Elaine Marley Skrevet 18. juni 2022 #201 Del Skrevet 18. juni 2022 Tråden er ryddet for innlegg med innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #202 Del Skrevet 20. juni 2022 Samboeren min hadde et seksuelt forhold til faren av ei klasseveninne fra nabolaget der hun vokste opp da hun var ca19-21 år. Hun har fortalt litt fra den tiden, og det er veldig tydelig at det var en spennende tid for henne med mange positive opplevelser og det er mye hun ikke har fortalt. Han er fortsatt nabo med foreldrene hennes og han er i deres omgangskrets, merker på samboeren min at det er noe i lufta når han er der. Har veldig lyst til å se de to sammen, det må være mange år med oppbygde lyster som trenger utløp. Han er en stor kar og hun er liten, fantaserer ofte til tanken av at han forsyner seg av den deilige kroppen hennes. Kontrasten stor/liten og gammel/ung tenner meg veldig. Anonymkode: 9ca9b...54d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #203 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samboeren min hadde et seksuelt forhold til faren av ei klasseveninne fra nabolaget der hun vokste opp da hun var ca19-21 år. Hun har fortalt litt fra den tiden, og det er veldig tydelig at det var en spennende tid for henne med mange positive opplevelser og det er mye hun ikke har fortalt. Han er fortsatt nabo med foreldrene hennes og han er i deres omgangskrets, merker på samboeren min at det er noe i lufta når han er der. Har veldig lyst til å se de to sammen, det må være mange år med oppbygde lyster som trenger utløp. Han er en stor kar og hun er liten, fantaserer ofte til tanken av at han forsyner seg av den deilige kroppen hennes. Kontrasten stor/liten og gammel/ung tenner meg veldig. Anonymkode: 9ca9b...54d Spennende fantasi ❤️ Om dette er et virkelig senario bør du kanskje nevne det for samboeren din for å høre om hun synes han fortsatt er attraktiv så kanskje du får oppleve dette. Anonymkode: 9267e...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #204 Del Skrevet 22. juni 2022 Fantaserer om å slikke en annen kvinne. Der mannen min fersker oss og hiver seg med😊 Eller dp med mannen og hans kompis😋😋 Anonymkode: 8833c...a59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #205 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fantaserer om å slikke en annen kvinne. Der mannen min fersker oss og hiver seg med😊 Eller dp med mannen og hans kompis😋😋 Anonymkode: 8833c...a59 dp? Anonymkode: a64e3...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #206 Del Skrevet 22. juni 2022 Drømmer om en mann som bor i nabolaget. Han er utadvendt, fremstår selvsikker (uten å være blærete) har det mest sjarmerende smilet jeg har sett.. brede skuldre og kraftige overarmer. Ikke sånn harry treningsstudio-muskler, men muskler som du får av en fysisk jobb. Han er snekker, og jeg ser han ofte holde på i hagen. Han er ca 15-20 år eldre enn meg. Noe som bare er et pluss for min del. Har så lyst på han. Et skikkelig røft knull hvor han virkelig tar for seg. Anonymkode: 36b11...148 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #207 Del Skrevet 22. juni 2022 Drømmer om sex med en annen kvinne. Drømmer om sex med en meget velutrustet mørkhudet mann. Og at samboer kommer inn og slikker meg etter at jeg er fylt opp med sæd. Drømmer om trekant med samboer og en til. Uansett om det er kvinne eller mann. Drømmer om å se samboer suge en annen mann og svelge sæden hans. Anonymkode: 9d4ef...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 23. juni 2022 #208 Del Skrevet 23. juni 2022 Fantaserer fortsatt om sex med ex kona mi etter at det ble slutt først på rundt 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #209 Del Skrevet 23. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: dp? Anonymkode: a64e3...e64 Dobbelt penetrering. Klientellet her inne er virkelig av sorten som sist var oppdatert på verden i 1993. Anonymkode: dd25a...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #210 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Drømmer om sex med en annen kvinne. Drømmer om sex med en meget velutrustet mørkhudet mann. Og at samboer kommer inn og slikker meg etter at jeg er fylt opp med sæd. Drømmer om trekant med samboer og en til. Uansett om det er kvinne eller mann. Drømmer om å se samboer suge en annen mann og svelge sæden hans. Anonymkode: 9d4ef...8de Du skulle vært kjæresten min. Jeg som mann håper at min kjæreste hadde de samme fantasiene som deg og turte å formidle dette til meg. ❤️ Alt dette hadde vært fantastisk å få oppleve (jeg er litt bi-nysgjerrig). Anonymkode: 9267e...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #211 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skulle vært kjæresten min. Jeg som mann håper at min kjæreste hadde de samme fantasiene som deg og turte å formidle dette til meg. ❤️ Alt dette hadde vært fantastisk å få oppleve (jeg er litt bi-nysgjerrig). Anonymkode: 9267e...c81 ❤️Er så heldig å ha en samboer med de samme drømmene. Håper vi en dag får realisert dem Anonymkode: 9d4ef...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #212 Del Skrevet 23. juni 2022 Fantaserer ofte om at jeg tar med kona på sexklubb og lar henne bli pult av så mange som mulig. Det tror jeg hun hadde elsket! Anonymkode: dd25a...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. juni 2022 #213 Del Skrevet 23. juni 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Drømmer om en mann som bor i nabolaget. Han er utadvendt, fremstår selvsikker (uten å være blærete) har det mest sjarmerende smilet jeg har sett.. brede skuldre og kraftige overarmer. Ikke sånn harry treningsstudio-muskler, men muskler som du får av en fysisk jobb. Han er snekker, og jeg ser han ofte holde på i hagen. Han er ca 15-20 år eldre enn meg. Noe som bare er et pluss for min del. Har så lyst på han. Et skikkelig røft knull hvor han virkelig tar for seg. Anonymkode: 36b11...148 Er så morsomt når folk kommenterer dette. Som om muskler endrer form basert på hvor belastningen finner sted. Det er sjeldent fysisk jobb skaper nevneverdig store muskler, om det ikke er svært variert belastning, så sannsynligheten er relativt stor for at han supplementerer med harry trening på treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #214 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ❤️Er så heldig å ha en samboer med de samme drømmene. Håper vi en dag får realisert dem Anonymkode: 9d4ef...8de Det er flere av oss 😄 Elsker å se kona suge hennes store dildo mens vi knuller. Hun kommer utrolig hardt når hun rir meg og begge suger den. Anonymkode: 194d4...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #215 Del Skrevet 23. juni 2022 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Er så morsomt når folk kommenterer dette. Som om muskler endrer form basert på hvor belastningen finner sted. Det er sjeldent fysisk jobb skaper nevneverdig store muskler, om det ikke er svært variert belastning, så sannsynligheten er relativt stor for at han supplementerer med harry trening på treningsstudio. Spot on. Du blir ikke kroppsbygger av holde i en spikerpistol. Anonymkode: 8f71f...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #216 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ❤️Er så heldig å ha en samboer med de samme drømmene. Håper vi en dag får realisert dem Anonymkode: 9d4ef...8de Om begge har samme fantasi er det jo bare å kjøre på. Heldige dere ❤️ Kanskje en swingersclub er et greit sted å starte? Anonymkode: 9267e...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #217 Del Skrevet 23. juni 2022 Kunne aldri gjort det igjen, men når jeg var 15 hadde jeg flere la oss kalle det stunder med søskenbarnet mitt som skulle bli 14. Nå vi var mindre hadde vi hatt uskyldige kysse leker og tenkte ikke noe mer over dem. Så flyttet vi, og kom for å være der i 3 uker på sommer ferie. Foreldrene våre var borte, og vi badet i bassenget deres, toppen min kom av. Når vi lekte helt normal, og han gikk rett opp av av vannet med ryggen snudd mot meg og sa han måtte på toallettet. Jeg skjønte hva som hadde skjedd, og ville egentlig bare se den, han hadde ikke fått løst døren før jeg tok i håndtaket og bare spurte om jeg kunne se siden han hadde fått se brystene mine. Ting eskalerte derfra og vi testet ting i smyg resten av oppholdet. Trodde jeg ikke tenkte på det lenger, men så kom han på besøk i fjor sommer etter å ikke ha sett han på 5 år, og han var blitt ekstremt veltrent. Når jeg hadde sex med eksen den sommeren så fantaserte jeg isteden at det var han jeg var med. Han skal komme på besøk igjen denne sommeren, og har investert i en skikkelig luksus magic wand for jeg kommer til å trenge så mange orgasmer som mulig for at jeg skal slutte å fantasere om han. Anonymkode: 8abe6...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #218 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg avtaler med samboer og kompisen hans at de en natt tar på seg banditthetter og sånne skinnhansker, og vekker meg ved å holde meg for munnen. Jeg gjør med en gang motstand og blir "skremt". De har med "gaffa teip" som ikke fester seg til huden, og binder meg fast til sengen med spredte ben, også rundt munnen. Så tar de meg etter tur. Jeg nyter å stritte imot alt jeg klarer men likevel kjenne at en av de går inn og ut av meg, høre at de nyter det, og at de bare må ha meg der og da. Kommer nok aldri til å skje, men en deilig fantasi. Kommer nok aldri til å si den heller. Også litt vanskelig med "safe word" når jeg er bundet for munnen, og aner ikke hvordan jeg hadde reagert hvis det plutselig sto to maskerte menn over meg på natten egentlig, hadde sikkert blitt vettskremt. Anonymkode: a017f...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #219 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spot on. Du blir ikke kroppsbygger av holde i en spikerpistol. Anonymkode: 8f71f...0de Har da ikke skrevet at han er kroppsbygger. Han er bredskuldret, kraftig og sterk. Anonymkode: 36b11...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #220 Del Skrevet 23. juni 2022 Katten.2.0 skrev (5 timer siden): Er så morsomt når folk kommenterer dette. Som om muskler endrer form basert på hvor belastningen finner sted. Det er sjeldent fysisk jobb skaper nevneverdig store muskler, om det ikke er svært variert belastning, så sannsynligheten er relativt stor for at han supplementerer med harry trening på treningsstudio. Prøvde vel mer på å beskrive utseendet. Han er ikke en fyr med Ed hardy jeans som leker på shakes, rå egg og har en «bola» kropp. Han trener helt sikkert, men er først og fremst aktiv både på jobb og privat + at han har brede skuldre, store never osv.. Anonymkode: 36b11...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå