Gå til innhold

Dominante kvinner, finnes de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen kvinner som tenner av å dominere mannen? Av og til, eller hele veien. På hvilke måter, psykisk og fysisk?
Til menn: hva gjør en kvinne dominant? For meg er det først og fremst hvor attraktiv hun er som gjør at jeg ønsker å være hennes slave og tjener. Forventer menn at hun skal være stor fysisk for å være dominant?

Anonymkode: 523b4...e42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen kvinner som tenner av å dominere mannen?

Ja

Av og til, eller hele veien.

ja

På hvilke måter, psykisk og fysisk?

ja

Anonymkode: f36ee...432

• Liker 2
Skrevet (endret)
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen kvinner som tenner av å dominere mannen? Av og til, eller hele veien. På hvilke måter, psykisk og fysisk?
Til menn: hva gjør en kvinne dominant? For meg er det først og fremst hvor attraktiv hun er som gjør at jeg ønsker å være hennes slave og tjener. Forventer menn at hun skal være stor fysisk for å være dominant?

Min domina er 160cm høy og veier 50 kg..... jeg er fysisk overlegen henne, men det blikket hun sender...

Endret av Dominas leketøy
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162, og min lekekompis 190 cm..Ingen problem å dominere ham..det handler ikke om høyde/vekt i det hele tatt 🤭🤭😎

Anonymkode: 2820f...8f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

ja

ja

Slik svarer en dominant kvinne. Hot 👍

Gjest Warrior
Skrevet

Selvfølgelig finnes de. Verden er full😛

Gjest Alterego666
Skrevet

Heia mangfoldet! Det er noen for enhver.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja damer har ofte et helt fantastisk vokalbular: Ja, nei og vet ikke. 

Har drevet på å lete etter ei med litt mere tak i enn bare supersub, men det er nesten helt umulig å finne med mindre man ikke oppsøker sexklubber osv. Du finner dem da ofte som hotwife eller ikke interessert i noe forhold.

At verden er full var vel å dra det litt vel langt. Noen få hvis du er heldig, men her er det såpass mange om beinet at det er som å vinne i lotto.

Som regel når man dater så dukker det opp damer som ikke har noen lyster eller ihvertfall ikke ønsker å vise dem fordi de ikke vil bli oppfattet feil eller hva det er. De vil heller ikke kommunisere slik at menn forstår.

Damer er mere opptatte av å være redd for den valken de har eller om musa er god nok til mannen enn å faktisk nyte og kommunisere på en slik måte at de vil få det best mulig. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Som regel når man dater så dukker det opp damer som ikke har noen lyster eller ihvertfall ikke ønsker å vise dem fordi de ikke vil bli oppfattet feil eller hva det er. De vil heller ikke kommunisere slik at menn forstår.

Damer er ikke som menn. 

Anonymkode: 80f72...7c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Spørsmålene krevde ikke noe mer svar.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Sånn svarte ei submissiv kvinne

Skrevet
20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har drevet på å lete etter ei med litt mere tak i enn bare supersub, men det er nesten helt umulig å finne med mindre man ikke oppsøker sexklubber osv. Du finner dem da ofte som hotwife eller ikke interessert i noe forhold.

At verden er full var vel å dra det litt vel langt. Noen få hvis du er heldig, men her er det såpass mange om beinet at det er som å vinne i lotto.

Damer er mere opptatte av å være redd for den valken de har eller om musa er god nok til mannen enn å faktisk nyte og kommunisere på en slik måte at de vil få det best mulig. 

Jeg kan godt forstå dere menns utfordringer med dette. Kvinner ønsker, tror og regner med at dere menn vet hva kvinner ønsker/tenker. 
Jeg tror mange kvinner ønsker å være dominante men her er det nok mange meninger om NÅR man kan definere kvinnen som dominant. Må hun være heeeelt i andre enden av skalaen? Eller finnes det noen lightversjoner for kvinnen? 
Jeg anser meg selv som en light+ versjon men om en om det går under katergorien domina aner jeg ikke...

Skrevet
7 minutter siden, Almond skrev:

Jeg kan godt forstå dere menns utfordringer med dette. Kvinner ønsker, tror og regner med at dere menn vet hva kvinner ønsker/tenker. 
Jeg tror mange kvinner ønsker å være dominante men her er det nok mange meninger om NÅR man kan definere kvinnen som dominant. Må hun være heeeelt i andre enden av skalaen? Eller finnes det noen lightversjoner for kvinnen? 
Jeg anser meg selv som en light+ versjon men om en om det går under katergorien domina aner jeg ikke...

Tror du er inne på noe her. Min erfaring er også slik at dere tror og forventer at vi skjønner og vet. Nei jeg gjør ikke det. Når jeg da prøver å ta opp dette så sees det på som en kritikk istedet for en løsning noe som gjør dette bare mere komplisert. 

Jeg tror sett ut fra mine øyne om damer hadde "tøffet" seg opp litt og bare våget å tatt kontrollen innimellom så hadde nok responsen ikke blitt i negativ retning slik dere tror. Men redselen deres for å bli avvist er så sterk at dere heller kuer deres lyster enn å gjøre noe med dem.

Jeg har en drøm om å få tak i ei sånn ei en gang, men det synes desverre som en alt for fjern drøm. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Tror du er inne på noe her. Min erfaring er også slik at dere tror og forventer at vi skjønner og vet. Nei jeg gjør ikke det. Når jeg da prøver å ta opp dette så sees det på som en kritikk istedet for en løsning noe som gjør dette bare mere komplisert. 

Jeg tror sett ut fra mine øyne om damer hadde "tøffet" seg opp litt og bare våget å tatt kontrollen innimellom så hadde nok responsen ikke blitt i negativ retning slik dere tror. Men redselen deres for å bli avvist er så sterk at dere heller kuer deres lyster enn å gjøre noe med dem.

Jeg har en drøm om å få tak i ei sånn ei en gang, men det synes desverre som en alt for fjern drøm. 

En fjern drøm er det ikke. Det kan jeg være jævli bastant på da jeg nok er en slik du tenker på. 

Jeg tror at i det sekundet du begynner å forklare ei dame at hun må ta mer kontroll etc så er det som du selv sier; hun tar det som kritikk. 
og hvorfor gjør hun det? Jo fordi det er ikke hennes preferanser og da blir det (satt litt på spissen) kritikk. 
Hadde en sagt til meg «hadde det ikke vært litt spennende å prøve at du later som du er 16 år og ukysset?» Det hadde jeg faen meg tatt som kritikk for sånn er jeg ikke, jeg er ikke en pjuske-person. MEN! Hadde du sagt «kanskje kan du bli enda litt mer hardhendt noen ganger?» da hadde det ikke blitt tatt som kritikk for jeg er allerede i den gata. 
Cluet er å finne en/ei man har kjemi med. Og det er jo ikke så jævli enkelt alltid. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Almond skrev:

Jeg tror at i det sekundet du begynner å forklare ei dame at hun må ta mer kontroll etc så er det som du selv sier; hun tar det som kritikk

Jeg tar aldri ellers Hr.Aktiv i forsvar,  men jeg forstod det heller som om han prøver å fortelle kvinner at han ikke er synsk, og at de må kommunisere.  Ikke at han ber dem om noe konkret.  

Anonymkode: 0adf8...6b3

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Ingen ting tenner meg mer enn å dyrke en Dronning. Fantaserer stort sett bare om å bli dominert for tiden, får vel aldri oppleve det, men en fin fantasi er det. Det motsatte er ikke så verst det heller. Tror ikke alt pratet om likestilling, likeverd og likhet er bra for seksuallivet. Seksuallivet trenger spenninger, i det minste på et frivillig plan.

Annonse
Skrevet
10 timer siden, Paramount skrev:

Ingen ting tenner meg mer enn å dyrke en Dronning. Fantaserer stort sett bare om å bli dominert for tiden, får vel aldri oppleve det, men en fin fantasi er det. Det motsatte er ikke så verst det heller. Tror ikke alt pratet om likestilling, likeverd og likhet er bra for seksuallivet. Seksuallivet trenger spenninger, i det minste på et frivillig plan.

Jeg tror sånn prat er helt nødvendig for et godt seksualliv. Hvis ikke vi var like mye verdt og likestilte, så ville dominans og underkastelse ikke være frivillig. Det å underkaste seg seksuelt er en bevisst handling, og makta ligger jo egentlig hos den som gjør det. Uten dennes tillatelse kan ikke makten gis den dominante. 

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar aldri ellers Hr.Aktiv i forsvar,  men jeg forstod det heller som om han prøver å fortelle kvinner at han ikke er synsk, og at de må kommunisere.  Ikke at han ber dem om noe konkret.  

Helt riktig. 

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, Jentadi skrev:

Jeg tror sånn prat er helt nødvendig for et godt seksualliv. Hvis ikke vi var like mye verdt og likestilte, så ville dominans og underkastelse ikke være frivillig. Det å underkaste seg seksuelt er en bevisst handling, og makta ligger jo egentlig hos den som gjør det. Uten dennes tillatelse kan ikke makten gis den dominante. 

Enig, og det var derfor jeg skrev "på frivillig plan" i siste setning.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte det jeg også

AnonymBruker
Skrevet

På "soverommet" er jeg en switch, altså begge deler. På "kjøkkenet" foretrekker jeg adskillig mer likestilling og kjønnsnøytralitet. 

Jeg tenner like mye på å kommandere han, omså slenge han rundt i senga, som å hengi meg helt til han. Takk og pris har partneren min ikke noe problem - eller føler seg truet i sin maskulinitet - ved at jeg gir han ordrer og/eller bestemmer når han f.eks. skal få komme eller sørge for at jeg kommer x antall ganger før han i det hele og store kan tenke på sin egen orgasme. 

I tillegg er det en berusende følelse - en skikkelig powertrip - å egge han seksuelt opp når vi er ute blant folk. Et bestemt blikk, en bestemt berøring, en bestemt kroppsbevegelse. I tillegg elsker jeg å gå i småfrekt undertøy, og sender han gjerne bilder av hva jeg har på meg. Da blir han helt spinnvill og sitter med balleverk gjennom hele dagen/kvelden fordi han vet hva som skjuler seg under et ellers konservativt og dydig antrekk, OG at han kanskje, kanskje, kanskje skal få se det "live" senere. 

Jeg er overbevist om at dette samspillet vårt fungerer fordi vi begge snakker VELDIG mye sammen om hva vi liker og ikke liker, hva vi ønsker og ikke ønsker, hva vi er villige til å prøve ut og ikke. I tillegg kommer en grunnleggende respekt og kjærlighet ovenfor hverandre, samt et gjensidig ønske om å ville den andre bare godt. 

Anonymkode: b5632...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...