Gå til innhold

Turn off med uerfarne kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 30 år her. Var i ett og samme forhold (ekteskap) i 12 år hvor han dessverre viste seg å være aseksuell. Ble gravid etter første samleie sammen og holdt derfor sammen i altfor mange år pga barnet. Har derfor ekstremt lite erfaring innenfor sex og har ikke hatt sex på langt over 1 år. Dater en utrolig kjekk mann nå som kan få hvem han vil, men jeg tør ikke å ha sex med han siden jeg er så uerfaren. Jeg ønsker ikke noe forhold med han (noe han vet), men jeg trives i hans selskap. Burde jeg fortelle han at jeg er uerfaren eller vil dette skremme han bort? 

Anonymkode: 3e3b8...23b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er litt turn off. Kun digg hvis de er jomfru og under 21 år. Er du flink til å suge da?

Anonymkode: 0d8b7...a8d

Skrevet

Nei det er ikke turn off. Turn off er hvis du ikke vil prøve og ikke har fantasier. Turn off er også masse partnere.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du kan si til han at du er uerfaren.

men først du kan snakke med mannen din om deres problemer og om han.

Endret av David01
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Nei det er ikke turn off. Turn off er hvis du ikke vil prøve og ikke har fantasier. Turn off er også masse partnere.

Hvor mange har du hatt selv?

Anonymkode: 18fea...595

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du hatt selv?

Anonymkode: 18fea...595

Har ikke hatt tosiffret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange fantasier og er med på det meste. Prøvde å få mannen min med på mye, til og med trekant med en annen kvinne for jeg ønsket at han skulle ta på meg. Visste ikke at han var aseksuell på det tidspunktet. Er med å prøve det meste så lenge det ikke innebærer scat. Jeg onanerer hver dag, flere ganger for dagen og får veldig lett orgasme... Kanskje en uting, men blir jo bare mer kåt etter første orgasmen og kommer på nytt og på nytt... 

AnonymBruker
Skrevet

Synes at det er bra at det finnes menn som liker oss uerfarne damer også. Er ikke aseksuell selv om jeg ikke har sex. 

Anonymkode: ba757...572

AnonymBruker
Skrevet

Ikke turn-off. Det er desto mer pirrende hvis du viser stor interresse for sex. Det kan få ham til å føle seg spesiell

Anonymkode: af65e...3e1

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 30 år her. Var i ett og samme forhold (ekteskap) i 12 år hvor han dessverre viste seg å være aseksuell. Ble gravid etter første samleie sammen og holdt derfor sammen i altfor mange år pga barnet. Har derfor ekstremt lite erfaring innenfor sex og har ikke hatt sex på langt over 1 år. Dater en utrolig kjekk mann nå som kan få hvem han vil, men jeg tør ikke å ha sex med han siden jeg er så uerfaren. Jeg ønsker ikke noe forhold med han (noe han vet), men jeg trives i hans selskap. Burde jeg fortelle han at jeg er uerfaren eller vil dette skremme han bort? 

Han bryr seg mest sannsynligvis ikke. Dere skal finne ut hva dere to liker seksuelt så erfaring fra andre har lite å si 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare positivt at du er uerfaren. Dessuten er det veldig lett for uerfarne kvinner å være gode sexpartnere. De trenger bare å møte opp så er jobben gjort. Verre om du var en uerfaren mann, det tar år og dager å lære seg hvordan han skal tilfredsstille kvinner. Og om bommer på første forsøk så er det på hue og ræva ut.

Anonymkode: 4d83d...5e8

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Kvinner er turnon, erfaring eller ikke. Heller for lite enn for mye av erfaring tenker jeg. Forutsatt at det ikke er mangel på lyst som har gitt lite trening. Det er definitivt turnoff.

Skrevet

ALLTID fortelle sannheten. Har du planer om å ligge med fyren kan fallhøyden bli stor hvis du velger å ikke fortelle. Å bli avslørt vil være turnoff. Spørsmålet "Hvorfor fortalte du ikke?" Vil da dukke opp...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken forskjell skulle lite erfaring utgjøre for en kvinne egentlig?

Anonymkode: acd4a...7e7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken forskjell skulle lite erfaring utgjøre for en kvinne egentlig?

Anonymkode: acd4a...7e7

Aboslutt ingen. Det er jo ikke kvinnen som skal prestere noe.

Anonymkode: 8c57f...040

Gjest Alterego666
Skrevet

Det vil variere fra mann til mann.

Ut fra din beskrivelse av deg selv, har du en seksualitet og innsatsvilje som i stor grad kompenserer for manglende erfaring. Selv setter jeg pris på erfaring, men om du hadde presentert deg til meg som i denne tråden, ville jeg ikke avvist deg på grunn av manglende erfaring. 

Skrevet (endret)

Og ha mye eller ingen erfaring er aldri turnoff for meg. Jeg kan ikke svare for han da, men jeg har blitt glad hvis du har sagt det til meg. Det er fordi du er så ærlig og moden som tar det opp... Også fordi jeg synes synd i deg at du har hatt et sånt sexliv, da kommer omsorgen min frem, og har ville visst deg teknikker som du garantert har blitt ei god elsker av... Ikke tenk så mye på at du mangler erfaring, og det er bedre at du sier ifra, så skjønner han deg bedre. Håper han tar deg for den du er og ikke bare for sex da🤞🧡

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre hvordan han ser ut?og om han kan få hvem han vil, hva så liksom? Hva har det med deg å gjøre? Du trenger ikke å tro noen ting du. Kjekke menn tar ganske stygge damer og med fæl personlighet, sett mange av de på gata. Så du har vært veldig heldig og har masse flaks, som blir gravid på første ligget med eksen din og at han i det hele tatt ikke brukte beskyttelse og at det forholdet varte og at du nå kan date kjekke menn.

Anonymkode: ddb30...fee

Skrevet

Nei overhodet ikke. Jeg tror de fleste synes det er positivt at partneren ikke har hatt mange fra før, så lenge en er "med på morroa" med ny partner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, CIM skrev:

ALLTID fortelle sannheten. Har du planer om å ligge med fyren kan fallhøyden bli stor hvis du velger å ikke fortelle. Å bli avslørt vil være turnoff. Spørsmålet "Hvorfor fortalte du ikke?" Vil da dukke opp...

Hun er da ikke jomfru?

Anonymkode: 5a377...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...