AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg har hatt en blødning etter forrige mens og frem til nå, rett før neste mens. Jeg har bestilt legetime men det er ikke før neste uke og jeg holder på å bli gal av bekymring. Hva kan dette være annet enn kreft? Det er knall rødt, friskt og tynt blod. Ligner ikke på mensenblødning. Jeg har altså hatt denne blødningen i 10 dager. Kan man blø av en cyste som sprekker? Anonymkode: 13c80...765
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Bruker du hormonprevensjon? Det kan være det meste annet en kreft, alt fra polypp til kjønnssykdom til infeksjon, til graviditet utenfor livmoren. Hvis du bruker hormonprevensjon kan det også være helt normalt. Anonymkode: a2ce4...92c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du hormonprevensjon? Det kan være det meste annet en kreft, alt fra polypp til kjønnssykdom til infeksjon, til graviditet utenfor livmoren. Hvis du bruker hormonprevensjon kan det også være helt normalt. Anonymkode: a2ce4...92c Tusen takk for svar! Nei jeg bruker ingen prevensjon. Har hatt et «anfall» med store smerter i den venstre eggstokken men vet ikke om det har noe med det å gjøre. Jeg er bare en skikkelig pingle som takler det her dårlig. Anonymkode: 13c80...765
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Hvis det er noe som helst sjangs for at du kan være gravid må du ta en graviditetstest. Mitt svangerskap utenfor livmoren var bare litt blødning, lite vondt. Anonymkode: a2ce4...92c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå