AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #21 Skrevet 11. april 2020 Hadde blitt sykt kåt hvis det var min mann som gjorde det. Etter flere år sammen tørr/vil han så vidt gjøre det fremfor meg. Anonymkode: 2b843...eda 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #22 Skrevet 11. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Å runke en kåt mann tar kanskje 5min, så om du ikke klarer det....da er du rimelig uegnet til å være i forhold. Anonymkode: cd422...506 Vet ikke hvorfor du siterte meg her, men uansett så liker jeg ikke utsagnet ditt. For det første så kan en slik runk ta uendelig lang tid, for nytelsen underveis er gjerne like mye mål som selve utløsningen. For det andre, å være uegnet for forhold om en ikke stiller opp og "tømmer" mannen hver dag, det er bare en dårlig provokasjon? For det tredje, hvordan er dette relevant til hovedinnlegget og de følelsene ts har rundt det? Anonymkode: c4b70...b93 11
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #23 Skrevet 11. april 2020 Nei det hadde jeg ikke likt, og jeg har heller aldri opplevd det heldigvis. Hvorfor i alle dager skal han sette i gang å runke ved siden av meg? Hvorfor ikke heller forsøke å vekke meg og få meg med på leken? Dere som insinuerer at kvinner skal benytte sjansen og "hjelpe til" - really? Hva med at han i så fall hadde gjort en innsats for å involvere henne i stedet for å sette i gang alene? 🙄 Anonymkode: 95a92...e49 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #24 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Plager ikke meg at mannen min runker ved siden av meg. Noen ganger våkner jeg av at jeg blir bløt på rumpa/ryggen. Null stress. Damer kan ikke tro dem eier de dem er sammen med. Våkner jeg og orker hjelper jeg han ofte. Dette skjer motsatt også. Senk skuldrene og nyt det i stedet ! Anonymkode: 40161...81b Særlig Anonymkode: ab6fc...97e 5
Jentadi Skrevet 12. april 2020 #25 Skrevet 12. april 2020 Det hadde vært spennende, synes jeg. Jeg liker å se på. Han er jo så sexy
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #26 Skrevet 12. april 2020 21 timer siden, Gorgonzola skrev: Levde i villfarelsen om at kvinner (flest?) faktisk ble tent av å se/høre en mann onanere men der tok jeg altså feil. Alternativt; de kjipeste damene surfer på KåGe, de mer normale koser med/ser på partneren sin Det er helt sant. Er ikke ofte det skjer men hvis jeg våkner av at mannen runker renner det og jeg får pusteproblemer😂😂 Av og til våkner jeg og tror han holder på også er det bare en rar bevegelse han gjør i søvne og slutter når jeg holder på å sprenge😩😩 Anonymkode: fba82...785 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #27 Skrevet 12. april 2020 Ekkelt. Jeg hadde lagt meg på et annet rom. Om det er såå fælt å knulle deg at han heller runker mens du ligger ved siden av, da fortjener han å bo alene. Jeg hadde blitt kvalm Anonymkode: 6902a...982 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #28 Skrevet 12. april 2020 Hadde blitt helt med, og spurte om jeg kan joine. Kvinne 40. Anonymkode: a9187...ced 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #29 Skrevet 12. april 2020 Selvsagt gjør jeg det, både helt fram og uten å komme. Hun er supersexy, men vil ikke pule like ofte som meg og da må jeg ty til "nødløsninger". Vet ikke om/tror ikke hun merker det. Jeg har aldri fått kommentarer i alle fall. Spesielt kåt og klar morgenen etter vi har hatt oss, merkelig nok. Da strømmer enda opplevelsen fra kvelden før gjennom kroppen. Anonymkode: 2be39...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #30 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt gjør jeg det, både helt fram og uten å komme. Hun er supersexy, men vil ikke pule like ofte som meg og da må jeg ty til "nødløsninger". Vet ikke om/tror ikke hun merker det. Jeg har aldri fått kommentarer i alle fall. Spesielt kåt og klar morgenen etter vi har hatt oss, merkelig nok. Da strømmer enda opplevelsen fra kvelden før gjennom kroppen. Anonymkode: 2be39...5c8 🙄 hva med å gidde å flytte deg ut av sengen før du gjør det i det minste? Det må jo kunne få an å ha såpass respekt for damen at du ikke må ty til nødløsninger RETT ved siden av henne? Anonymkode: 95a92...e49 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #31 Skrevet 12. april 2020 Hvorfor ikke bare være glad for at du slipper å ta på den skitne penisen hans? Neste gang ber du han gå ned i kjellern om han skal ta på seg selv. Anonymkode: 1a041...82d 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #32 Skrevet 12. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄 hva med å gidde å flytte deg ut av sengen før du gjør det i det minste? Det må jo kunne få an å ha såpass respekt for damen at du ikke må ty til nødløsninger RETT ved siden av henne? Anonymkode: 95a92...e49 Jeg gjør det selvsagt oftest når jeg er alene. Det har ikke skjedd mange gangene i senga sammen med henne, men siden dette var tema ville jeg bare bidra for å vise at det ikke er så veldig uvanlig. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan ha respekt for henne når jeg gjør det (en sjelden gang). Leser jo at mange damer også tenner på dette. Jeg ville syntes det var helt greit om det var motsatt og jeg ikke ville/kunne. Anonymkode: 2be39...5c8 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #33 Skrevet 13. april 2020 Å våkne til det nesten hver dag tror jeg hadde blitt litt irriterende i lengden da jeg heller ville blitt vekket for sex enn at han ikke skal ville gjøre noe etter at han er ferdig. Må gjerne ta seg en runk selv her og der når jeg er i sengen om det trenger på og passer seg (hadde tross alt onanert selv innimellom da det er viktig med sitt eget sexliv også), men jeg hadde foretrekt at han mesteparten av tiden koste meg våken før han startet. Enten slik at vi kunne hatt sex, hjulpet hverandre, eller bare strøket på kroppen hans i halvsøvne imens han koser seg. Har ofte høyere lyst enn de jeg møter på, så vil gjerne inkluderes en del. Anonymkode: 04107...f71 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #34 Skrevet 13. april 2020 Det bryr meg lite om mannen ligger og runker om morningen eller ikke. Det er da hans sak. Jeg er bare glad han ikke vekker meg. Men i blant så klarer han ikke å la meg ligge i fred. Og da hender det at det blir morgensex. Eller så får han sprute på rumpa mi. Selv så foretrekker jeg å onanere på kveldstid. Og da hender det at han allerede sover. Anonymkode: d0c8d...3b0 1
Dathos Skrevet 13. april 2020 #35 Skrevet 13. april 2020 On 4/11/2020 at 2:45 PM, AnonymBruker said: Det er ikke uvanlig å runke uten å gjøre seg ferdig! Anonymkode: b3a51...727 slenger meg på denne. Det er ikke uvanlig å runke uten å gjøre seg ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #36 Skrevet 13. april 2020 M44 her. Dette kunne ha vært meg. Kona mi har lav sexlyst og har hatt de de siste 20 årene. Vi er veldig i utakt med sexlysten vår. Hun liker ikke morgensex, og om jeg vekker henne for sex blir hun svært irritert. Så alle dere som skriver her om "inviter henne med", "vekke henne" osv, så er det svært lite ønskelig. Skulle forresten ønske at en av dere var kona mi... Anonymkode: 342f8...929 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #37 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: M44 her. Dette kunne ha vært meg. Kona mi har lav sexlyst og har hatt de de siste 20 årene. Vi er veldig i utakt med sexlysten vår. Hun liker ikke morgensex, og om jeg vekker henne for sex blir hun svært irritert. Så alle dere som skriver her om "inviter henne med", "vekke henne" osv, så er det svært lite ønskelig. Skulle forresten ønske at en av dere var kona mi... Anonymkode: 342f8...929 Det er helt klart noen koneemner her. Kjenner jeg er litt misunnelig Anonymkode: 1d2ba...3f5 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. april 2020 #38 Skrevet 13. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt klart noen koneemner her. Kjenner jeg er litt misunnelig Anonymkode: 1d2ba...3f5 Men du verden det er de som absolutt burde oppgitt at sex er uaktuellt eller ikke inngått noe forhold her også. Mange damer ser jo tilsynelatende ut til å hate sex. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #39 Skrevet 13. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bryr meg lite om mannen ligger og runker om morningen eller ikke. Det er da hans sak. Jeg er bare glad han ikke vekker meg. Men i blant så klarer han ikke å la meg ligge i fred. Og da hender det at det blir morgensex. Eller så får han sprute på rumpa mi. Selv så foretrekker jeg å onanere på kveldstid. Og da hender det at han allerede sover. Anonymkode: d0c8d...3b0 Dette minner litt om situasjonen her. Vi er begge veldig avslappet til det, sikkert fordi vi begge onanerer ofte (har jobber som gjør at vi begge er en del på reise). Han har alltid ståpikk om morgenen. Når vi er sammen gjør jeg det ofte på han, eller ser på at han gjør det selv. i blant onanerer vi begge samtidig. Dersom han ikke runker virker det som det trenger lang tid før den går ned, og det er ikke alltid like passende. Anonymkode: 23187...490 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #40 Skrevet 14. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette minner litt om situasjonen her. Vi er begge veldig avslappet til det, sikkert fordi vi begge onanerer ofte (har jobber som gjør at vi begge er en del på reise). Han har alltid ståpikk om morgenen. Når vi er sammen gjør jeg det ofte på han, eller ser på at han gjør det selv. i blant onanerer vi begge samtidig. Dersom han ikke runker virker det som det trenger lang tid før den går ned, og det er ikke alltid like passende. Anonymkode: 23187...490 Ja jeg kan ikke skjønne at folk tar seg nær av det😂 Selv så onanerer jeg nesten hver kveld mens han ligger og sover (lettere å sove da). Og han gjør det om morgenen fordi han får så stå at den må ned hvis han skal klare å fungere videre...😅 Og ja vi har også et bra sexliv, men vi har litt ulike døgnrytmer i blant og da blir det noen ganger onanering mens den andre sover. Kunne ikke brydd meg mindre hva som foregår under dyna hans mens jeg sover:) Så lenge det ikke ligger en annen dame der😂😂 k29 Anonymkode: d0c8d...3b0 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå