AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #61 Del Skrevet 14. april 2020 På 12.4.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev: Å være mannen som tar ei dame i ektesengen hennes når mannen kommer hjem. I det han kommer inn gir jeg han beskjed om å sette seg og holde kjeft. Så løfter jeg henne opp og snur henne mot han slik at de får øyekontakt, i det jeg knuller henne dypere enn han noen gang har gjort. Etter at hun har kommet hadde jeg snudd henne rundt på ryggen og gitt han beskjed om å slikke henne mens hun må slike ballene mine og runke med med begge hender. I det jeg kommer lar jeg han ta over, ta ut sin aggresjon, ta henne slik han skulle gjort for mange år siden. Slik hun har drømt om. Jobben er gjort. På tide å gå på kjøkken å finne seg en matbit og ei kald øl. Så rusle over gata og hjem til min lykkelige kone som ba meg om denne tjenesten for sin venninne. Inne på soverommet venter hun på alle fire. Våt og åpen, vant med min svære kuk. Anonymkode: c05c7...9c4 Å være mannen som kommer inn og catcher dama med en annen mann i senga. Så fort jeg ser det drar jeg mannen ut av senga og begynner å mishandle han, sparke og slå han i hodet. Slå han halvt i hjel, til han ligger og surkler blod og pusten hveser. Når det er gjort så tar jeg dama og kjører et balltre hurtig og hardt i fitta. Kanskje litt drøyt? Anonymkode: 9a884...18a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #62 Del Skrevet 14. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jøss, den var uventet positiv! Nydelig tanke, men trasig å gjennomføre med dagens forventninger til den maskuline. Det blir vel med fantasien:) Anonymkode: 28b99...7e8 Nei, det er mange av oss som liker det veldig godt! Kontrasten mellom det store, sterke og maskuline og underkastelsen er så stor - jeg synes det er ekstremt sexy. Stikk en tur innom fetlife, der er det mange av oss. Anonymkode: 03211...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #63 Del Skrevet 14. april 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du får prøve! Jeg (kvinne, ganske submissiv) blir faktisk ganske tent av tanken på å få se på dette. Anonymkode: e2fc6...485 Ble nysgjerrig her. Hva av det er mest pirrende? Å ha kontrollen selv, eller å være vitne til at det blir utført? Nå hører det til historien at kjæresten min prøver sitt beste for å gi meg denne opplevelsen selv, og jeg elsker hun for det. Men når hun er 162cm (32 cm lavere enn meg), og 60kg (50 kg lettere enn meg) så mangler det liksom det fysiske overtaket Anonymkode: 28b99...7e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #64 Del Skrevet 14. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er mange av oss som liker det veldig godt! Kontrasten mellom det store, sterke og maskuline og underkastelsen er så stor - jeg synes det er ekstremt sexy. Stikk en tur innom fetlife, der er det mange av oss. Anonymkode: 03211...348 Ja ikkesant! Det er kontrasten som er så digg. Og at det strider mot alt man et vant til og komfortabel med. Hadde profil på fetlife for en tid tilbake. Mye spennende folk der inne. Og mange digge tanker og ønsker folk har Anonymkode: 28b99...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 14. april 2020 #65 Del Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble nysgjerrig her. Hva av det er mest pirrende? Å ha kontrollen selv, eller å være vitne til at det blir utført? Nå hører det til historien at kjæresten min prøver sitt beste for å gi meg denne opplevelsen selv, og jeg elsker hun for det. Men når hun er 162cm (32 cm lavere enn meg), og 60kg (50 kg lettere enn meg) så mangler det liksom det fysiske overtaket Anonymkode: 28b99...7e8 Kanskje du kan spille handikappet / pleietrengende? Og denne kvinnen forgriper seg på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 14. april 2020 #66 Del Skrevet 14. april 2020 Er mann og før jeg dør vil jeg gjerne prøve: - Sex med kvinne og mann samtidig, både med meg og med henne som midtpunkt - Sex med en mann, om jeg skulle møte noen jeg tenner på (har ikke skjedd enda, men har lekt med tanken) - Bli tatt med strapon av en kvinne (nevnte det for entidligere partnere, hun var keen, men det ble aldri gjennomført dessverre) - Min kvinnelilge sjef (tror faktisk hun og er keen, men vet ikke om det er lurt å gjennomføre) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2020 #67 Del Skrevet 14. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er høy (over 190), godt trent og generelt maskulin. I tillegg er jeg "velsignet" med en stor schlong. Min største fantasi er å bli kledd opp i kvinneklær og bli brukt analt av en annen mann. Sånn på kanten til nedverdigende. Dritlei av å være den store maskuline hele tiden Anonymkode: 28b99...7e8 Kjæresten min er også 190cm og muskuløs med tatoveringer og han må underkaste seg meg titt og ofte 😂 Han må gå i trusene mine og gjøre det jeg befaler han til å gjøre, elsker å dominere over han i det seksuelle. Piske han og binde han fast i sengen. Han er litt sånn dominant og sterk fyr som elsker å dominere helt til han møtte meg, selvsagt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #68 Del Skrevet 14. april 2020 9 minutter siden, Mysticgirl skrev: Kjæresten min er også 190cm og muskuløs med tatoveringer og han må underkaste seg meg titt og ofte 😂 Han må gå i trusene mine og gjøre det jeg befaler han til å gjøre, elsker å dominere over han i det seksuelle. Piske han og binde han fast i sengen. Han er litt sånn dominant og sterk fyr som elsker å dominere helt til han møtte meg, selvsagt 😂 Fantastisk. Ønsket han å være underdanig selv? Eller må han bare lystre? Hehe Anonymkode: 28b99...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #69 Del Skrevet 14. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble nysgjerrig her. Hva av det er mest pirrende? Å ha kontrollen selv, eller å være vitne til at det blir utført? Nå hører det til historien at kjæresten min prøver sitt beste for å gi meg denne opplevelsen selv, og jeg elsker hun for det. Men når hun er 162cm (32 cm lavere enn meg), og 60kg (50 kg lettere enn meg) så mangler det liksom det fysiske overtaket Anonymkode: 28b99...7e8 Det er nok samspillet mellom en dominant og en sub jeg tenner på, og i ditt tilfelle, det at du er en «unormal» sub. Jeg elsker å la mannen min ha kontrollen over meg seksuelt, og kan forstå at du har lyst til å kjenne på den samme følelsen som jeg nyter; den at du bare «må» ta i mot/godta det partneren din gjør mot deg, at noen andre er «sterkere» enn deg, og at du må underkaste deg totalt. Har du snakket med kjæresten din om det å få oppfylle fantasien din helt, og la henne se på at du blir tatt/dominert av en annen mann? Anonymkode: e2fc6...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #70 Del Skrevet 14. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok samspillet mellom en dominant og en sub jeg tenner på, og i ditt tilfelle, det at du er en «unormal» sub. Jeg elsker å la mannen min ha kontrollen over meg seksuelt, og kan forstå at du har lyst til å kjenne på den samme følelsen som jeg nyter; den at du bare «må» ta i mot/godta det partneren din gjør mot deg, at noen andre er «sterkere» enn deg, og at du må underkaste deg totalt. Har du snakket med kjæresten din om det å få oppfylle fantasien din helt, og la henne se på at du blir tatt/dominert av en annen mann? Anonymkode: e2fc6...485 Du har skjønt det. Etter å ha vært den dominante og fysisk overlegne i lang tid så blir man nysgjerrig på hvordan det føles på den andre siden. I tillegg liker jeg anal-lek, så det var jo flaks. Vi prata om det for en stund siden, og hun spurte til og med om det var noe jeg kunne tenkt meg. Dum som jeg var så lo jeg det vekk og latet som om det var langt utenfor (for å beskytte meg selv). Hadde du akseptert det om mannen din ønsket det samme..? Er det innafor liksom? Anonymkode: 28b99...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #71 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg har fart fetish, og det er vel mange som sikkert synes er ekkelt, selv om jeg ikke anser den som noe verre enn andre kinks. Anonymkode: efd36...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #72 Del Skrevet 15. april 2020 Doktorleker. Anonymkode: d0690...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #73 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg er sex-rasist. Hvite kvinner har aldri tent meg noe særlig. De eneste kvinnene jeg sikler etter fra asia, midt-østen, og afrika. Har alltid vært sånn, og aner ikke hvorfor. Anonymkode: 225c9...eb6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #74 Del Skrevet 15. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Å være mannen som kommer inn og catcher dama med en annen mann i senga. Så fort jeg ser det drar jeg mannen ut av senga og begynner å mishandle han, sparke og slå han i hodet. Slå han halvt i hjel, til han ligger og surkler blod og pusten hveser. Når det er gjort så tar jeg dama og kjører et balltre hurtig og hardt i fitta. Kanskje litt drøyt? Anonymkode: 9a884...18a Ikke noe problem. Det er lov å drømme. En ekte alfa hadde bare snudd i døra og gått over til hun som er alene og venter på alle 4. Må være løsningsfokusert vettu. Alle skal få. Viktig å dele. Anonymkode: c05c7...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #75 Del Skrevet 20. april 2020 Dette er ikke noe jeg noengang sier til NOEN annen enn mannen min.. ( og nå internett!) Så ja jeg er kvinne.. Og tenner på selve tanken på scat, bakvei, ikke ut oralt. Forferdelig flaut, skjønner overhode ikke hvorfor, men får noe av fantasien dekket av en absolutt ioverkant snill ektemann! Han vil gi meg alle fantasier, så.. Jeg er heldig! Men utenom når man er tent er det bare grusomt ekkelt da.. Merkelig nok.. Anonymkode: e05b8...3aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #76 Del Skrevet 21. april 2020 På 12.4.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev: Mannen min vet om dette, men klarer ikke slippe tanken om jentesex og trekant! Bare hatt sex med mannen min, men savner ingen annen mann! Skulle bare ønske jeg kunne eksperimentert litt mer med det samme kjønn. Mannen har egentlig gitt meg «lov» til det, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Tips? Anonymkode: 74179...4ea Har du noen du kjenner? Venninner som kunne tenke seg det samme? Anonymkode: cecfb...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enjoyitall Skrevet 23. april 2020 #77 Del Skrevet 23. april 2020 Trample, crush og tisse og bæsje i strømpebukser fetisj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #78 Del Skrevet 23. april 2020 Det er ikke så tabu, men å bli bindt. Tenner også på å bli klådd på av fremmede, eller bli klådd på offentlig og late som ingenting. Anonymkode: b0abd...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 23. april 2020 #79 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg fantaserer om at min fremtidige partner skal sitte på toalettet og drite mens jeg rir han skikkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enjoyitall Skrevet 23. april 2020 #80 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg drømmer om å bli bæsjet på av en kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå