Gå til innhold

Nå flytter jeg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrev en tråd for en stund siden her om mannen min som var utro, som flyttet ut og som lot meg bli boende med svigers tett på.

Jeg var lurt trill rundt, jeg fikk ikke noe bidrag fordi jeg og barna bodde gratis og eks-svigersfamilien lusket rundt vinduene mine og var ufine mot meg. Jeg trodde de var der for meg og ville hjelpe, men jeg ser nå at de kun holdt meg «på plass» så de fikk se og være med barnebarna siden eksen ikke gidder å ha dem. 

Nå fikk jeg spart opp penger, jeg fikk hjelp av min familie og holdt hans i mørke om mine planer. Om ikke hadde de bare prøvd å få meg til å endre mening.

 Jeg løsrev meg og fant ut at jeg hadde faktisk rett på en del penger, ikke minst barnebidrag siden han knapt gidder å ha noe med barna å gjøre!

Har funnet meg et sted å bo, har sagt at jeg er borte herfra til 1.mai og krever 100% omsorg og barnebidrag så lenge han Ikke tar sitt ansvar som pappa.

Håper han vokser opp og vil ha noe forhold til barna, men jeg har mine tvil. Kanskje foreldrene vil at han skal ha de en helg i måneden også har de dem, da blir det kanskje det... Synd, men hans valg og jeg har ikke nektet han noe omsorg. Han var aldri noe superpappa uansett...

Svigers har vist seg fra sin sanne side. Ikke et hyggelig ord og bare kalde skuldre. Hverken de eller eksmannen hjelper meg med barna så jeg får flytte, men jeg ordner det selvfølgelig med hjelp fra min familie.

Det er så utrolig befriende! Jeg er ferdig med det utro svinet, de påtatt snille, overbærende og kontrollerende foreldrene hans.

Jeg hadde glemt hvor deilig livet kunne være!  Jeg og barna er fri!

Anonymkode: 40a0f...aa6

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å lese du har funnet veien ut😀masse lykke til videre🤗

Anonymkode: 6460a...d20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg! :hallo:

Glad fant styrken og motet til å ta dere vekk fra en ekstremt destruktiv og dysfunksjonell tilværelse! 🥇 👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrev en tråd for en stund siden her om mannen min som var utro, som flyttet ut og som lot meg bli boende med svigers tett på.

Jeg var lurt trill rundt, jeg fikk ikke noe bidrag fordi jeg og barna bodde gratis og eks-svigersfamilien lusket rundt vinduene mine og var ufine mot meg. Jeg trodde de var der for meg og ville hjelpe, men jeg ser nå at de kun holdt meg «på plass» så de fikk se og være med barnebarna siden eksen ikke gidder å ha dem. 

Nå fikk jeg spart opp penger, jeg fikk hjelp av min familie og holdt hans i mørke om mine planer. Om ikke hadde de bare prøvd å få meg til å endre mening.

 Jeg løsrev meg og fant ut at jeg hadde faktisk rett på en del penger, ikke minst barnebidrag siden han knapt gidder å ha noe med barna å gjøre!

Har funnet meg et sted å bo, har sagt at jeg er borte herfra til 1.mai og krever 100% omsorg og barnebidrag så lenge han Ikke tar sitt ansvar som pappa.

Håper han vokser opp og vil ha noe forhold til barna, men jeg har mine tvil. Kanskje foreldrene vil at han skal ha de en helg i måneden også har de dem, da blir det kanskje det... Synd, men hans valg og jeg har ikke nektet han noe omsorg. Han var aldri noe superpappa uansett...

Svigers har vist seg fra sin sanne side. Ikke et hyggelig ord og bare kalde skuldre. Hverken de eller eksmannen hjelper meg med barna så jeg får flytte, men jeg ordner det selvfølgelig med hjelp fra min familie.

Det er så utrolig befriende! Jeg er ferdig med det utro svinet, de påtatt snille, overbærende og kontrollerende foreldrene hans.

Jeg hadde glemt hvor deilig livet kunne være!  Jeg og barna er fri!

Anonymkode: 40a0f...aa6

Lykke til :)

Stå på!

 

Anonymkode: 97008...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker deg ja! 

Synes det gikk raskt. Du virket jo handlingslammet. Så bra at du har tatt grep. kudos til deg, du er sterk. Kjemp videre. 

Anonymkode: 1647a...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg godt! Ønsker deg lykke til, tilværelsen din kommer til å bli utrolig mye bedre når du har fått kommet deg på plass etter flytting. Nyt den følelsen og ta godt vare på deg selv og barna. Mange gode tanker sendes din vei❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Glad du fikk tatt grep. Bare tull å kaste bort den fantastiske småbarnstida med å være låst i en sånn felle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...