AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg datet en kar som viste seg å ha falt ut med mange. Det var alltid noe noen hadde gjort galt, som feks forrige businesspartner eller verkstedsjefen der han jobbet tidligere som han ble ordentlig uvenner med, eller selvsagt jenta som såret ham og ble føringene for at han ikke ville bli såret for meg. Han forgudet meg og trodde nesten ikke på at han kunne være så heldig å møte akkurat meg. For meg var denne karen helt fantastisk, og jeg kunne ikke forstå hvordan han hadde så mange "avkuttede bånd". Jeg tenkte: jeg skal i alle fall ikke bli en av dem. Men gjett om jeg ble en av dem. Jeg fikk herpes, hadde aldri hatt så vondt og ble fryktelig redd (men anklaget ham aldri). Antar at han følte seg skamfull og plutselig ble han tidendes mareritt og blokkerte meg ute. Nå har han fått seg ny dame og alt ser veldig rosenrødt ut. Infiltrering av venner og bare smil og latter. Alt virker så perfekt. Og jeg sitter her og føler meg brukt, skitten, lei meg og som om det er jeg som var feilen. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Ønsker bare noen andres syn på det hele. Anonymkode: 98a94...696
MaestroR Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Du har ikke gjort noe galt , folk som legger seg ut med så mange bør gå i seg selv, men som de psykopatene de er gjør de ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Jeg datet en med samme trekkene du beskriver. Han var diagnotisert med borderline, og hadde også en del narsissistiske trekk. Jeg gikk lenge og trodde det var meg, men ettersom vi ble bedre kjent skjønner jeg at dette er mønsteret hans og nå når jeg har fått følelsene på avstand er jeg sjeleglad det ikke ble oss. Anonymkode: 7bcca...f4b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå