AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #181 Del Skrevet 5. juni 2022 Gloryhole der jeg ligger med kroppen ut så du kan knulle meg og sprute meg ned. Har 10 menn på ønskelista jeg kjenner som hadde vært deilig og hatt i det rommet Anonymkode: 4f881...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #182 Del Skrevet 8. juni 2022 Sex med 3 kjekke menn. Musa, rompa og munnen 😋 Nyskilt kvinne forbi midten 30-årene Anonymkode: 29d39...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #183 Del Skrevet 9. juni 2022 Har ingen spesielle egentlig, men jeg blir helt stum av kvinner om våren. Spesielt når de dukker opp i tights. Lårene, og den lille kurven som antyder musa, er så utrolig frekk og deilig for øynene, både forfra og fra siden. Drømmer meg litt bort når jeg får øye på noe så pent. Sikkert våren som gjør det. Er nok litt inne i fantasiland da ja . Anonymkode: 8f71f...0de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #184 Del Skrevet 9. juni 2022 Drømmer om at mannen min, som har en utrolig stor penis, sammenligner og gjør narr av eksen min sin penis. Anonymkode: 25c00...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detronisert Skrevet 9. juni 2022 #185 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Drømmer om at mannen min, som har en utrolig stor penis, sammenligner og gjør narr av eksen min sin penis. Anonymkode: 25c00...149 Hvorfor? Fordi du blir tent av det? Hva med mannen din, ønsker du at han skal bli kåt av å gjøre det? Hva med eksen? Skal han bli kåt av det? Eller bare skamme seg? Eller bli forbannet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #186 Del Skrevet 9. juni 2022 1 minutt siden, Detronisert said: Hvorfor? Fordi du blir tent av det? Hva med mannen din, ønsker du at han skal bli kåt av å gjøre det? Hva med eksen? Skal han bli kåt av det? Eller bare skamme seg? Eller bli forbannet? Mannen er veldig dominant, så hadde vært sexy om han ble tent av det. Eksen var litt underdanig (og en skikkelig dust) så hadde vært opphissende om han ble skamfull, forbannet og veldig, veldig kåt av det. Jeg hadde likt veldig godt å se på 😉 Anonymkode: 25c00...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detronisert Skrevet 9. juni 2022 #187 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen er veldig dominant, så hadde vært sexy om han ble tent av det. Eksen var litt underdanig (og en skikkelig dust) så hadde vært opphissende om han ble skamfull, forbannet og veldig, veldig kåt av det. Jeg hadde likt veldig godt å se på 😉 Anonymkode: 25c00...149 Takk for kjapt svar. Egentlig et skikkelig cuckold opplegg da, med det unntaket at eksen din er cucken her mens din nåværende er Bull i denne settingen. Din tenning i det er altså litt "takk for sist, din dust" kombinert med at du pirres av at en velutstyrt alfa tar sin plass og ydmyker beta mannen som er litt utilstrekkelig "der nede". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #188 Del Skrevet 9. juni 2022 1 hour ago, Detronisert said: Takk for kjapt svar. Egentlig et skikkelig cuckold opplegg da, med det unntaket at eksen din er cucken her mens din nåværende er Bull i denne settingen. Din tenning i det er altså litt "takk for sist, din dust" kombinert med at du pirres av at en velutstyrt alfa tar sin plass og ydmyker beta mannen som er litt utilstrekkelig "der nede". Haha, ja, men må sies at jeg ikke hadde et problem med utstyret til eksen personlig, men vet at han hadde det... Anonymkode: 25c00...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #189 Del Skrevet 9. juni 2022 En av fantasiene mine: Ha ei dame som over tid spiser og legger på seg så mye at hun blir sittende (mer eller mindre) immobil i senga vår. Og at hun i enkelte fantasier er for feit til å ha sex, slik at vi må bli kreative. Selvfølgelig en fantasi som er vilt upraktisk i virkeligheten. Anonymkode: 1960b...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detronisert Skrevet 9. juni 2022 #190 Del Skrevet 9. juni 2022 Fantasi/fetisj: At hun bruker strømper/strømpebukser med forsterket tå-parti, i flere dager slik at det lukter "litt" av dem. Helt sykt tennende...... Både synet og duften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BalledHead Skrevet 9. juni 2022 #191 Del Skrevet 9. juni 2022 On 6/8/2022 at 8:51 PM, AnonymBruker said: Sex med 3 kjekke menn. Musa, rompa og munnen 😋 Nyskilt kvinne forbi midten 30-årene Anonymkode: 29d39...3bf Herlig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 11. juni 2022 #192 Del Skrevet 11. juni 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #193 Del Skrevet 11. juni 2022 At fremmede styrer min viberator. Anonymkode: b85ac...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #194 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 15.38): Jeg har akkurat samme fantasi, så du er ikke alene. Men trenger ikke være stefar, men eldre nabo/lærer/omsorgsperson. Jeg er kåt og usikker, mens han er varm og vil hjelpe meg å komme. Anonymkode: 351ca...bcf Har det på samme måten som mann, kan fantasere om litt eldre damer på den måten her. Anonymkode: 3e506...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #195 Del Skrevet 12. juni 2022 Håper min største drøm ever vil ta kontakt & ha sex med meg store naturlige brystene hennes, deilig stor rumpe , formfull sexy fitte, brunette og sexy!!!! Vil smake deg såååååå dypt og nyte deg;) Anonymkode: 479d6...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #196 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 20.51): Sex med 3 kjekke menn. Musa, rompa og munnen 😋 Nyskilt kvinne forbi midten 30-årene Anonymkode: 29d39...3bf Min fantasi også. Men jeg vil være i sentrum.😉 Tenner ikke på at de leker med hverandre. Anonymkode: 96867...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinEater Skrevet 12. juni 2022 #197 Del Skrevet 12. juni 2022 Liker harem og gravide damer. God kombo.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #198 Del Skrevet 12. juni 2022 Kona og jeg tenner begge enormt på trekantfantasi med en annen mann (representert ved en stor og livaktig dildo). Bare fantasi foreløpig men vi er godt voksne i 40 årene, og vil prøve det i praksis før eller senere. Problemet er å finne rett kandidat... Anonymkode: 194d4...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #199 Del Skrevet 18. juni 2022 Begynte å snakke med en dame på et forum. Ikke KG vel og merke. Hu er kjempekul og har vært snill mot meg. Jeg slet med å bli kjent med andre på forumet, hu skjønte det og tok kontakt. Vi har snakket sammen lenge. Jeg aner ikke hvordan hu ser ut men hu virker bare som en snill person. Jeg hater meg selv litt for det her men jeg tror jeg har fått følelser for noen jeg aldri har møtt. Jeg vil ha sex med henne og jeg bryr meg ikke om hvordan hun ser ut. Kunne aldri ha sagt det høyt til noen. Anonymkode: ba3ff...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #200 Del Skrevet 18. juni 2022 Drømmer om gigantisk negerkuk, sånne som man ser på blacked . com. Blir dritkåt og våt bare av tanken på en tykk og røslig svart kuk på 25 cm. Anonymkode: 0b397...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå