Gå til innhold

Plastikk kirurgi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har lenge ønsket meg en neseoperasjon og har vurdert det siden jeg var 11 år gammel. Men jeg er redd. Jeg bekymrer meg for hva andre kommer til å tenke, eller hvordan de kommer til å oppfatte meg. Jeg søker ikke perfeksjon. Jeg har massevis av strekkmerker på rumpen og små bryster som gjerne kunne vokst seg større. Jeg har derimot aldri hatt planer om å gjøre noe med dette, for det plager meg ikke. Nesen er det eneste som jeg ikke klarer å ignorere i hverdagen. Dette er vel på grunn av at jeg har fått kommentarer på den da jeg var liten. Den er litt for lang og nesetuppen er litt vel rund. Jeg vil ta operasjonen nå når jeg er 20, for den ødelegger såpass for selvtilliten min. Jeg tør ikke å ta kontakt med det motsatte kjønn, og hvis de tar kontakt med meg, så tenker jeg at de sikkert synes jeg er lite attraktiv på grunn av nesen. Hvordan har dere som har tatt plastikk kirurgi (trenger ikke å være neseplastikk) opplevd respons fra familie og venner i etterkant. Føler dere at operasjonen var verdt det? 

Anonymkode: 3f193...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...