Gå til innhold

Hvilke fantasier har du (som kanskje ikke er så enkelt å snakke om høyt)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bamseklemmer skrev (På 12.4.2020 den 5.14):

Jeg fantaserer om å finne ei som som har levd i et dårlig og sexløst liv, jeg fantaserer om å tirre henne til kanten av å bli smågal og eksploderer av kåthet...hun rødmer av opphisselse...Plutselig våkner villdyret i henne, setter på meg håndjernene, hun rir meg og hun puster og peser høyt, hun gir meg varme og våte kyss, så knuller hun nesten vettet av meg og klorer som ei villkatt. Så sier hun: bare sprut inni meg, gjør meg gravid!... Jeg blir livredd, spreller som en fisk, å klarer ikke å stoppe spruten... etterpå suger hun meg ømt med lange runketak... Så løsner hun meg, legger seg på ryggen med knærna mot skuldrene, da vet jeg nøyaktig hva som skjer... Når vi er ferdige med økten, er vi søkkvåte av svette, nå ser jeg at halsgropa og ansiktet hennes er blusset opp av vælvære... og hun ligger der med verdens lykkeligste smil...

Dette er jo bare en fantasi da, men skjer det IRL, blir jeg mest sannsynlig betatt🤗

Damer som har vokst opp i strengt kristne miljøer, ikke får ha sex før ekteskapet, kanskje giftet seg med en person som det viser seg de ikke er kompatible med og så ender opp med årevis med dårlig/ikke-eksisterende sexliv - når de får oppleve sex med en som virkelig er interessert i deres nytelse og tar seg god tid.....

For å si det sånn, det skjedde kanskje ikke på én kveld for min del, men DAMN min nye kjæreste har lokket fram den seksuelle identiteten jeg EGENTLIG ønsket meg og skulle hatt hele tiden - kinks og alt - og jeg kjente meg litt igjen i det du skriver... :hjerter_rundt:

Anonymkode: 17ed7...e16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri turt å si det til noen, siden det er såpass tabu. Fantaserer om at jeg er en uerfaren tenåring som har sex med stefaren min, noen ganger mens han har kompiser/naboer til stede, mens de "lærer" meg opp. 

K25

Anonymkode: 48e0c...b85

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har aldri turt å si det til noen, siden det er såpass tabu. Fantaserer om at jeg er en uerfaren tenåring som har sex med stefaren min, noen ganger mens han har kompiser/naboer til stede, mens de "lærer" meg opp. 

K25

Det er du ikke alene om å drømme om. Skulle ønske vi kunne skrive med hverandre på annen måte enn her. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er litt eldre enn meg, gjerne i litt underlegne eller nedverdigende situasjoner.

Anonymkode: deee2...461

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 0.17):

Jeg fantaserer om stedatteren min på snart 20 år! 😉 selv er jeg en meget ung stefar! Blir så kåt av å tenke på det! Har skikkelig lyst å ha sex med henne , men det forblir med tanken 😅 synet av henne i bikini /undertøy er nydelig!  Perfekt kropp og store pupper og veldig ofte stive nippels har jeg lagt merke til under klærne😂 

Anonymkode: 479d6...465

Dette er jo ganske sykt egentlig. Stakkars kjæresten din som er uvitende om at du tenner på datteren. Noe så ekkelt å vite, du burde jo heller vært som en far for henne. Sykt ekkelt å tenke på .

Anonymkode: a64e3...e64

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alterego666 skrev (På 12.4.2020 den 13.58):

Dersom du ikke har vært på The Well: Du vil elske det stedet!

The Well er et spa og ikke en plass for seksualitet og sjekking.. 

Anonymkode: 788da...91d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Franke skrev (10 timer siden):

Det er du ikke alene om å drømme om. Skulle ønske vi kunne skrive med hverandre på annen måte enn her. Forslag?

Gris.

Anonymkode: 268bd...779

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heterofil (kanskje litt biseksuell da) dame og tenner på naturtro kvinne sexdokker. Drømmer om å skaffe en sammen med mannen og ha trekant med henne🙈 Tørr ikke en gang å lufte det for ham og skjønner jo det uansett må forbli uaktuelt siden vi har barn.

Men fantaserer litt om å dra på sexdukke hotell i utlandet 🙈😅

Antagelig blir fantasien med meg i graven😆

Anonymkode: 0cebc...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er heterofil (kanskje litt biseksuell da) dame og tenner på naturtro kvinne sexdokker. Drømmer om å skaffe en sammen med mannen og ha trekant med henne🙈 Tørr ikke en gang å lufte det for ham og skjønner jo det uansett må forbli uaktuelt siden vi har barn.

Men fantaserer litt om å dra på sexdukke hotell i utlandet 🙈😅

Antagelig blir fantasien med meg i graven😆

Glemte å nevne at jeg egentlig tenner på den klassiske fantasien om trekant sex med en kvinne og mannen min Og siden det er vanskelig å få til og fort kan bli kleint, så kunne en slik dukke være en ‘light variant😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

K25

Jeg har akkurat samme fantasi, så du er ikke alene. Men trenger ikke være stefar, men eldre nabo/lærer/omsorgsperson. Jeg er kåt og usikker, mens han er varm og vil hjelpe meg å komme.

Anonymkode: 351ca...bcf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.4.2020 den 22.09):

Jeg fantaserer om å bli fistet, men typen har så store never at jeg tør ikke bringe det på banen.

hilsen dame 38

Anonymkode: bbad3...aaf

Det er helt supert. Jeg er mann og fistet eksen mange ganger, på hennes forespørsel. Hun elsket å bli fistet og jeg elsket å se hele hånda gli inn.

Anonymkode: 6ff20...4ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å bli pisset på av en kvinne. Kjenne strålen hennes over hele meg - mage, bryst, ansikt og i munnen.

Anonymkode: 6ff20...4ab

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å bli pult på rundgang og kastet frem og tilbake av en gjeng med menn.

Dette er noe jeg virkelig vil, men da måtte jeg vært forsikret om at det ikke er noen jeg kjenne eller kommer til å møte igjen, og at alle er frie for kjønnssykdommer, da jeg ikke liker kondom.

Det er vel vanskelig å få realisert... :(

K25

Anonymkode: e3b42...c9d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har veldig lyst til å bli pult på rundgang og kastet frem og tilbake av en gjeng med menn.

Dette er noe jeg virkelig vil, men da måtte jeg vært forsikret om at det ikke er noen jeg kjenne eller kommer til å møte igjen, og at alle er frie for kjønnssykdommer, da jeg ikke liker kondom.

Det er vel vanskelig å få realisert... :(

K25

En slik fantasi er både enkel og vanskelig å gjennomføre. Kommer an på om du vil at mennene skal bry seg om deg eller ikke, og de fleste menn som blir med på slikt bryr seg nok ikke om dama, kun sexen og å få tømt seg.. Kan fort bli voldtekt og overgrep.. Så ville vært forsiktig ja.  

Anonymkode: acc3a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En slik fantasi er både enkel og vanskelig å gjennomføre. Kommer an på om du vil at mennene skal bry seg om deg eller ikke, og de fleste menn som blir med på slikt bryr seg nok ikke om dama, kun sexen og å få tømt seg.. Kan fort bli voldtekt og overgrep.. Så ville vært forsiktig ja.  

Anonymkode: acc3a...2c7

Enig med deg! Ville også ønske å være forsikret om at det utføres ved "trygge rammer" selv om jeg også liker røff sex. Kunne fort gå over styr og oppleves som overgrep, ja. Likevel klarer jeg ikke få fantasien ut av hodet😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 10.22):

At jeg vil knulle faren til en av mine bestevenninner. 

Anonymkode: 95cf5...d22

Og jeg vil knulle mora til en av mine kompiser.

Anonymkode: b11ab...ad3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fantasier er ofte urealistiske, litt humoristiske, og veldig detaljerte. Dette er en dama aldri får vite om:

Jeg fantaserer om å bli dominert av henne på hjemmebane. At hun styrer og kontrollerer alt med naturlig verdighet, som en stolt og selvbevisst Domina, fordi hun vet at hun sitter på makten. Hun tar det som en selvfølge at jeg alltid bruker penisbur, for at ingen andre kvinner enn henne skal gi meg ereksjon.

Hun har kontroll på mine orgasmer, og samtidig utspekulert og bevisst stimulerer hun meg hele tiden for å holde meg konstant kåt på henne. Hun kler seg i spennende tettsittende klær til daglig, og bruker mye tid på å fremstå som elegant og velstelt.
Dersom hun merker at jeg begynner å bli litt lat og umotivert, mangler litt vilje til å utføre praktiske ting hun ber meg om, da tar hun et steg opp og kler seg feks i en liten trang topp, sorte stayups, og dropper truse. Hun byr på seg selv, selvsikker og stolt, truseløs hele kvelden. Hun frister meg, er flørtende, sitter utfordrende i sofaen, gjør ingen ting for å skjule noe som helst, tvert i mot. Og hele tiden i trygg forvissning om at jeg har penis innelåst og er "ufarliggjort" for henne. Alt sammen for at hun vet at når jeg er full av lyst, vil det gjøre meg topp motivert til å være en lydig og hjelpsom partner for henne, også i hverdagen.
Når vi har en kveld alene, og hun planlegger å onanere, "annonserer" hun dette for meg på en utspekulert måte. Hun bruker ekstra tid til å stelle seg. For hun vet at jeg kjenner disse signalene, jeg kjenner forberedelsene hennes, og det skaper en forventning i meg. Hun lakkerer negler, forlanger fotpleie og massasje av meg, for å gjøre meg utålmodig, og nyte min utålmodighet etter å få se henne. Når øyeblikket endelig nærmer seg, gir hun meg beskjed om hvor hun ønsker å ligge, slik at jeg kan legge til rette med ulike leketøy, puter og pledd, riktig belysning, og eventuelt et glass vin, dersom hun skal kose seg lenge.
Underveis, etter hvert som hun blir stadig våtere, deler hun av og til med meg ved å la meg slikke på fingrene hennes. Når det hele er over vinker hun meg til seg og styrer meg ned på henne. Hun blir liggende helt rolig og avslappet, og rufser ømt og kjærlig i håret mitt mens hun følger med på meg som nyter alle de deilige smakene hennes med tunga, hele tiden med innelåst penis selvsagt.
På denne måten markerer hun sin overlegenhet, hun holder meg utsultet på sex, og dermed motivert til å gjøre alt for henne mens hun hele tiden bare chiller og koser seg og lever det gode liv.

Når vi har sex får jeg aldri lov til å komme, jeg skal alltid sovne full av lyst på henne. Da vet hun at, neste dag, vil jeg våkne full av begeistring for henne, og klar til å gi henne masse positiv oppmerksomhet og omtanke. Derfor ligger hun fornøyd og tilfredsstilt selv, og koser med min innelåste penis, terger på meg enda mer lyst, og nyter å bli så høyt elsket, før hun faller i søvn.

Kun en sjelden gang i blant låser hun opp penisburet, og viser omsorg for meg ved å la meg slippe til, dersom jeg lover å oppføre meg respektfullt overfor henne. Hun er helt passiv og smilende, mens hun nyter min begeistring når jeg endelig får mitt. Hun smiler og skryter av meg når jeg kommer, og spør om det gjorde godt, og om jeg er takknemlig. Etterpå setter hun seg på sengekanten med benene til siden. Hun forventer at jeg slikker henne ren igjen. Jeg setter meg på knær mellom benene hennes og venter tålmodig mens hun kniper og presser. Når det begynner å sige fra henne og ned på tunga mi koser hun forsiktig med håret mitt og stryker kjærlig over de muskuløse armene mine som holder lårene hennes til siden.
Etter at jeg har gjort henne helt ren legger jeg meg på sengen, på magen, etter fast praksis, for at hun skal kunne smøre meg inn bak, for å gjøre meg klar til å motta samme behandling fra henne, med strapon. Dette for at jeg ikke skal få en følelse av å være overlegen henne.
Det hele avsluttes med en serie harde piskeslag. Helt til begge mine rumpeballer har fått en dyp fin rødfarge, som vi begge vet jeg fortjener. For jeg kan aldri bli helt perfekt for henne, det vet vi begge. Samtidig med at hun gir meg en saftig gjennomgang med pisken, understreker hun hva hun forventer at jeg skal være flinkere til neste gang. Til slutt ber hun meg vaske meg nedentil slik at hun igjen kan låse inn kuken min og ta vare på nøkkelen.

En twist kan være at vi blir kjent med et annet par, som også har et kvinnestyrt forhold. At damene utveksler sine erfaringer og tips, til hvordan de kan disiplinere sin mann og holde han konstant opphisset, og full av lyst på henne, slik at han alltid oppfører seg riktig og godt, alltid til hennes fordel..

Det er mye en ikke tør spørre om, og kanskje er det en god grunn til å ikke spørre også. En fantasi kan nesten leve ut seg selv, i fantasien. Det er mulig å leve godt også med mange rare uforløste fantasier i bagasjen, som ikke trenger å realiseres ☺️.

Anonymkode: 8f71f...0de

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...