Gå til innhold

Hvilke fantasier har du (som kanskje ikke er så enkelt å snakke om høyt)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mann

Sex med en mann

Sex med en bodybuilderdame( jeg vet det er sært)

Anonymkode: de103...dd5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Middelmådig

Jeg fantaserer om rape play. 

+

Drømmer om å være utro i sengen vår og at mannen min kommer hjem og catcher oss. Når der skjer må mannen min bare sette seg ned å se på. Når vi er ferdig må mannen min takke elskeren min for at han knullet meg. Så vet mannen min at han er slaven min for alltid og at jeg gjør hva jeg vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer helt seriøst om å ha en kjæreste jeg virkelig tenner på. Det har jeg ikke, og fb jeg har blir litt kjedelig sex. Vi har gått inn i en rytme som ikke er spennende.

Trenger en dame som vil domineres, som liker det når jeg vrir henne rundt og bruker henne litt.

Jeg har et par ganger "voldtatt" jenter som ønsket det. Litt sånn sprø er det greit at damen min skal være.

Enn så lenge sitter jeg med pikken i hånden, spesielt i disseee tiider.

Anonymkode: eee1c...0b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om å dra på swingersklubb enten alene eller sammen med mannen. Fantaserer også om sex med ei jente, bare for å ha prøvd det. Den største fantasien, og som jeg har hatt lengst, er å ha sex med en mann jeg kjenner som er en del eldre enn meg. Han er flott og karismatisk, lever i et åpent forhold og er en jeg gjerne skulle hatt sex med. Jeg har vært sammen med mannen min i mange år, og han er den eneste jeg har hatt sex med. Vi har svært sjeldent sex (tror sist gang var i sommer...), og jeg er redd for at den siste fantasien er en jeg kommer til å gjennomføre om sjansen byr seg... 

Anonymkode: 6f719...e85

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å finne ei som som har levd i et dårlig og sexløst liv, jeg fantaserer om å tirre henne til kanten av å bli smågal og eksploderer av kåthet...hun rødmer av opphisselse...Plutselig våkner villdyret i henne, setter på meg håndjernene, hun rir meg og hun puster og peser høyt, hun gir meg varme og våte kyss, så knuller hun nesten vettet av meg og klorer som ei villkatt. Så sier hun: bare sprut inni meg, gjør meg gravid!... Jeg blir livredd, spreller som en fisk, å klarer ikke å stoppe spruten... etterpå suger hun meg ømt med lange runketak... Så løsner hun meg, legger seg på ryggen med knærna mot skuldrene, da vet jeg nøyaktig hva som skjer... Når vi er ferdige med økten, er vi søkkvåte av svette, nå ser jeg at halsgropa og ansiktet hennes er blusset opp av vælvære... og hun ligger der med verdens lykkeligste smil...

Dette er jo bare en fantasi da, men skjer det IRL, blir jeg mest sannsynlig betatt🤗

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min fantasi er at jeg er omringet av 5 sterke, kjekke karer som har sex med meg. Uten form for prevensjon og alle vil gjøre meg gravid, de krangler nesten om det.

Sprøtt siden jeg ikke ønsker barn.

Anonymkode: d3cbf...53a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Middelmådig skrev:

Jeg fantaserer om rape play. 

+

Drømmer om å være utro i sengen vår og at mannen min kommer hjem og catcher oss. Når der skjer må mannen min bare sette seg ned å se på. Når vi er ferdig må mannen min takke elskeren min for at han knullet meg. Så vet mannen min at han er slaven min for alltid og at jeg gjør hva jeg vil. 

Å være mannen som tar ei dame i ektesengen hennes når mannen kommer hjem. I det han kommer inn gir jeg han beskjed om å sette seg og holde kjeft. Så løfter jeg henne opp og snur henne mot han slik at de får øyekontakt, i det jeg knuller henne dypere enn han noen gang har gjort. Etter at hun har kommet hadde jeg snudd henne rundt på ryggen og gitt han beskjed om å slikke henne mens hun må slike ballene mine og runke med med begge hender. I det jeg kommer lar jeg han ta over, ta ut sin aggresjon, ta henne slik han skulle gjort for mange år siden. Slik hun har drømt om. Jobben er gjort. På tide å gå på kjøkken å finne seg en matbit og ei kald øl. Så rusle over gata og hjem til min lykkelige kone som ba meg om denne tjenesten for sin venninne. Inne på soverommet venter hun på alle fire. Våt og åpen, vant med min svære kuk.  

Anonymkode: c05c7...9c4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om at dama tar kontroll og dominerer meg fullstendig, bruker meg seksuelt. Skikkelig subfantasi. Så nydelig om hun forvandlet seg til en skikkelig vamp innimellom. En skikkelig pervers vamp som spanket meg, og satte seg på ansiktet mitt og tvang meg til å ta i mot alt som kom. Hadde elsket å være slaven hennes from time to time.

Anonymkode: 8f71f...0de

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å strippe foran ukjente menn. Har aldri turt å gjøre det annet enn at jeg "har vært uheldig" og latt håndkleet falle ved omkledning før bading på stranden eller fjellet. 

Anonymkode: deee2...461

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å strippe foran ukjente menn. Har aldri turt å gjøre det annet enn at jeg "har vært uheldig" og latt håndkleet falle ved omkledning før bading på stranden eller fjellet. 

Dersom du ikke har vært på The Well: Du vil elske det stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har to fantasier som kanskje virker litt motstridende:

Å være noens mistress og eie dem helt (er på vei dit med kjæresten) og

Å ha sex for å bli gravid 

Anonymkode: e2483...8e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Dersom du ikke har vært på The Well: Du vil elske det stedet!

Ikke vært der. Kanskje verdt et forsøk? Forrige gang jeg gjorde noe slikt på i sommer på fjellet. På sykkeltur med en venninne og skulle bade og det var noen menn som badet bortenfor. Ble litt opphisset av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat denne lysten er noe av det mest opphissende som finnes. Det er noe med den følelsen av å ha noe de ønsker å friste med, noe de er stolte av på en måte, som er utrolig opphissende. Så merkelig at ikke flere gjør det i praksis, dvs viser seg fram til menn, praktisk talt alle menn ville blitt så fantastisk begeistret. Naturen er av og til ganske ulogisk. Eller er det en forsikring for å ta vare på menns balanse og likevekt? Tenk om dette hadde vært gjennomsnittskvinnen:

https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/0nAjM0/jeg-er-som-netflix-og-hjemmelevering-av-mat-jo-mer-folk-maa-holde-seg-hjemme-jo-bedre-gaar-butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som ikke får gått på do og deretter tisser på seg fordi de ikke klarer å holde seg. Da mener jeg noen så må virkelig på do og holder seg helt til kroppen tar over og blæra tømmer seg. Jeg vet det er sært😅 og nei jeg vet ikke hvorfor. Tror det kan være noe med at man mister kontrollen.

Anonymkode: fe2b3...b3b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det er jeg ganske åpen om dersom noen spør. Men det bare blir dyttet inn i samme bolk som alt det andre, fordi det fremdeles bare er en fantasi, og ikke noe jeg har opplevd.

Anonymkode: 78a49...174

Ok, jeg er lesbisk så bare skjønner naturligvis ikke hvorfor det skulle vært så tabu. 

Anonymkode: 7131d...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kjører bil for fort, blir stoppet av politiet. Ut kommer to kvinnelige politi i uniform. Etter en samtale om farten min spør jeg om ikke det finns en annen måte å løse dette på. De ser på hverandre, så sier de "følg etter oss". Så kjører jeg etter politibilen, de leder oss fram til en øde traktorsti og vi parkerer på toppen av en liten kolle med utsikt over havet. Bak oss er det bare tett skog, så ingen kan se oss. De ber meg gå ut av bilen, klemmer meg i skrittet....så slikker jeg de på tur mens de står og lener seg mot politibilen. Jeg sitter på knærne bruker 2 fingre forsiktig inn og ut mens jeg slikker sirkelbevegelser rundt klitoris. Så legger de seg på rygg bak i bilen min og jeg knuller en og en mens de masserer seg selv.

Kvinner i uniform har alltid vært min fantasi.

Anonymkode: 96372...39b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Alterego666 skrev:

Hvor viktig er det? Jeg kaller meg trysexual, som kanskje er det mest inkluderende uttrykket. Siden jeg aldri har hatt romantiske forelskelser overfor en mann, kan jeg nok utelukke homofil og bifil. Kanskje er jeg biseksuell (som kjæresten min hevder), kanskje er jeg bare nysgjerrig.

Ikke sant.

Er selv mann, har ingen behov for å definere meg seksuellt. Merkelapper er for usikkre mennesker.

Selv kan jeg prøve ting etpar ganger, thats it. Eller av og til.

Anonymkode: 05ecf...837

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

sex med kvinner!!! det er tabu kun fordi jeg er i et fast heterofilt forhold nå. aner ikke om jeg faktisk ville likt det i virkeligheten, men det er den eneste fantasien som aldri forlater meg. ellers føler jeg nesten alt som er tabu kommer opp som fantasier under sex, feks veldig høy aldersforskjell, sex med venninner, at jeg later som jeg er en venn av kjæresten mens han tar meg, mor/sønn-far/datter lek, at akten er for å bli gravid... aldri snakket om fantasiene mine i det hele tatt, faktisk. er det noe man gjør?

Anonymkode: 0dc20...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vært der. Kanskje verdt et forsøk? Forrige gang jeg gjorde noe slikt på i sommer på fjellet. På sykkeltur med en venninne og skulle bade og det var noen menn som badet bortenfor. Ble litt opphisset av det.

Ikke sant! Ikke det at det skal SKJE noe, men følelsen av at nå beveger man seg LITT i den retningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...