Gå til innhold

Hvilke fantasier har du (som kanskje ikke er så enkelt å snakke om høyt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle har seksuelle fantasier som vi ikke kan eller vil realisere. Selv fantaserer jeg om gangbang (analt), noe jeg aldri kunne finne på å gjøre irl, og jeg fantaserer om å bli bundet og dominert (noe jeg vurderer å dele med mannen min etter hvert). Hva er dine fantasier? 
 

kvinne 30

Anonymkode: 8af64...6c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg (bifil) fantaserer om sex med eldre dame.

Anonymkode: 521f7...4a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler begge dine fantasier, i tillegg til at jeg ønsker å eksperimentere med å la noen se på oss mens vi har sex for eksempel på sexklubb, trekant med både kvinner og menn.. Eksen min var svært vanilje i senga, men han jeg dater nå er en helt fantastisk flott kar, onsorgsfull og kjærlig både mot meg og alle andre og han er dominant - og veldig åpen for all slags eksperimentering. Vi har allerede begynt å utforske, men vi tar det i babysteg siden alt er så nytt for meg. Utrolig spennende 🥰

Anonymkode: 6aee2...b3f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne dratt på swingerklubb med noen, eller bare.. Hatt sex i et rom med masse andre folk som har sex. Jeg tenner også veldig på tanken om å dobbelpenetreres (altså både vaginalt og analt samtidig), men jeg tviler på at jeg vil like det like godt på ekte som jeg gjør i hodet, hahah. Også vil jeg ha sex med en kvinne, eller helst flere. Det tror jeg at jeg kunne likt. 

Anonymkode: 78a49...174

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne dratt på swingerklubb med noen, eller bare.. Hatt sex i et rom med masse andre folk som har sex. Jeg tenner også veldig på tanken om å dobbelpenetreres (altså både vaginalt og analt samtidig), men jeg tviler på at jeg vil like det like godt på ekte som jeg gjør i hodet, hahah. Også vil jeg ha sex med en kvinne, eller helst flere. Det tror jeg at jeg kunne likt. 

Anonymkode: 78a49...174

Det må du prøve😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At elskeren kommer hjem til meg når jeg sover, tar på meg blindfold og erter i vei:)

Anonymkode: 7b416...32b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med samme kjønn, kun ren sex. Ikke kyss/klining.

Anonymkode: 05ecf...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig på hvorfor alle de som skriver her at de ønsker sex med samme kjønn mener at det er så tabu og vanskelig å være åpen om? 

Anonymkode: 7131d...57e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer egentlig på hvorfor alle de som skriver her at de ønsker sex med samme kjønn mener at det er så tabu og vanskelig å være åpen om? 

Anonymkode: 7131d...57e

Akkurat det er jeg ganske åpen om dersom noen spør. Men det bare blir dyttet inn i samme bolk som alt det andre, fordi det fremdeles bare er en fantasi, og ikke noe jeg har opplevd.

Anonymkode: 78a49...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La typen tisse meg i analen ved analsex, men tørr ikke spørre. 

Anonymkode: 3b94a...def

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg fantaserer om sex med en annen mann mens kjæresten min ser på og onanerer.

Denne fantasien har jeg delt med kjæresten min, og vi planla å realisere dette på f.eks en swingersklubb da koronaen kom.

Vi kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg fantaserer om sex med en annen mann mens kjæresten min ser på og onanerer.

Denne fantasien har jeg delt med kjæresten min, og vi planla å realisere dette på f.eks en swingersklubb da koronaen kom.

Vi kommer sterkere tilbake!

 Nå vet ikke jeg om du er straight, bi eller gay, men påfallende mange av mine mannlige bekjente som er straight har lekt med tanken om å leke litt med en annen mann. Jeg synes det er flott å se på, uansett legning!

 

ts

Anonymkode: 8af64...6c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Nå vet ikke jeg om du er straight, bi eller gay, men påfallende mange av mine mannlige bekjente som er straight har lekt med tanken om å leke litt med en annen mann. Jeg synes det er flott å se på, uansett legning!

 

ts

Anonymkode: 8af64...6c2

Hvor viktig er det? Jeg kaller meg trysexual, som kanskje er det mest inkluderende uttrykket. Siden jeg aldri har hatt romantiske forelskelser overfor en mann, kan jeg nok utelukke homofil og bifil. Kanskje er jeg biseksuell (som kjæresten min hevder), kanskje er jeg bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil «bli voldtatt» 😂

kvinne😉 normalt!?

Anonymkode: b4c07...92c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil «bli voldtatt» 😂

kvinne😉 normalt!?

Anonymkode: b4c07...92c

Ganske vanlig, ifølge artikler om emnet. Du er nok helt frisk.😊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil at kjæresten skal sitte på ansiktet mitt.

Anonymkode: 1081a...782

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om en veldig søt/kjekk ung mann på Tik tok. Han er ALT for ung for meg, men får meg til å drømme meg tilbake til ungdommen. Til tiden der forelskelsen var altoppslukende og jeg var "alt" for mannen min. Jeg savner noen som ser på meg på den måten. Noen som lyser opp når jeg kommer inn i rommet. 

Det handler nok om at vi nå er 20 år eldre, har små barn hjemme fra barnehagen, hjemmekontor begge to og går hverandre litt på nervene. 

Men ja... jeg hadde ikke sagt dette høyt nei. 

Anonymkode: b080f...5ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å bli fistet, men typen har så store never at jeg tør ikke bringe det på banen.

hilsen dame 38

Anonymkode: bbad3...aaf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...