det er...

ts

Beklager, jeg trodde du ikke hadde barn selv. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nok med at hun lagde et helvette for ca to mnd siden. Alt har vært på vent siden. Hun manipulerer han til de grader og bruker sønnen mot han for alt. Han får ikke være sammen med meg eller flytte til meg for da har han fått beskjed om at han ikke får se sønnen sin mer. 
Det ble krise for han( mange andre ting også) og her står jeg nå uten å vite hva som skjer.

Hun terroriserte meg i flere timer med meldinger. Etter det har jeg ikke hørt noe mer fra henne( annet enn det daten sier hun har sagt).

Jeg er bare trist over hva som har skjedd og at alt har blitt et kaos. Han vet ikkr hva han vil, men sier det kan bli noe mellom oss.

jeg vet ikke hva jeg vil pga drama og henne! Det hjelper ikke at hun dukker opp hver eneste dag på Facebook som venneforslag. Har fjernet det mange ganger! Hun dukker opp andre steder også, og i går så jeg at hun hadde sjekket meg på LinkedIn. Trodde kanskje det var samtidig som hun hadde utbruddet, men nei da. For en uke siden🙄

Jeg har aldri søkt opp henne noen steder, så dette har hun funnet selv.

Hva kan jeg gjøre? Blir egentlig ganske lei meg da jeg er litt på vei til å gå videre, men får ikke «fred» på en måte. Burde jeg si det til daten? Og be han om å si at hun kan kutte ut og sjekke? 
Jeg kan jo fjerne alt jeg har av kontoer/apper, men har aldri opplevd at noen har sjekket meg opp slik som hun🙄

Høres ut som hun ikke er ferdig med han, og vil ha han tilbake. Hun har forøvrig ingen rett til å si dette. Det holder verken hos familievernkontoret eller i retten å si "jeg vil nekte far samvær med vår felles sønn fordi han har fått seg kjæreste" 

Her hadde jeg truet med rettsak hvis hun ikke skjerper seg. Jeg har så lite til overs for sånne kvinnfolk 

Anonymkode: 844ab...253

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, NymeriaRhoynar skrev:

Jeg tror også det. Han er ikke ferdig med henne. Det er veldig sjeldent at bf klarer å slutte å føle noe for bm. Han vil alltid ha et ønske om å komme tilbake til henne og barna, 

Anonymkode: 2ced8...152

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff du og kjæresten høres ut som dere er utsatt for en typisk kvinnelig psykopat eller narsissist. De skaper slik drama og spetakkel som du beskriver med bruk av barna som våpen og trussel om samværsnekt.. 

Anonymkode: f397f...ed4

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også det. Han er ikke ferdig med henne. Det er veldig sjeldent at bf klarer å slutte å føle noe for bm. Han vil alltid ha et ønske om å komme tilbake til henne og barna, 

Anonymkode: 2ced8...152

Dette er jo bare sprøyt. Kjenner mange eks-par der alle er fornøyd med at forholdet er over (etter en sørgeperiode, selvfølgelig). 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å gå inn på sider og lese om kvinnelig psykopati. For å få råd og tips for hva som er lurt å gjøre.  

Anonymkode: f397f...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...