krydret Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg skal ha trønderbunad men jeg vet ikke hvilken farge som passer meg best, syns også alle fargene er like fine. Jeg har svart hår med brunskjær og brune øyne, og er halvt filippinsk. Hvilken farge mener dere passer meg best? Rød, blå, grønn? Med eller uten gloria?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Jeg synes den i svart og oker er vakrest, og med gloria. Oker er jo også flott til de varme fargene dine. Ville ikke valgt blå siden det er en kald farge. Anonymkode: c8d4d...551 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Jeg tror alle farger kan passe til deg om du tar gloria. Om du ikke tar gloria, tror jeg rød er den fineste til deg, for jeg synes det høres ut som du kler varme farger. Anonymkode: 1f301...09a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Definitivt rød! Anonymkode: b42db...130 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Generelt synes jeg de med mørke trekk kler den røde best. Men tror jeg ville gått på Husfliden og prøve. Både jeg og søsteren min endte med annen farge enn vi «ønsket» fordi vi rett og slett kledde en annen farge mye bedre. Anonymkode: e9c77...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå