Gå til innhold

Trenger råd

Fremhevede innlegg

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Jeg begynte og snakke med ei dame fra badoo.

Hun er godt voksen dame, har 3 flotte unger, og har en fin jobb. Vi har skrevet veldig mye de siste 3 dagene, vi har veldig god kjemi sånn sett, vi har gått gjennom mye av det samme.  Hun har allerede lyst til og møte meg, hun bor tross alt bare 4 timer unna med bil, så det er ikke så ille, jeg har jo lappen selv så selve kjøringen er jo ingen problemer.

Men hun sier mye fine ting om meg, at jeg har flotte øyner, at jeg er pen og veldig snill.. Men hvordan kan jeg finne ut om at dette er en dame jeg kan stole på ? Jeg er ikke vant til dating livet, jeg kom ikke for så lenge ut av et forhold, så det er kanskje litt for tidlig for meg og starte på nytt, men som sagt det hjelper på og ha ei og snakke med for det får meg til og få håp på at jeg kanskje klarer og få et nytt forhold.

Men jeg har VELDIG store trust issues. Jeg hadde en ex for 5-6 år siden som var utro mot meg, og etter det så har jeg veldig store problemer med og stole på folk som sier ting til meg, og føler at dem bare sier det for og være hyggelig eller fordi dem synes synd i meg.

Men som sagt, jeg snakket med henne for første gang i dag over på messenger voice, og vi snakket i en god time. Vi snakket egentlig om mye, om ungene hennes, hvordan hun har det og jobben osv, og alt i alt så var det en veldig interresant samtale vi hadde og stor kostet meg den timen.

Har dere råd her? Høres dette ut som ei som faktisk prøver og få noe seriøst med meg, eller bare håner med meg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere kun snakket i 3 dager? Eller har det intensivert de siste dagene men foregått en stund? Etter kun 3 dager hadde jeg ikke helt stolt på det...litt mye litt fort. Men om dere har snakket lenger så virker det jo som om hun er oppriktig - ingen 3-barnsmødre har vel tid til å «kaste bort» 1 time i telefonen på noen de finner uinteressant?🤔 Aldri godt å si med folk. Er jo en mulighet å ta opp usikkerhetene dine med henne kanskje?

Anonymkode: fb38b...91d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette høres ganske naturlig ut. Forstår at du har tvil pga dine erfaringer, men husk at ingen er like, og kun eksen din er eksen din. 

Her må du bare ta en sjans på å være lykkelig og finne kjærlighet igjen. 

Javisst kan du bli sveket, men det er ikke farlig. Det er en vond følelse, men ikke en farlig følelse. Det er ikke en følelse som tilsier at du ikke er god nok, men heller at du er for god til at noen skal være utro mot deg. Jeg tipper at du er lojal og trofast og aldri hadde sveket noen, og at du ikke kan skjønne hvordan noen får seg til å gjøre det. Da gjør det nok ekstra vondt å tenke tilbake på det. Om det er sant, så er det mange damer som sitter single og venter på akkurat deg. 

Anonymkode: 7cbd2...e91

Skrevet

En regel jeg bruker: "Du blir ikke kjent med kvinnen før du har hatt henne under teppenet noen ganger"😉

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

En regel jeg bruker: "Du blir ikke kjent med kvinnen før du har hatt henne under teppenet noen ganger"😉

Ja så kast hvis det ikke var bra nok. D er nesten værst. Må brukes først. Blir kvalm... det er ikke hederlig ... den følelsen at han bare er ute etter sex kommer fort da. Det bygger verken tillit eller trygghet å si til dama Ok vi må pule noen runder først før JEG vet om jeg vil noe mer... det er det signalet du sender med det. Jeg hadde snudd i døra til en potensiell ny partner som kom med det der. 

Anonymkode: 0e218...047

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik hun du har møtt. Hvis samtalen flyter lett og vi har kjemi er jeg all inn. Det skjer ikke så ofte, så når det først skjer velger jeg å satse. Mitt "problem" er at en del tenker som deg og kanskje blir litt redde for om jeg som du skriver håner. Men hvorfor i all verden skulle noen bruke tid på det? Og ikke minst, være så slem?

Det er bedre å være naiv og bli lurt enn å være den som lurer😉

Nyt det! Kos deg ☺

Anonymkode: 2218a...048

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja så kast hvis det ikke var bra nok. D er nesten værst. Må brukes først. Blir kvalm... det er ikke hederlig ... den følelsen at han bare er ute etter sex kommer fort da. Det bygger verken tillit eller trygghet å si til dama Ok vi må pule noen runder først før JEG vet om jeg vil noe mer... det er det signalet du sender med det. Jeg hadde snudd i døra til en potensiell ny partner som kom med det der. 

Du synes ikke seksuell kompatibilitet er viktig? Ett fett for deg hvordan en mann er i senga?

Anonymkode: 865d6...2b8

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nevnte ikke puling i det heletatt, det er tankegangen som spiller deg et puss😂

AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert interessert nå. Men det betyr ikke at hun nødvendigvis er det etter at dere har møttes. Eller at du er det. Samme hvor mye meldinger og telefonsamtaler man har så finner man ikke ut om man passer sammen før man har møttes, og gjerne møttes flere ganger også. Jeg har hatt mange "intense" samtaler for så å møte en person som man raskt finner ut at man ikke passer sammen med. 90% ender sånn. Men så er det noen veldig få som bare klaffer skikkelig.❤

Det der er en sjanse man må ta om man skal lykkes i dating. Man må våge å prøve for å kunne vinne.

Anonymkode: 8017d...fae

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg nevnte ikke puling i det heletatt, det er tankegangen som spiller deg et puss😂

Nei hva bedriver du med under teppet med en dame som ikke inkluderer puling? Og flere ganger... tviler noe spiller meg noe puss her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke seksuell kompatibilitet er viktig? Ett fett for deg hvordan en mann er i senga?

Anonymkode: 865d6...2b8

Nei det er det ikke men det er mye lettere når man blir kjent først. Du finner fort ut før du hopper i senga hvis man prater om det og spør om man liker det samme har man kommet langt. Sex er uansett ikke noe mål med noen man ikke kjenner så godt. Det er da hundrevis som trodde de var kompatible  for de hadde mye sex, så blir det forhold og ting endrer seg. Sexliv kan bygges hvis man er gode partnere og begge ønsker det samme. Kommunikasjon er nøkkelen. Trygghet og tillit er viktige ting for meg. At jeg skal bli prøvekjørt for å bli godtatt er så nedverdigende ... 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hva bedriver du med under teppet med en dame som ikke inkluderer puling? Og flere ganger... tviler noe spiller meg noe puss her. 

Jeg koser og skaper trygghet, noen ganger er det herligere enn sex🥰 Prøv det du også neste gang🙄

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg koser og skaper trygghet, noen ganger er det herligere enn sex🥰 Prøv det du også neste gang🙄

Ja med dagens menn er det fryktelig enkelt da hadde jeg blitt kalt luremus. Og hadde jeg opplyst om det i forkant hadde de aldri møtt meg. De vil jo ikke møtes for å drikke kaffe en gang uten at det er sex i sikte. Skal være glad du er mann. 

Gjest MrTeddy29
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er sikkert interessert nå. Men det betyr ikke at hun nødvendigvis er det etter at dere har møttes. Eller at du er det. Samme hvor mye meldinger og telefonsamtaler man har så finner man ikke ut om man passer sammen før man har møttes, og gjerne møttes flere ganger også. Jeg har hatt mange "intense" samtaler for så å møte en person som man raskt finner ut at man ikke passer sammen med. 90% ender sånn. Men så er det noen veldig få som bare klaffer skikkelig.❤

Det der er en sjanse man må ta om man skal lykkes i dating. Man må våge å prøve for å kunne vinne.

Anonymkode: 8017d...fae

Det er så tungt.. for jeg føler at folk bare er ute etter og gjøre meg glad for og så såre meg etterpå, jeg har vært såret nettopp og vil ikke bli såret igjen, men som du sier man burde vell ta en sjanse, for alle er ikke samme person som vil ødelegge for folk

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, darkrobin28 skrev:

Det er så tungt.. for jeg føler at folk bare er ute etter og gjøre meg glad for og så såre meg etterpå, jeg har vært såret nettopp og vil ikke bli såret igjen, men som du sier man burde vell ta en sjanse, for alle er ikke samme person som vil ødelegge for folk

Fullt forståelig det er slik jeg bare har opplevd menn og. Sliter med å tørre å møte noen uten å ha avklart på forhånd at jeg vil bli kjent først før jeg går videre.. da kommer svar i tråden her at man prøve pules før de er interessert..  sånt er ikke jeg interessert I... da skjer jo det jeg har opplevd hele tiden hittil.. at får de sex så ignorerer de meg eller holder meg varm for å få sex innimellom og hekte sånne som meg som leter etter kjærlighet. Derfor er jeg blitt skeptisk. 

Men for din del bør du rett og slett fortelle om din frykt og spørre henne hva hun tenker istedet for å pine deg selv med hvor du har henne. Det skaper bare usikkerhet for deg og det leder ofte til problemer og misforståelser. Bedre å være direkte i sånne tilfeller. Du må tenke på hva som er bra for deg her. Uvisse eller å få vite?.

Beklager jeg sporet av tråden din men ble så provosert.

Håper det ordner seg. Lykke til❤️

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Fullt forståelig det er slik jeg bare har opplevd menn og. Sliter med å tørre å møte noen uten å ha avklart på forhånd at jeg vil bli kjent først før jeg går videre.. da kommer svar i tråden her at man prøve pules før de er interessert..  sånt er ikke jeg interessert I... da skjer jo det jeg har opplevd hele tiden hittil.. at får de sex så ignorerer de meg eller holder meg varm for å få sex innimellom og hekte sånne som meg som leter etter kjærlighet. Derfor er jeg blitt skeptisk. 

Men for din del bør du rett og slett fortelle om din frykt og spørre henne hva hun tenker istedet for å pine deg selv med hvor du har henne. Det skaper bare usikkerhet for deg og det leder ofte til problemer og misforståelser. Bedre å være direkte i sånne tilfeller. Du må tenke på hva som er bra for deg her. Uvisse eller å få vite?.

Beklager jeg sporet av tråden din men ble så provosert.

Håper det ordner seg. Lykke til❤️

sex er det siste jeg gidder og bry meg om, for det første har jeg en veldig dårlig selvtilitt og har blitt såret på mange måter av exene. Jeg vil bare ha ei dame som e snill og omsorgsfull som jeg kan holde rundt og passe på at hun har det bra, at hun føler seg trygg og avslappet og kan gjøre ting for henne som vil gjøre henne lykkelig 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, darkrobin28 skrev:

sex er det siste jeg gidder og bry meg om, for det første har jeg en veldig dårlig selvtilitt og har blitt såret på mange måter av exene. Jeg vil bare ha ei dame som e snill og omsorgsfull som jeg kan holde rundt og passe på at hun har det bra, at hun føler seg trygg og avslappet og kan gjøre ting for henne som vil gjøre henne lykkelig 

Drømme mann ... ordentlig mann ... stå på ❤️❤️

Gjest Ufordragelig
Skrevet (endret)
6 hours ago, Bamseklemmer said:

Slutt å jug museslikker

Endret av Ufordragelig
Gjest MrTeddy29
Skrevet

Drømme mann ... ordentlig mann ... stå på ❤️❤️

Skal være ærlig å si, ja jeg er det, for jeg gjør absolutt alt for at noen skal ha det bra, og det har eg bevist mange ganger... Men er ikke så heldig siden det er ingen som tør og ta en sjanse med meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...