Gå til innhold

Hvilken iphone anbefaler du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iphone 8. Ønsker en litt større og bedre kamera. Hvilken anbefaler du meg da? Ikke den dyreste. Evnt tips til hvor kjøpe billig? Brukt? 

Anonymkode: 19a85...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en XR, og er veldig fornøyd. Vil ikke bytte den ut, før den blir ødelagt. Hadde også 8 før. Det jeg liker aller best med denne, er størrelsen. Kameraet er visstnok like bra som i en av de svindyre, bortsett fra at det ikke har alle spesialeffektene. Må innrømme at jeg også liker at mobilen er gul. Du kan sikkert finne en brukt iPhone på Finn. Er visst et mobilselskap som også selger brukte mobiler. Du kan jo lese omtale av XR her: https://www.tek.no/test/i/RREPbO/apple-iphone-xr

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med min iPhone SE. Men jeg lurer på om jeg også skal ha en litt større om denne slutter å fungere en gang. 

Anonymkode: 5caf3...719

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Hvilken bør jeg ha for bedre kamera og større skjerm? 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, MyMichelle skrev:

Jeg har en XR, og er veldig fornøyd. Vil ikke bytte den ut, før den blir ødelagt. Hadde også 8 før. Det jeg liker aller best med denne, er størrelsen. Kameraet er visstnok like bra som i en av de svindyre, bortsett fra at det ikke har alle spesialeffektene. Må innrømme at jeg også liker at mobilen er gul. Du kan sikkert finne en brukt iPhone på Finn. Er visst et mobilselskap som også selger brukte mobiler. Du kan jo lese omtale av XR her: https://www.tek.no/test/i/RREPbO/apple-iphone-xr

Takk. Bedre kamera enn 8 da? 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen.  IPhone er alt for dyre i forhold til kvalitet og holdbarhet 

Anonymkode: 17b31...de1

AnonymBruker
Skrevet

Hva med iPhone xs? Litt billigere enn XR og en jevnt over bedre mobil: bedre skjerm og kamera i det minste. 

Anonymkode: a2ec5...a62

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iPhone xs max. Er super fornøyd! Veldig godt kamera, og er fremdeles helt som ny to år etter jeg kjøpte den. God batteritid enda. Elsker stor skjerm. Før denne hadde jeg iPhone 8 plus, var veldig fornøyd med den også egentlig, men liker at hele skjermen er glass da.

Du kan nok få en iPhone xs max til en ok penge på Finn 😊

Anonymkode: 26a8b...40a

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen reelle forskjeller på Iphoner når man egentlig bare bruker den til å ringe og sende sms?

Anonymkode: cb9ae...c4a

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen reelle forskjeller på Iphoner når man egentlig bare bruker den til å ringe og sende sms?

Anonymkode: cb9ae...c4a

Det er vel ingen reelle forskjeller på noen telefoner når man bare bruker de til å ringe eller sende sms med, strengt tatt. 😅

Nå tror jeg ikke det var kun det TS skulle bruke mobilen til sin da. 

Anonymkode: a2ec5...a62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...