AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg trenger et serum til å bruke under hudkremen min, men det er en sånn jungel av produkter at jeg ikke aner hvordan jeg skal velge. Jeg trenger et serum som gir godt med fuktighet, men jeg har olje i massevis selv, så det må ikke serumet bidra med. Er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør velge? Anonymkode: 6d68a...17e
Blingblingtahei Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Jeg liker exuviance vespera serumet (er dessverre dyrt men holder lenge da litt holder i massevis) , gir godt med fuktighet uten å virke fettete. Du kan også bruke sebum control kremer som gir fuktighet men kontrollerer overflødig fett, der liker jeg ti'am no sebum på dagtid under sminke, fungerer også litt som en primer. Men trenger mer fuktighet på kvelden, har derfor bestilt meg en nattmaske fra corsx som heter ultimate nourishing rise overnight mask, men denne har jeg ikke prøvd enda så kan ikke anbefale fra eller til.. Bruker også bha noen kvelder i uka for å eksfolere litt. Har prøvd andre syrer men huden min er også sensitiv så blir fort for mye.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Spørr en hudpleier såklart! De har utdannelse på dette de kjenner til hudtyper, tupiske trekk osv. Scroll litt rundt og send dem en mld med utdypende problem. Mange har instagram konto de svarer på nå for tiden. Anonymkode: 7fca9...4a0
addict Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Er utrolig glad i blithe 8 nourishing beans 😍
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 46 minutter siden, Blingblingtahei skrev: Jeg liker exuviance vespera serumet (er dessverre dyrt men holder lenge da litt holder i massevis) , gir godt med fuktighet uten å virke fettete. Du kan også bruke sebum control kremer som gir fuktighet men kontrollerer overflødig fett, der liker jeg ti'am no sebum på dagtid under sminke, fungerer også litt som en primer. Men trenger mer fuktighet på kvelden, har derfor bestilt meg en nattmaske fra corsx som heter ultimate nourishing rise overnight mask, men denne har jeg ikke prøvd enda så kan ikke anbefale fra eller til.. Bruker også bha noen kvelder i uka for å eksfolere litt. Har prøvd andre syrer men huden min er også sensitiv så blir fort for mye. 42 minutter siden, addict skrev: Er utrolig glad i blithe 8 nourishing beans 😍 Tusen takk for svar 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørr en hudpleier såklart! De har utdannelse på dette de kjenner til hudtyper, tupiske trekk osv. Scroll litt rundt og send dem en mld med utdypende problem. Mange har instagram konto de svarer på nå for tiden. Anonymkode: 7fca9...4a0 Takk for svar, men jeg har ikke instagram. Spør her, for det er sikkert noen damer som har litt erfaring som kan peke meg i riktig retning Anonymkode: 6d68a...17e
Roci Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Ta gjerne kontakt med en hudpleier, som flere foreslår. Hos f.eks. SkinCity får du gratis online hudanalyse basert på et ganske detaljert spørreskjema. De gir deg også en hudpleierutine med (dyre) produktforslag, men det er ingen kjøpeplikt. Du kan jo bruke forslagene deres til å finne rimeligere produkter med tilsvarende ingredienser. Hvis det først og fremst er fukt du er ute etter, kan du se etter serum som inneholder glyserin/glyserol, hyaluronsyre, karbamid/urea, panthenol/provitamin B5 og aloe, som er veldokumemterte fuktighetsgivende ingredienser. Se gjerne etter serumer som også inneholder antioksidanter. Ellers avhenger det jo litt av hvilket prisnivå du ønsker å legge deg på, men noen mer budsjettvennlige alternativer er f.eks. Bioderma Hydrabio Serum Vichy Minèral 89 Babor Essential Care Moisture Serum The Ordinary Hyaluronic 2% +B5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 20 timer siden, Roci skrev: Ta gjerne kontakt med en hudpleier, som flere foreslår. Hos f.eks. SkinCity får du gratis online hudanalyse basert på et ganske detaljert spørreskjema. De gir deg også en hudpleierutine med (dyre) produktforslag, men det er ingen kjøpeplikt. Du kan jo bruke forslagene deres til å finne rimeligere produkter med tilsvarende ingredienser. Hvis det først og fremst er fukt du er ute etter, kan du se etter serum som inneholder glyserin/glyserol, hyaluronsyre, karbamid/urea, panthenol/provitamin B5 og aloe, som er veldokumemterte fuktighetsgivende ingredienser. Se gjerne etter serumer som også inneholder antioksidanter. Ellers avhenger det jo litt av hvilket prisnivå du ønsker å legge deg på, men noen mer budsjettvennlige alternativer er f.eks. Bioderma Hydrabio Serum Vichy Minèral 89 Babor Essential Care Moisture Serum The Ordinary Hyaluronic 2% +B5 Tusen takk! Anonymkode: 6d68a...17e
Roci Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 På 14.4.2020 den 11.37, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Anonymkode: 6d68a...17e Bare hyggelig, håper du finner et serum du blir fornøyd med🙂 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 På 15.4.2020 den 11.57, Roci skrev: Bare hyggelig, håper du finner et serum du blir fornøyd med🙂 Jeg har bestilt The Ordinary Hyaluronic 2% +B5, så får vi se Anonymkode: 6d68a...17e
Roci Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestilt The Ordinary Hyaluronic 2% +B5, så får vi se Anonymkode: 6d68a...17e Ja, det er alltid spennende å prøve nye produkter🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå