BalledHead Skrevet 30. mai 2022 #161 Del Skrevet 30. mai 2022 Tenner veldig på tanken av sex med flere, enten som en av to menn i en trekant, dog kun med henne, eller sammen med to damer. Tenner ikke på menn, men synet av en DP er bare sykt opphissende, så tenner på å kjenne kuken min gli inn i det en eller andre hullet mens annen presser seg inn i det andre. Tenner også veldig på wet, hadde elsket å kunne utforsket det med ei som hadde samme lyst. Fantaserer også om blitt «utnytta» av ei som hadde søkt etter en handyman til et eller annet oppdrag, men som egentlig bare var kåt og tente veldig på å prøve å forføre den som kom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #162 Del Skrevet 31. mai 2022 Én av mine fantasier er sex med eksen (pappaen til barnet vårt). Vi hadde vanvittig god sex og siden jeg er singel og litt kresen, så hadde han vært et godt alternativ. Han er gift nå da. Til min store glede har han fantasert om det samme i flere år, så nå er fantasien satt ut i live. Nå har vi regelmessig, rå sex. Han knuller meg hardt og vi leker med alle mine leketøy og bondagemidler. Ingen vet om vårt seksuelle forhold, det gjør det enda bedre. Når han leverer barnet vårt etter samvær, kan jeg være truseløs under kjolen og han kan fingre meg litt utenfor døra før han drar. Anonymkode: fd424...e6e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #163 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 23.59): G38 jeg fantaserer om en jente som er litt underdanig og som kaller meg "pappa" under sex. Var med en jente som helt naturlig tok iniativ til dette en gang og etter det har det vært helt sykt pirrende når jenter inntar den "rollen". Det har selvsagt ingenting med hvordan en tenker på ekte. Hadde aldri falt meg inn å tenke i de baner med eget barn. Men når hun lå der og lekte uskyldig og sa ting som "knull meg pappa", "jeg er pappas lille jente" så har jeg aldri vært så hard i hele mitt liv. Vi holdt på slik et par år og jeg har vel blitt "skadet" permanent av dette Ikke noe jeg spør om hos nye partnere for å si det slik... Anonymkode: 55f6b...9b5 Det er ikke så uvanlig. Jeg har opplevde det med flere jenter. Anonymkode: b6db5...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #164 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 5.48): Jeg fantaserer om å ha trekant med en ekstra mann, der alle leker med alle. Vil gjerne ha en i hver hull. Og den andre mannen skal helst være uerfaren mtp andre menn, men nysgjerrig. Spesielt fantaserer jeg om å se min mann ha analsex med en annen mann, jeg tror han ville nyte det. Både å gi og få. K40 Anonymkode: 42bc6...e7e Det er min største fantasi også. Kvinnen skal være i sentrum, men i fantasien min skal ingen i alle fall være redde for å kjenne litt på hverandre og det også et poeng tredjemann ikke skal ha noe særlig erfaring med andre menn, men være villig til å utforske. Jeg er nok egentlig ganske heterofil og tror ikke jeg noen gang har møtt en mann jeg kunne tenke meg å ha sex med. Kanskje er det noe som bare fungerer i fantasien min. Har hatt MMK-trekant en gang før for mer enn 20 år siden, og selv om jeg nok var for ung og uerfaren til å få maks utbytte av det, så står minnet fortsatt igjen som den mest intense erotiske opplevelsen i mitt liv. Jeg husker jeg hadde litt lyst til å kjenne på han, men jeg var dessverre ikke tøff nok til å ta initiativet... Hvem vet, kanskje dukker muligheten opp igjen 🥰 M40 Anonymkode: 5ee26...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #165 Del Skrevet 1. juni 2022 On 5/31/2022 at 4:49 PM, AnonymBruker said: Én av mine fantasier er sex med eksen (pappaen til barnet vårt). Vi hadde vanvittig god sex og siden jeg er singel og litt kresen, så hadde han vært et godt alternativ. Han er gift nå da. Til min store glede har han fantasert om det samme i flere år, så nå er fantasien satt ut i live. Nå har vi regelmessig, rå sex. Han knuller meg hardt og vi leker med alle mine leketøy og bondagemidler. Ingen vet om vårt seksuelle forhold, det gjør det enda bedre. Når han leverer barnet vårt etter samvær, kan jeg være truseløs under kjolen og han kan fingre meg litt utenfor døra før han drar. Anonymkode: fd424...e6e Det er jo ikke en fantasi? Når man utfører det, og det hverken er spesielt unormalt eller utradisjonelt. Anonymkode: dd25a...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. juni 2022 #166 Del Skrevet 1. juni 2022 Å være død 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny Bravo Skrevet 1. juni 2022 #167 Del Skrevet 1. juni 2022 Fremdeles.. Vinne dama til en av cucksene her, i en runde av poker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #168 Del Skrevet 2. juni 2022 Johnny Bravo skrev (11 timer siden): Fremdeles.. Vinne dama til en av cucksene her, i en runde av poker Hvilken dame? Anonymkode: a64e3...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #169 Del Skrevet 2. juni 2022 Fantaserer ofte at jeg ligger bundet på en madrass, hvor jeg ligger med armer og ben spredt. En buttplug i rompa mens en mann holder en vibrator på klitten. Denne holder han til jeg kommer gang på gang. Bruker denne fantasien når jeg koser meg med meg selv. Like før jeg kommer i virkeligheten, lar jeg det, i samme fantasi komme inn en dame som står over meg og tisser, for så å sette seg på fjeset mitt og jeg slikker henne ren. Ville ikke ha testet ut fantasien i virkeligheten, det får holde med at det kun er en fantasi😊 Anonymkode: 4b2af...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny Bravo Skrevet 2. juni 2022 #170 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilken dame? Anonymkode: a64e3...e64 Lol..ja si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #171 Del Skrevet 2. juni 2022 Johnny Bravo skrev (3 timer siden): Lol..ja si det Ble bare nysgjerrig Anonymkode: a64e3...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 2. juni 2022 #172 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 0.07): Var denne jenta mye yngre enn deg forresten? Anonym her vi var på samme alder, hun to år eldre en meg. selve alderen spiller ingen rolle. var med en eldre kvinne som var 17 år eldre og hun ville også være «lille jenta til pappa». Vet ikke hvorfor det pirrer sånn, men gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #173 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg har to fantasier. Den første er å slikke musa til ei jeg ikke vet hvem er. Sett bind foran øynene mine og dytt ansiktet mitt mellom beina til noen. Den andre er en eldre dame. Jeg har alltid likt eldre damer og det har fulgt min alder. Nå er jeg 36 så nå vil jeg smake på musa til ei i 50-årene. Anonymkode: ba3ff...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #174 Del Skrevet 3. juni 2022 Asiatiske skolejenter i uniform. Anonymkode: 225c9...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #175 Del Skrevet 3. juni 2022 Damer som er 50+ er dere interesserte i gutter som er i 30-årene? Anonymkode: ba3ff...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #176 Del Skrevet 3. juni 2022 Komme i ansiktet og munnen til ei dame og så kline med henne Anonymkode: ba3ff...8dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #177 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Damer som er 50+ er dere interesserte i gutter som er i 30-årene? Anonymkode: ba3ff...8dd Du er ikke en gutt, du er en mann. Anonymkode: a64e3...e64 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #178 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg er kvinne og tenner også på tanken av mye eldre mann, omsorgsforhold på en måte. At jeg er kjempekåt, uskyldig og liksom ikke vet hva jeg skal gjøre med det. Mens han er rolig og trygg, fokuserer på meg, og vil hjelpe meg å komme. Litt rollespill liksom, for jeg er jo voksen. Anonymkode: 351ca...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #179 Del Skrevet 5. juni 2022 Nå er jeg full så det kan vel ikke skade siden det er midt på natta. Eksen fra en del år siden lo av meg når jeg fortalte det så jeg har ikke turt å si det etter det. Jeg vil bli "tvunget" til å slikke fitte. Dama bare sprer beina, knipser og peker på fitta si så må jeg slikke til hun sier stopp. Hvis hun vil ha pause så kan jeg gå tilbake til mitt men med en gang hun knipser så skal jeg slikke igjen til hun sier stopp. Hun bestemmer alt. Det er det eneste jeg vil bli dominert på. Anonymkode: ba3ff...8dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. juni 2022 #180 Del Skrevet 5. juni 2022 For stor aldersforskjell både opp og ned (med damer), suge en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå