Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Noen som vurderer å begynne å studere som godt voksen? Noen som har erfaring? M47
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Hei! Jeg er voksen og studerer nå. Jeg har også noen på studiet som er en del år eldre enn meg, og det er bare veldig positivt! :) Anonymkode: a44b1...c5c 1
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er voksen og studerer nå. Jeg har også noen på studiet som er en del år eldre enn meg, og det er bare veldig positivt! Anonymkode: a44b1...c5c Hei! Så bra! 😁 Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Hva du studerer? Svar bare hvis du er komfortabel med det altså... Er bare nysgjerrig jeg... 😄 Pål
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Kjør på! Jeg begynte da jeg var en del yngre enn deg, men likevel voksen. Det var flere der som var i din alder 😊 det er egentlig aldri for sent! Anbefaler deg å søke mot de andre voksne studentene og gjøre gruppearbeid med dem, hvis dere kan velge. Kan selvsagt være fint å samarbeide med de yngre også (19åringene...), men også litt frustrerende. Vet ikke hva du skal studere, men i de fleste tilfeller så vil livserfaring kunne være en styrke.
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Kjør på! Jeg begynte da jeg var en del yngre enn deg, men likevel voksen. Det var flere der som var i din alder 😊 det er egentlig aldri for sent! Anbefaler deg å søke mot de andre voksne studentene og gjøre gruppearbeid med dem, hvis dere kan velge. Kan selvsagt være fint å samarbeide med de yngre også (19åringene...), men også litt frustrerende. Vet ikke hva du skal studere, men i de fleste tilfeller så vil livserfaring kunne være en styrke. Hei! Tuusen takk for svar og tips! 😍 Jeg tenkte å starte med årsstudium norsk...og drømmer om å avslutte med master i norsk... 😄 Hadde tenkt å bygge meg en bachelor innen humanistiske fag... Har rett og slett lyst til å bli lærer... 😉 Hva studerte du? Pål
K1970 Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Hei Pål! Jeg har tatt en bachelor pluss en annen utdanning i voksen alder. Var ferdig med sist utdanning da jeg var 47. Ikke la alder stoppe deg fra å utdanne deg. Du kommer garantert til å angre om du ikke hopper på! Og skulle det vise seg at du ikke trives på studiet, uavhengig av årsak, så er det jo bare å slutte? 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 Nå er jeg kanskje ikke godt voksen enda 😂 men jeg er 29 og studerer markedsføring. Det er en veldig variert aldersgruppe i klassen. Tror eldste er rundt 60👌 Anonymkode: dca35...fdc 1
K1970 Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Che skrev: Hei! Tuusen takk for svar og tips! 😍 Jeg tenkte å starte med årsstudium norsk...og drømmer om å avslutte med master i norsk... 😄 Hadde tenkt å bygge meg en bachelor innen humanistiske fag... Har rett og slett lyst til å bli lærer... 😉 Hva studerte du? Pål Da er du neppe den yngste. Lykke til med studier!
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, K1970 skrev: Da er du neppe den yngste. Lykke til med studier! Hei! Tuusen takk takk for svar og lykke til ønsker... Jeg har søkt ihvertfall og kommer nok til å hoppe på. Inspirerende å få svar fra andre godt voksne! 😍 Pål
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, Che skrev: Hei! Tuusen takk for svar og tips! 😍 Jeg tenkte å starte med årsstudium norsk...og drømmer om å avslutte med master i norsk... 😄 Hadde tenkt å bygge meg en bachelor innen humanistiske fag... Har rett og slett lyst til å bli lærer... 😉 Hva studerte du? Pål Helt topp plan! Datteren min har en lærer i norsk som er 20 år eldre enn deg, og han er veldig populær både blant elever og foreldre 😊 Jeg studerte økonomi. Mange 20 åringer som bare ville ha 'sjefsjobb' og god lønn. Vi diskuterte ledelse og de var helt grønne. Mange hadde ikke engang hatt en sommerjobb før. Men det var altså flere der i din alder, noen studerte for første gang, andre tok videreutdanning (på master). Jeg synes virkelig du skal gjøre det! Vær villig til å samarbeide med alle (kanskje du kan lære dem noe og vice versa), men prøv å få kontakt med de som er over tenåra (de finnes!)
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kanskje ikke godt voksen enda 😂 men jeg er 29 og studerer markedsføring. Det er en veldig variert aldersgruppe i klassen. Tror eldste er rundt 60👌 Anonymkode: dca35...fdc Hei! Oki, men da er du voksen ihvertfall... 👍 😉 Tuusen takk for svar! Lykke til videre med studier! 👍
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Helt topp plan! Datteren min har en lærer i norsk som er 20 år eldre enn deg, og han er veldig populær både blant elever og foreldre 😊 Jeg studerte økonomi. Mange 20 åringer som bare ville ha 'sjefsjobb' og god lønn. Vi diskuterte ledelse og de var helt grønne. Mange hadde ikke engang hatt en sommerjobb før. Men det var altså flere der i din alder, noen studerte for første gang, andre tok videreutdanning (på master). Jeg synes virkelig du skal gjøre det! Vær villig til å samarbeide med alle (kanskje du kan lære dem noe og vice versa), men prøv å få kontakt med de som er over tenåra (de finnes!) Hæærlig! Godt å få støtte! 😍 Jeg har jobbet i mange år som trener og liker å formidle... Min viktigste målsetting er ikke å skape toppidrettsutøvere, men gode samfunnsborgere som har lært litt om samarbeid... Tror og mener jeg får god kontakt med mennesker i alle aldre. Muligheten til å utgjøre en forskjell, er verdt så mye mer enn lønn og materielle verdier. 👍 😄
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Che skrev: Hæærlig! Godt å få støtte! 😍 Jeg har jobbet i mange år som trener og liker å formidle... Min viktigste målsetting er ikke å skape toppidrettsutøvere, men gode samfunnsborgere som har lært litt om samarbeid... Tror og mener jeg får god kontakt med mennesker i alle aldre. Muligheten til å utgjøre en forskjell, er verdt så mye mer enn lønn og materielle verdier. 👍 😄 Høres ut som du har det som skal til. Masse lykke til med studiene 😊
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #14 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Høres ut som du har det som skal til. Masse lykke til med studiene 😊 Takker og bukker! 😍
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #15 Skrevet 12. april 2020 Min far tok utdanning og var ferdig som 55-åring. Trives veldig godt med det han jobber med og angrer ikke. Anonymkode: c8264...bfa 2
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min far tok utdanning og var ferdig som 55-åring. Trives veldig godt med det han jobber med og angrer ikke. Anonymkode: c8264...bfa Hei! Veldig inspirerende å høre! Tuusen takk for at du deler! Hils far og gratuler ham! En helt for sånne som meg... 👍 😍
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #17 Skrevet 12. april 2020 Ja, gjør det , det er alltid "eldre" i klassen og det er bare berikende og de inkluderes. Som regel er det flere også. Anonymkode: 9978b...d9c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #18 Skrevet 12. april 2020 16 minutter siden, Che skrev: Muligheten til å utgjøre en forskjell, er verdt så mye mer enn lønn og materielle verdier Da burde du ikke bli lærer. Det er for mange der fra før som tror at læreryrket er et kall. Anonymkode: d36ab...b0b
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #19 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, gjør det , det er alltid "eldre" i klassen og det er bare berikende og de inkluderes. Som regel er det flere også. Anonymkode: 9978b...d9c Hei! Berikende og inkluderende er nydelige ord! Tuusen takk for at du deler! 😍 Pål
Gjest Che Skrevet 12. april 2020 #20 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da burde du ikke bli lærer. Det er for mange der fra før som tror at læreryrket er et kall. Anonymkode: d36ab...b0b Hei! Oki, takk for svar... 👍 Skjønner ikke helt poenget ditt...men du har helt sikkert dine egne erfaringer og trenger ikke utdype det... 😉 Pål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå