AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 For 3 dager siden når jeg spist klarte jeg svelge vrangt. Dette har selvfølgelig skjedd flere ganger før men denne gangen kjente jeg at jeg dro inn pusten samtidig og jeg tror noe havnet i luftveien (99% sikker på dette). Fikk hosteanfall men følte ikke ting kom opp. Har slitt med trykkfølelse i brystet siden. Og ganske vondt når jeg puster eller svelger. I tillegg til halsbrann nesten hele tiden. Har kontaktet lege men siden det er corona er de litt skeptisk til å se på meg nå. Har også slitt med endel angst i det siste. Så lurer på om det også kan ha innvirkning.. Jeg skulle se om det går over. Har også fått luftsmerter og må rape hele tiden. Hva tror dere, har noen opplevd at mat kommer i luftrør? Eller kan det være at noe har satt seg i spiserøret mitt? Den var ganske harde skorper jeg spiste. Håper noen har peiling eller råd til meg. Anonymkode: 03b0d...270
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Eneste måten å finne ut på om du har noe i luftveiene er å vente noen dager, forså å få tatt røntgen av lungene (må vente minst 48 timer, da aspirasjon ikke vises før) evt ta bronkoskopi (slange med kamera ned i luftveiene) Ville sett det an noen dager også bestilt time hos legen din over påske Anonymkode: 3092e...1c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå