Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Var da hos tinderdaten min i sånn over 9-10 t. Han bor da med 2 andre. Vi drev å pratet masse, drakk og kom utrolig godt overens med hverandre. Han tok ta et bilde av meg plutselig, og sa det var fint. Det var hyggelig. Men da roomien hans kom hjem fra jobben, snakket jeg mye med han (naturlig samtale). Hvor begge jocket, mens tinderdaten min var opptatt med å lage mat til han selv. Roomien hans var da interressert i å slå av en prat med meg, og samtalen gikk da naturlig. Ble ikke noe sex den kvelden med tinderdaten. Dro hjem. Dagen derpå var jeg hos tinderdaten min igjen (2 dagen). Vi drev å småkoste oss og chillet. 

Plutselig så spør han meg rett ut om jeg liker roomien hans, men jeg svarer at jeg ikke er interressert i det hele tatt. Tinderdaten min svarer da at jaa, han og roomien har veldig lik humør osv. Men jeg blir litt sånn sjokka, for jeg har aldri ment å flørte med roomien. Jeg er en ekstrovert person, og det faller meg naturlig å prate med alle og kommer de fleste gangene overens med de fleste. Etter det har jeg ikke tenkt på noe. Mens vi lå og chillet ute, tok tinderdaten min et par bilder av meg?? og sendte det tydeligvis til roomien og hvem vet faen. Men synes det bare var rart. Tinderdaten min prøvde seg på sex 1 dagen og 2 dagen, hvor det ikke ble noe av. 

Men er det normalt oppførsel av en person å ta bilder og spørre rett ut om det han spurte om??

Anonymkode: 8e9aa...bd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øøø. Det høres jævlig sært ut. Jeg hadde ditchet han.

Anonymkode: 7fec3...27e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre? 

Anonymkode: 8e9aa...bd6

Skrevet

Herregud, driver folk med tinder-dates ennå? Det er så 1990. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...