Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Det betyr at vi er «en» dannet av «to» deler. Vi opprettholder alltid vår egen individualitet, men vi nyter den samme reisen, vi jobber på samme prosjekt... Hva legger du i sjelevenn? Finnes det noen der ute med et håp om det ultimate vennskap? Sjelevennen er bare ved vår side, alltid der, selv når de fysisk ikke er der. Tør du svare? Gi av deg selv? Åpne deg opp? Starter det med en kaffekopp? Jeg har aldri opplevd noe sånt... Har du?
barbra Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Ja, jeg har opplevd det, flere ganger faktisk. En sjelevenn er ikke bare en romantisk partner, men kan også være en venn, et familiemedlem. En sjelevenn er rett og slett noen du har en dyp forbindelse med. For eksempel, det kan være et tegn når du møter en person og etter å ha pratet i 15 min får du en følelse av at du kjenner vedkommende fra før, for alt føles bare så...riktig! Det er noen som bringer det beste ut av deg, respekterer deg, og liker deg for den du er. Er du sikker på at du aldri har opplevd noe slik før? Hvor gammel er du forresten, TS? Jeg er heldig som har funnet en partner som er slik, og pusen min, han er sjelevennen min han og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå