AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Vi skulle på kjærlighetstur i Italia, langhelg. Kom frem fredag kveld, lørdagen var planlagt fra morgen til kveld med romantikk, der han på forhånd hadde sagt alt vi skulle gjøre sammen, det var han som hadde planlagt og igangsatt turen. Lørdagen kom, jeg våknet med sommerfugler i magen, han dro ut tidlig på morgenen og kom ikke tilbake før søndag dagen etter, hvor han hadde en sinnsyk lame unnskyldning om at moren var syk, og han hadde fått «uante oppgaver fra jobb» han måtte fullføre, så ghostet han meg i ettertid. Din styggeste opplevelse? Anonymkode: bc937...34a 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Kjørte tre timer og fikk ikke sex engang 😒 Anonymkode: 21241...3be 3
Gjest SecondTry Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 (endret) Var riktig nok gift, men vi hadde vår årlige "date helg" i Oslo og bodde på The Thief og var på The Well. Under middagen på The Well fikk jeg beskjed om at hun ville skilles... Endret 11. april 2020 av SecondTry
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Dumpe meg etter sex. I tillegg bedt meg betale hele middagen! Anonymkode: 5584c...4ea 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kjørte tre timer og fikk ikke sex engang 😒 Anonymkode: 21241...3be Lå sex i kortene? 9 minutter siden, SecondTry said: Var riktig nok gift, men vi hadde vår årlige "date helg" i Oslo og bodde på The Thief og var på The Well. Under middagen på The Well fikk jeg beskjed om at hun ville skilles... Det er ubegripelig hvordan enkelte tenker. Fikk først fred da jeg så dokumentar på Netflix over hvorfor folk dreper, først da klarte jeg å innse at noen bare er skrudd sammen totalt annerledes enn andre. Hvordan går det an å invitere til et annet land eller spa med hensikt om å dumpe 😳 10 minutter siden, AnonymBruker said: Dumpe meg etter sex. I tillegg bedt meg betale hele middagen! Anonymkode: 5584c...4ea Den svir 😔 Anonymkode: bc937...34a 4
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Ikke bare dater. Midt i akten etter at hun hadde fått kommet flere ganger fikk jeg beskjed om å sprute på do istedet for det ble så mye søl. Når jeg har bygd et helt hus så dro hun fordi hun ønsket ikke en fyr som ikke kunne være sammen med henne. Hun var viktigere enn huset under oppføring vi sammen skulle bo i. Fortalte folk at sex var til for å fange mannen. Det er mannens oppgave å tilfredsstille dama. Dama skulle ikke trenge å gjøre noe. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Vi skulle feire bursdagen min, hadde sagt til alle at jeg skulle bort den dagen fordi han skulle ta meg med ut og feire. Hadde kjøpt nye klær og gledet meg sånn. Satt og ventet og ventet og ventet, ringte flere ganger. Fikk til slutt en sms om at han måtte jobbe overtid. Sms en kom ETTER at han var ferdig på jobb om kvelden. Ikke noe unnskyld, ingenting. Anonymkode: 62f66...de0 10
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 "holdt på" med en fyr, men vi var ikke eksklusive. Etter å ha tilbragt to uker sammen her hjemme, skulle han reise tilbake til studiestedet sitt. Etter et par dager fikk jeg sms hvor han spurte om jeg ville besøke han, og at han skulle vente på meg (som i at han ikke skulle ha sex med noen andre de to ukene før jeg kom). Så, jeg kjørte tre timer for en helg. Skikkelig skikkelig hyggelig helg, med masse digg sex. Hvor han på søndag, rett etter sex prester og si at han har hatt sex med 4 andre de siste to ukene. Hun siste han lå med, hadde klamydia i tillegg, så jeg burde kanskje sjekke meg når jeg kom hjem 😡 (jada jada, jeg kan skylde meg selv som ikke bruke kondom med en jeg ikke var eksklusiv med).. Anonymkode: 0b60e...a6b 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 En kjæreste som det var hett med noen måneder, jeg den dumme stuten jeg var ble dønn forelsket og var sikker på at jeg hadde funnet den rette. Så i løpet av kort tid bare forsvant interessen fra hennes side! Uten noen forklaring, uten å slå opp, bare dunstet vekk som en vanndråpe i morgensolen. Aldri følt en slik kjærlighetsorg noengang. Men har lært av dette, og det skal aldri få gjenta seg. Burde sett faresignalene litt tidligere, for de var der men jeg var for dopet på forelskelse til å se det da. Enda en livserfaring å ta med seg. Anonymkode: f9952...bbd 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Klagte over hvor lite ei med mitt yrke tjener, og fortalte gjentatte ganger at han betaler mer i skatt enn hva jeg får i årslønn Anonymkode: 9cf03...dc1 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klagte over hvor lite ei med mitt yrke tjener, og fortalte gjentatte ganger at han betaler mer i skatt enn hva jeg får i årslønn Anonymkode: 9cf03...dc1 Dette skjedde på første daten, ble aldri noen andre for å si det sånn Anonymkode: 9cf03...dc1 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 En som lurte meg og førte meg bak lyset. Framstod som ressurssterk og oppegående og svært omsorgsfull. Vi datet i ganske lang tid, for så og svitsje helt over natten til en aggressiv ustabil løgner. Har kjent vedkommende før vi datet også. Virket som om han kun datet meg for å plage meg. Tror han har alkoholproblemer og rusproblemer igjen. En annen dro til meg helt blakk og mente jeg skyldte han å ta vare på han resten av kvelden og gi han en seng å sove i. Han kalte også bartenderen masse stygge ting, og vekterne kom og kastet han ut. Var vanskelig å bli kvitt han også, han prøvde å bestemme over mitt hjem, hunden min og meg. Kom med stygge kommentarer og var ellers svært ufin mot meg. Han gav meg skyss hjem engang, kastet meg baki bagasjerommet og kjørte som en gris i svingene. Og mye annet han gjorde. Jeg blokket og ignorerte han etter det. Han var en intens og slitsom fyr. Dessverre finnes det mange av de på disse appene. En annen intens og slitsom fyr på 40 år, møtte han kun en gang. Han var så opptatt av å kritisere utseendet mitt og sendte meg bilder av eksen på fødestua og andre damer. Han var veldig ærlig og hadde masse negative meninger om mye rart. Han bodde også på sånn instutisjon for avrusning pga alkoholproblemer. Prøvde å få meg inn på et motell sammen med han på første møtet, takket blankt nei. Han sendte melding for ikke så lenge siden og maste om utseendet mitt enda, men han likte meg da som han sa😂😅 En annen som er litt yngre enn meg, virket seriøs og oppegående. Men under daten kom det fram masse dårlige og skremmende holdninger overfor kvinner generelt. Han var visst bare ute etter noen å pule på allikevel og han gav uttrykk for at han så på meg som en selvfølge til å bare ligge med han. Jeg gadd ikke mer kontakt. En annen sa han ville ha et forhold med meg, men blokket og slettet meg for godt etter vi lå sammen. Voksen mann på 37 med jobb og eget sted å bo. datet også en alenefar på 28. han brukte meg hele tiden, komisk det der. Han slang også ut masse dritt til meg når vi var på telttur fordi jeg ikke ville ligge med han der og da. Kalte meg for hva som helst og at jeg ikke er verdt noe. var også litt med en gift mann som jeg ikke visste var gift. Det endte ikke godt for å si det sånn. Har aldri sett så mye hat og ondskap i et annet menneske noen gang. Håper barnevernet har tatt ungene hans. Han skrev en ganske stygg og trakasserende melding til meg før han blokket meg, fjernet blokkeringen og bad om unnskyldning pga at det vsr kona som skrev det. Hun var like ille. Han sa han elsket meg og bad meg komme til han, som var i en annen kommune. Når jeg kom fram ringte han meg og slang masse dritt om hvor fæl jeg var og at alt bare var løgn. ikke rart man ikke stoler på folk gitt 🤠 når de behandler deg som en pose søppel. Anonymkode: 03287...b31 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 Populært innlegg #13 Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En som lurte meg og førte meg bak lyset. Framstod som ressurssterk og oppegående og svært omsorgsfull. Vi datet i ganske lang tid, for så og svitsje helt over natten til en aggressiv ustabil løgner. Har kjent vedkommende før vi datet også. Virket som om han kun datet meg for å plage meg. Tror han har alkoholproblemer og rusproblemer igjen. En annen dro til meg helt blakk og mente jeg skyldte han å ta vare på han resten av kvelden og gi han en seng å sove i. Han kalte også bartenderen masse stygge ting, og vekterne kom og kastet han ut. Var vanskelig å bli kvitt han også, han prøvde å bestemme over mitt hjem, hunden min og meg. Kom med stygge kommentarer og var ellers svært ufin mot meg. Han gav meg skyss hjem engang, kastet meg baki bagasjerommet og kjørte som en gris i svingene. Og mye annet han gjorde. Jeg blokket og ignorerte han etter det. Han var en intens og slitsom fyr. Dessverre finnes det mange av de på disse appene. En annen intens og slitsom fyr på 40 år, møtte han kun en gang. Han var så opptatt av å kritisere utseendet mitt og sendte meg bilder av eksen på fødestua og andre damer. Han var veldig ærlig og hadde masse negative meninger om mye rart. Han bodde også på sånn instutisjon for avrusning pga alkoholproblemer. Prøvde å få meg inn på et motell sammen med han på første møtet, takket blankt nei. Han sendte melding for ikke så lenge siden og maste om utseendet mitt enda, men han likte meg da som han sa😂😅 En annen som er litt yngre enn meg, virket seriøs og oppegående. Men under daten kom det fram masse dårlige og skremmende holdninger overfor kvinner generelt. Han var visst bare ute etter noen å pule på allikevel og han gav uttrykk for at han så på meg som en selvfølge til å bare ligge med han. Jeg gadd ikke mer kontakt. En annen sa han ville ha et forhold med meg, men blokket og slettet meg for godt etter vi lå sammen. Voksen mann på 37 med jobb og eget sted å bo. datet også en alenefar på 28. han brukte meg hele tiden, komisk det der. Han slang også ut masse dritt til meg når vi var på telttur fordi jeg ikke ville ligge med han der og da. Kalte meg for hva som helst og at jeg ikke er verdt noe. var også litt med en gift mann som jeg ikke visste var gift. Det endte ikke godt for å si det sånn. Har aldri sett så mye hat og ondskap i et annet menneske noen gang. Håper barnevernet har tatt ungene hans. Han skrev en ganske stygg og trakasserende melding til meg før han blokket meg, fjernet blokkeringen og bad om unnskyldning pga at det vsr kona som skrev det. Hun var like ille. Han sa han elsket meg og bad meg komme til han, som var i en annen kommune. Når jeg kom fram ringte han meg og slang masse dritt om hvor fæl jeg var og at alt bare var løgn. ikke rart man ikke stoler på folk gitt 🤠 når de behandler deg som en pose søppel. Anonymkode: 03287...b31 Tror du velger feil type menn gitt... Anonymkode: e85e3...294 68
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 Har absolutt ingen historier å komme med. Vært på mange dates, ingen har sagt eller gjort noe stygt. Verste har vært at de er for kjedelige eller rare, altså har det ikke vært noen gnist. Tipper det er 2 sider av en sak på mange av bidragene. Anonymkode: 8cbf6...82f 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #15 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du velger feil type menn gitt... Anonymkode: e85e3...294 Nei er heller at mesteparten av Norges befolkning er noen skamløse idioter. Hadde ikke dette problemet da jeg bodde i utlandet. Bare nordmenn som er så forferdelige ufine og kalde. Uansett hvilket miljø jeg er i eller hvem jeg kommer i kontakt med på nettet, så er de drittsekker. Vanskelig å finne ekte og oppegående folk, VELDIG vanskelig. Anonymkode: 03287...b31 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har absolutt ingen historier å komme med. Vært på mange dates, ingen har sagt eller gjort noe stygt. Verste har vært at de er for kjedelige eller rare, altså har det ikke vært noen gnist. Tipper det er 2 sider av en sak på mange av bidragene. Anonymkode: 8cbf6...82f Ja er en del som er kjedelige og rare også, som er helt annerledes i virkeligheten. En føler seg lurt. Men du har ingen rett til å dømme bidragene her. Det er veldig mange idioter der ute enda du liker det eller ikke. Men er vel best for ens eget selv å tro at det er oss det er noe galt med😉 Kg og kvinne taktikk det der, å bryte andre damer ned som har dårlige erfaringer. Anonymkode: 03287...b31 4
Love&Hate Skrevet 12. april 2020 #17 Skrevet 12. april 2020 Ingen rare historier fra daten.. ikke som jeg husker hvertfall.. Men var kanskje jeg som var rar den ene gangen , jeg klarte ikke å holde meg azz. Slapp en farlig fjert foran henne på første daten hahahah det var den tabooen hahah ikke le...
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #18 Skrevet 12. april 2020 Nja, som mann er jeg nok altfor grei og ærlig. Lært litt av det nå, jeg er ikke typen som kunne ghostet noen. Var på middag med ei ute, vi hadde møttes endel ganger. Hadde god tone heletiden, denne kvelden også. Så går hun på do, kommer aldri tilbake. Så tenker hun har gått, det stemte. Fikk sms dagen etterpå at hun ikke vil møtes mer, følte vi ikke hadde nok kjemi. Da ser man hvor feig og sosialt tilbakestående noen er, når man gjør det på den måten er man ikke egnet til å date eller å være i forhold med noen. Heldigvis er ikke alle kvinner slik. Men mage er utrolig feige, tar den lette utveien med ghosting. Sier alt om hvor ille samfunnet er blitt. Bruk og kast mentalitet, bare å slette et menneske på en skjerm. Poff borte. Nå er jeg i 40årene, så ikke oppvokst med skjerm og internett. Anonymkode: 8bd0e...e87 20
MaestroR Skrevet 12. april 2020 #19 Skrevet 12. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: En som lurte meg og førte meg bak lyset. Framstod som ressurssterk og oppegående og svært omsorgsfull. Vi datet i ganske lang tid, for så og svitsje helt over natten til en aggressiv ustabil løgner. Har kjent vedkommende før vi datet også. Virket som om han kun datet meg for å plage meg. Tror han har alkoholproblemer og rusproblemer igjen. En annen dro til meg helt blakk og mente jeg skyldte han å ta vare på han resten av kvelden og gi han en seng å sove i. Han kalte også bartenderen masse stygge ting, og vekterne kom og kastet han ut. Var vanskelig å bli kvitt han også, han prøvde å bestemme over mitt hjem, hunden min og meg. Kom med stygge kommentarer og var ellers svært ufin mot meg. Han gav meg skyss hjem engang, kastet meg baki bagasjerommet og kjørte som en gris i svingene. Og mye annet han gjorde. Jeg blokket og ignorerte han etter det. Han var en intens og slitsom fyr. Dessverre finnes det mange av de på disse appene. En annen intens og slitsom fyr på 40 år, møtte han kun en gang. Han var så opptatt av å kritisere utseendet mitt og sendte meg bilder av eksen på fødestua og andre damer. Han var veldig ærlig og hadde masse negative meninger om mye rart. Han bodde også på sånn instutisjon for avrusning pga alkoholproblemer. Prøvde å få meg inn på et motell sammen med han på første møtet, takket blankt nei. Han sendte melding for ikke så lenge siden og maste om utseendet mitt enda, men han likte meg da som han sa😂😅 En annen som er litt yngre enn meg, virket seriøs og oppegående. Men under daten kom det fram masse dårlige og skremmende holdninger overfor kvinner generelt. Han var visst bare ute etter noen å pule på allikevel og han gav uttrykk for at han så på meg som en selvfølge til å bare ligge med han. Jeg gadd ikke mer kontakt. En annen sa han ville ha et forhold med meg, men blokket og slettet meg for godt etter vi lå sammen. Voksen mann på 37 med jobb og eget sted å bo. datet også en alenefar på 28. han brukte meg hele tiden, komisk det der. Han slang også ut masse dritt til meg når vi var på telttur fordi jeg ikke ville ligge med han der og da. Kalte meg for hva som helst og at jeg ikke er verdt noe. var også litt med en gift mann som jeg ikke visste var gift. Det endte ikke godt for å si det sånn. Har aldri sett så mye hat og ondskap i et annet menneske noen gang. Håper barnevernet har tatt ungene hans. Han skrev en ganske stygg og trakasserende melding til meg før han blokket meg, fjernet blokkeringen og bad om unnskyldning pga at det vsr kona som skrev det. Hun var like ille. Han sa han elsket meg og bad meg komme til han, som var i en annen kommune. Når jeg kom fram ringte han meg og slang masse dritt om hvor fæl jeg var og at alt bare var løgn. ikke rart man ikke stoler på folk gitt 🤠 når de behandler deg som en pose søppel. Anonymkode: 03287...b31 Helt utrolig, så mange dårlige personer du har datet 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #20 Skrevet 12. april 2020 Jar opplevd å bli ghostet etter 1. date, etter en veldig hyggelig middag med masse latter. Greit nok at man ikke følte det var riktig, men koster det så mye å sende en setning om det? En kjæreste dumpet meg brått en uke etter at vi hadde tilbrakt hele helgen med å hjelpe hans mor. 2 uker senere annonserte han på fb at han hadde møtt sitt livs kjærlighet, med bilde av han og ei annen dame. Vi hadde vært sammen i 1,5 år, begge i 40 årene og med barn. Jeg hadde ikke engang rukket å fortelle barna at det var slutt pga ferie og måtte begynne å ringe rundt til familie og venner for å forklare hans offentlige innlegg på fb. Mildt sagt i sjokk selv. Anonymkode: 74c89...4f1 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå