Gjest Alterego666 Skrevet 12. april 2020 #41 Del Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant. Er selv mann, har ingen behov for å definere meg seksuellt. Merkelapper er for usikkre mennesker. Selv kan jeg prøve ting etpar ganger, thats it. Eller av og til. Anonymkode: 05ecf...837 My point, exactly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #42 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg har hatt to fantasier som har vært med meg siden jeg begynte å ha sex. Den ene har jeg fortalt partneren min om og det er at han skal pule ei med STORE pupper (jeg har små) foran meg. Den andre tør jeg ikke å nevne og det er å ha sex foran publikum. Den første fantasien ble kjæresten gira på så klart, men jeg er redd det ikke ville vært like digg i virkeligheten som i fantasien. Anonymkode: a3288...776 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #43 Del Skrevet 12. april 2020 Mannen min vet om dette, men klarer ikke slippe tanken om jentesex og trekant! Bare hatt sex med mannen min, men savner ingen annen mann! Skulle bare ønske jeg kunne eksperimentert litt mer med det samme kjønn. Mannen har egentlig gitt meg «lov» til det, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Tips? Anonymkode: 74179...4ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #44 Del Skrevet 12. april 2020 Å bli voldtatt😩😩🤢Blir egentlig kvalm av tanken når jeg absolutt ikke er kåt,, som nå☹️ Anonymkode: 252fc...c5a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #45 Del Skrevet 12. april 2020 21 timer siden, Middelmådig skrev: Jeg fantaserer om rape play. + Drømmer om å være utro i sengen vår og at mannen min kommer hjem og catcher oss. Når der skjer må mannen min bare sette seg ned å se på. Når vi er ferdig må mannen min takke elskeren min for at han knullet meg. Så vet mannen min at han er slaven min for alltid og at jeg gjør hva jeg vil. Skikkelig hotwife du 🥰 Jeg kunne godt ha vært mannen din 😛 Anonymkode: 9267e...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #46 Del Skrevet 12. april 2020 På 11.4.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg om du er straight, bi eller gay, men påfallende mange av mine mannlige bekjente som er straight har lekt med tanken om å leke litt med en annen mann. Jeg synes det er flott å se på, uansett legning! ts Anonymkode: 8af64...6c2 Om han har lyst på sex med en annen mann så er han jo bifil eller biseksuell. Det er jo nettopp definisjonen på det. Hadde han vært fullstendig heteroseksuell så hadde ikke det vært et tema. Anonymkode: b6db5...085 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #47 Del Skrevet 12. april 2020 22 timer siden, Middelmådig skrev: Jeg fantaserer om rape play. + Drømmer om å være utro i sengen vår og at mannen min kommer hjem og catcher oss. Når der skjer må mannen min bare sette seg ned å se på. Når vi er ferdig må mannen min takke elskeren min for at han knullet meg. Så vet mannen min at han er slaven min for alltid og at jeg gjør hva jeg vil. Koneemne Anonymkode: 8f71f...0de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetting Skrevet 12. april 2020 #48 Del Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli voldtatt😩😩🤢Blir egentlig kvalm av tanken når jeg absolutt ikke er kåt,, som nå☹️ Anonymkode: 252fc...c5a Det er en svært vanlig fantasi. Ikke noe å bli kvalm over. Husk at det har ikke noe med ekte voldtekt å gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #49 Del Skrevet 12. april 2020 Knulle dattera til hylende orgasmer, med moren som onanerende tilskuer. Deretter knulle moren med dattera som tilskuer. Passe tabu og passe dirty.... Anonymkode: 955fa...0f6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #50 Del Skrevet 13. april 2020 På 11.4.2020 den 17.30, AnonymBruker skrev: Jeg skulle gjerne dratt på swingerklubb med noen, eller bare.. Hatt sex i et rom med masse andre folk som har sex. Jeg tenner også veldig på tanken om å dobbelpenetreres (altså både vaginalt og analt samtidig), men jeg tviler på at jeg vil like det like godt på ekte som jeg gjør i hodet, hahah. Også vil jeg ha sex med en kvinne, eller helst flere. Det tror jeg at jeg kunne likt. Anonymkode: 78a49...174 Kona mi har sagt alle de samme fantasiene som du har her, og jeg kunne fint vært med på alle som inkluderer meg. Men hun er veldig sjalu så tviler på at jeg kun vært inkludert sammen med henne og en annen kvinne. Dobbelpenetrering er vel hennes mest «forbudte» fantasi uansett da. Vaginalsex og analsex er nemlig noe vi har og hun nyter til det fulle. DP vil da være og nyte begge deler samtidig. Anonymkode: 5b9a1...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #51 Del Skrevet 13. april 2020 Jeg liker aller best unge kvinner. Sånn i alderen 17-18-19-20. Tørr ikke si det til noen, i frykt for å bli kalt en gammel gris. M39 Anonymkode: 225c9...eb6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #52 Del Skrevet 13. april 2020 22 timer siden, Alterego666 skrev: Ikke sant! Ikke det at det skal SKJE noe, men følelsen av at nå beveger man seg LITT i den retningen.... Ja, og du skulle sett de laaange blikkene den ene av mennene sendte da vi om kvelden overnattet på samme hytte/hotell. Ikke tvil om at det vesle glimtet han hadde fått hadde festet seg. Anonymkode: deee2...461 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 13. april 2020 #53 Del Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, og du skulle sett de laaange blikkene den ene av mennene sendte da vi om kvelden overnattet på samme hytte/hotell. Ikke tvil om at det vesle glimtet han hadde fått hadde festet seg. Anonymkode: deee2...461 Haha, det kunne vært meg.🤓🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #54 Del Skrevet 13. april 2020 14 minutter siden, Alterego666 skrev: Haha, det kunne vært meg.🤓🤩 Stilig. Takk. Anonymkode: deee2...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 13. april 2020 #55 Del Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stilig. Takk. Anonymkode: deee2...461 Anytime.😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #56 Del Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker aller best unge kvinner. Sånn i alderen 17-18-19-20. Tørr ikke si det til noen, i frykt for å bli kalt en gammel gris. M39 Anonymkode: 225c9...eb6 Det gjør jeg også. Og jeg er kvinne😂 Anonymkode: b4c07...92c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #57 Del Skrevet 14. april 2020 Jeg er høy (over 190), godt trent og generelt maskulin. I tillegg er jeg "velsignet" med en stor schlong. Min største fantasi er å bli kledd opp i kvinneklær og bli brukt analt av en annen mann. Sånn på kanten til nedverdigende. Dritlei av å være den store maskuline hele tiden Anonymkode: 28b99...7e8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #58 Del Skrevet 14. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er høy (over 190), godt trent og generelt maskulin. I tillegg er jeg "velsignet" med en stor schlong. Min største fantasi er å bli kledd opp i kvinneklær og bli brukt analt av en annen mann. Sånn på kanten til nedverdigende. Dritlei av å være den store maskuline hele tiden Anonymkode: 28b99...7e8 Ingenting er mer sexy enn store, maskuline menn som underkaster seg! Anonymkode: 03211...348 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #59 Del Skrevet 14. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting er mer sexy enn store, maskuline menn som underkaster seg! Anonymkode: 03211...348 Jøss, den var uventet positiv! Nydelig tanke, men trasig å gjennomføre med dagens forventninger til den maskuline. Det blir vel med fantasien:) Anonymkode: 28b99...7e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #60 Del Skrevet 14. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, den var uventet positiv! Nydelig tanke, men trasig å gjennomføre med dagens forventninger til den maskuline. Det blir vel med fantasien:) Anonymkode: 28b99...7e8 Håper du får prøve! Jeg (kvinne, ganske submissiv) blir faktisk ganske tent av tanken på å få se på dette. Anonymkode: e2fc6...485 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå