CIM Skrevet 11. april 2020 #21 Skrevet 11. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er da ikke jomfru? Anonymkode: 5a377...64f Da er det ingen fare for å bli avslørt som uerfaren tenker du? Du kan ha sertifikat på bil, men det er ikke automatikk i at du da er en erfaren sjåfør. Kanskje litt seint å innrømme det når du først har vraket bilen. Hva taper hun på å innrømme at hun er uerfaren.... ansikt? Uerfaren men lærevillig.... hva er problemet? Enhver oppegående fyr ville delt sin kunnskap og IKKE sendt henne på dør. Problemstillingen blir en annen hvis hun ikke ønsker å lære, og som mange her på KG, alt er æsj!! Endret 11. april 2020 av CIM 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #22 Skrevet 11. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne på 30 år her. Var i ett og samme forhold (ekteskap) i 12 år hvor han dessverre viste seg å være aseksuell. Ble gravid etter første samleie sammen og holdt derfor sammen i altfor mange år pga barnet. Har derfor ekstremt lite erfaring innenfor sex og har ikke hatt sex på langt over 1 år. Dater en utrolig kjekk mann nå som kan få hvem han vil, men jeg tør ikke å ha sex med han siden jeg er så uerfaren. Jeg ønsker ikke noe forhold med han (noe han vet), men jeg trives i hans selskap. Burde jeg fortelle han at jeg er uerfaren eller vil dette skremme han bort? Anonymkode: 3e3b8...23b Kommer an på mannen. En del bifile menn liker jo at dama har sugd og fått mye kukk fra andre menn. Hetrofile menn har jeg ikke hørt at tenner på akkurat det. De syns vel det er mer hyggelig at dama "øver" seg opp på de, enn at hun har sugd 30 stykk og er ferdig ut-øvd. Så er det jo sykdsombiten osv. Sagt på en annen måte så bør du skjønne hva slags kar det er snakk om hvis han blir skuffet over at du ikke har pult flere. Anonymkode: cb709...a5b 3
herzeleid Skrevet 11. april 2020 #23 Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på mannen. En del bifile menn liker jo at dama har sugd og fått mye kukk fra andre menn. Hetrofile menn har jeg ikke hørt at tenner på akkurat det. De syns vel det er mer hyggelig at dama "øver" seg opp på de, enn at hun har sugd 30 stykk og er ferdig ut-øvd. Så er det jo sykdsombiten osv. Sagt på en annen måte så bør du skjønne hva slags kar det er snakk om hvis han blir skuffet over at du ikke har pult flere. Anonymkode: cb709...a5b Jeg tror nok det hører sjeldenhetene til med menn som blir skuffet over at deres partner ikke har hatt mange andre menn ja. 3
draug 75 Skrevet 12. april 2020 #24 Skrevet 12. april 2020 Nei. Uerfarent er ikke turnoff. Det som er turnoff er kvinner som ikke vil/ tør/ gidder prøve ting, som bare ligger der og om skifte av stilling sier "jeg er ikke akrobat og du er ikke sirkusdirektør" eller likebetydende, eller de som sier at det der har jeg prøvd da jeg var ung og eksperimenterte. 2
herzeleid Skrevet 12. april 2020 #25 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, draug 75 skrev: Nei. Uerfarent er ikke turnoff. Det som er turnoff er kvinner som ikke vil/ tør/ gidder prøve ting, som bare ligger der og om skifte av stilling sier "jeg er ikke akrobat og du er ikke sirkusdirektør" eller likebetydende, eller de som sier at det der har jeg prøvd da jeg var ung og eksperimenterte. Det høres helt ekstremt usjarmerende og uinspirerende ut. Håper ikke det er noe folk faktisk sier, for det må jo ta piffen ut av ganske mye. 1
draug 75 Skrevet 12. april 2020 #26 Skrevet 12. april 2020 5 timer siden, herzeleid skrev: Det høres helt ekstremt usjarmerende og uinspirerende ut. Håper ikke det er noe folk faktisk sier, for det må jo ta piffen ut av ganske mye. Jeg kan bekrefte at de finnes. Det er ikke bare en myte det med å eksperimentere på ennattsopplegg og løsere forbindelser, og så ha kjedelig sex i "seriøse forhold".
herzeleid Skrevet 12. april 2020 #27 Skrevet 12. april 2020 21 minutter siden, draug 75 skrev: Jeg kan bekrefte at de finnes. Det er ikke bare en myte det med å eksperimentere på ennattsopplegg og løsere forbindelser, og så ha kjedelig sex i "seriøse forhold". Det høres bare ut som en utrolig lite smart eller hensiktsmessig ting å si til en partner. En sier jo da mer eller mindre rett ut at andre fikk morroa og at partneren blir sittende igjen med restene. Det må være en forferdelig vond beskjed å få, og potensielt drepen for et gryende forhold. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå