Gå til innhold

Hvorfor vil de fleste farge håret blondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Jeg er brunette og har hele livet vært fornøyd med min hårfarge, har aldri følt behov for verken å farge det eller bleke det.

Jeg har merket at veldig mange damer har bleket blondt hår, uansett om de er 19 eller 45 år,og uansett om de egentlig har brunt hår, kommunefarget hår eller rødt hår. Det er veldig få damer som farger håret brunt.Hvorfor skal alle damer ha blondt hår? En kompis av meg sa :Nå til dags vet man aldri hvilken hårfarge damene har før man får av de trusa.😀

Anonymkode: 20c71...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi mange ser yngre ut med lysere hårfarge. Dessuten er gyllen/blond mye finere enn musebrun, som er en veldig vanlig hårfarge her til lands.

Anonymkode: 9fcdf...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig mange som farger håret brunt også?Ellers har håret der nede fint lite å gjøre med fargen på håret

Anonymkode: d295f...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mange ser yngre ut med lysere hårfarge. Dessuten er gyllen/blond mye finere enn musebrun, som er en veldig vanlig hårfarge her til lands.

Anonymkode: 9fcdf...45d

Jeg synes det er veldig kjedelig at alle farger det blondt, og man ser jo hvem som er orginal blondine eller falsk blondine. Hvordan ser musebrunt ut? 

Ts

Anonymkode: 20c71...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig mange som farger håret brunt også?Ellers har håret der nede fint lite å gjøre med fargen på håret

Anonymkode: d295f...bcb

Ikke alle har samme farge nedentil som på hodet, men de aller fleste har jo det. Jeg har mørkebrunt på hodet og nesten svart nedentil, venninna mi har rødt hår på hodet og rødt nedentil, søstra mi er mørkeblond oppe og ganske blond nedentil og kusina mi er platina blond oppe og har nesten hvite hår nedentil... 

Ts

Anonymkode: 20c71...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig kjedelig at alle farger det blondt, og man ser jo hvem som er orginal blondine eller falsk blondine. Hvordan ser musebrunt ut? 

Ts

Anonymkode: 20c71...167

Mørk blondt eller kommuneblondt.  Jeg er mellom/mørk blond selv men farger det brunt, kler meg godt og fremhever det litt unorske utseendet mitt. 

Anonymkode: 0d584...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg farger det lysere fordi jeg er opprinnelig blond, begynte å bli litt mørkere blond da jeg nærmet meg 30. Har forsøkt andre farger også, men jeg kler det ikke. Blir stadig spurt om jeg er ekte blond, lurer på om brunetter får samme spørsmål, eller om det bare vi som er blonde som får det. 

Anonymkode: 2b489...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mørkere, desto bedre, mener jeg. Skjønner ingenting av hva som er bra med blondt hår.

M34.

Anonymkode: cf889...054

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det en blanding av vane og at jeg rett og slett trives best med blondt hår. Jeg hadde veldig lyst da jeg var yngre, men nå ser det ut til at min naturlige hårfarge er nokså mørk blond. Jeg tror ikke jeg hadde kledd så godt å ha brunt hår, så da velger jeg ikke det. Jeg skulle derimot ønske at jeg kledde mørkt hår, for jeg synes at man som regel kler ulike klesfarger bedre da (f.eks. røde og oransje klesplagg - det går jeg aldri med). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...