Anonym-bruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Var hos legen for 2 uker siden. Tok en del blodprøver. Har fått ny legetime neste uke, men legen sa han skulle ringe meg uka før påske om det var noe galt på prøvene, eller noe det haster med. Jeg har ikke hørt noe. Og har veldig angst for å bli alvorlig syk. Kan Jeg da slå meg til ro med at det ikke er noe alvorlig siden jeg ikke har hørt noe? Skjønner dette er vanskelig å svare på, men om noen har vært der selv:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Legen hadde nok gitt deg beskjed som avtalt, dersom det var noe på prøvene som tilsa at du må utredes videre. Så tror nok du kan slappe helt av. Anonymkode: b0cea...3a1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Tar som regel 1 uke med blodprøver, så hadde tenkt at det ikke var noe alvorlig eller som hastet her, ja. Anonymkode: d2fb2...915
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Hvis de er sendt inn til Furst, så kan du finne de selv. Anonymkode: d9bcd...d77
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Var hos legen for 2 uker siden. Tok en del blodprøver. Har fått ny legetime neste uke, men legen sa han skulle ringe meg uka før påske om det var noe galt på prøvene, eller noe det haster med. Jeg har ikke hørt noe. Og har veldig angst for å bli alvorlig syk. Kan Jeg da slå meg til ro med at det ikke er noe alvorlig siden jeg ikke har hørt noe? Skjønner dette er vanskelig å svare på, men om noen har vært der selv:) Du har svaret i det uthevede. Anonymkode: d9bcd...d77
Anonym-bruker Skrevet 14. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2020 Håper det stemmer at det ikke er noe. Prøver å slå meg til ro med at det ikke er noe alvorlig, siden jeg ikke har hørt noe, og han skulle ringe om det har noe alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Jeg spør alltid legen om å sende sms med resultatene mine og nøyaktige tall på blodprøvene. Hun vet jeg har leger i familie, og vil alltid dobbeltsjekke med mine nærmeste. Anonymkode: 1dd6b...76b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Jeg får alltid mine svar tilsendt via pasientsky Anonymkode: c39cd...0fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå