AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Hvordan hadde du følt det om du våknet nesten hver dag av at mannen din lå og runket ved siden av deg? I begynnelsen syntes jeg det var helt fint, men nå kjenner jeg at jeg blir litt stressa av det. At det er jeg som ikke greier tilfredsstille han. Han sier det er viktig for å holde prostataen frisk, med referanse til kreftrisikoen. Vanskelig å være uenig i det. Anonymkode: 342f8...929
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hadde du følt det om du våknet nesten hver dag av at mannen din lå og runket ved siden av deg? I begynnelsen syntes jeg det var helt fint, men nå kjenner jeg at jeg blir litt stressa av det. At det er jeg som ikke greier tilfredsstille han. Han sier det er viktig for å holde prostataen frisk, med referanse til kreftrisikoen. Vanskelig å være uenig i det. Anonymkode: 342f8...929 Du kan jo tilby å hjelpe ham en gang imellom da. Anonymkode: f2d0a...577 18
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Hadde ikke likt det. Greit å gjøre det hvis du er våken ved siden av, ikke mens du sover Anonymkode: 961d7...234 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Hvorfor hjelper du han ikke? Skjerp deg. Utrolig hvor mange som er sammen som ikke har sex med hverandre, eller passer sammen seksuellt. Anonymkode: cd422...506 12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Det skjer nesten daglig her også, har ingen problemer med det.. Han forventer ingenting (selv om han tar imot "hjelp" hvis jeg tilbyr det), og han gjør seg ikke ferdig. Det er helt greit, nesten bare blitt som en morgenrutine, blir jo nesten bekymra hvis det ikke skjer... 😝 Anonymkode: 3e799...c53 10
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Det er jo sykt tennende da.. ta hintet liksom Anonymkode: 86e68...d51 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer nesten daglig her også, har ingen problemer med det.. Han forventer ingenting (selv om han tar imot "hjelp" hvis jeg tilbyr det), og han gjør seg ikke ferdig. Det er helt greit, nesten bare blitt som en morgenrutine, blir jo nesten bekymra hvis det ikke skjer... 😝 Anonymkode: 3e799...c53 Dette tror jeg er veldig uvanlig 😲 Anonymkode: f2d0a...577 9
Tiuren Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Dette tror jeg er veldig uvanlig 😲 Anonymkode: f2d0a...577 Ikke helt uvanlig, og ikke spør hvordan jeg vet det... 2
Gjest Paramount Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg er veldig uvanlig 😲 Anonymkode: f2d0a...577 Tror ikke det er så uvanlig nei, men svarer bare for meg selv, og han andre, så langt. Da er vi i det minste to. Jeg runker både bevisst og i søvne i senga, uten orgasme. Penis er en kroppsdel som også trenger trening. Jeg føler jeg dekker et naturlig behov ved å runke uten orgasme.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sier det er viktig for å holde prostataen frisk, med referanse til kreftrisikoen. Vanskelig å være uenig i det. Hvis han runker hver dag pga kreftrisikoen, så vil jeg si at han har en tvangstanke. Det normale er å gjøre det pga kåtskap. Men ts; hvorfor bli usikker? Kan du ikke snakke ordentlig med mannen? Legg deg inntil ham, og skap en intim stund, sett deg på fjeset hans, og overta runkinga, ri ham, eller hva som helst annet enn å lage en tråd på KG om at mannen ikke tenner på deg. Du sier at du lurer på om du greier å tilfredsstille ham, men hvilke behov har du egentlig? Er du en seksuell kvinne, tar du initiativ, snakker du om lyst og sex? Anonymkode: c4b70...b93 9
EvenBeinlaus Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Han får heller gå å runke i kinorommet i kjelleren
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han runker hver dag pga kreftrisikoen, så vil jeg si at han har en tvangstanke. Det normale er å gjøre det pga kåtskap. Men ts; hvorfor bli usikker? Kan du ikke snakke ordentlig med mannen? Legg deg inntil ham, og skap en intim stund, sett deg på fjeset hans, og overta runkinga, ri ham, eller hva som helst annet enn å lage en tråd på KG om at mannen ikke tenner på deg. Du sier at du lurer på om du greier å tilfredsstille ham, men hvilke behov har du egentlig? Er du en seksuell kvinne, tar du initiativ, snakker du om lyst og sex? Anonymkode: c4b70...b93 Å runke en kåt mann tar kanskje 5min, så om du ikke klarer det....da er du rimelig uegnet til å være i forhold. Anonymkode: cd422...506 8
Gorgonzola Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 Levde i villfarelsen om at kvinner (flest?) faktisk ble tent av å se/høre en mann onanere men der tok jeg altså feil. Alternativt; de kjipeste damene surfer på KåGe, de mer normale koser med/ser på partneren sin 15
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg er veldig uvanlig 😲 Anonymkode: f2d0a...577 Mulig det er uvanlig, men at han gjør dette er nok også årsaken til at han holder i evighet under samleie. Han har lært seg å stoppe før han kommer, og har full kontroll på egen orgasme. Han sier selv at orgasmen blir mye kraftigere når vi har sex, hvis han har runket tidligere uten å komme.. Så, her er det bare positivt, iallefall. 😉 Anonymkode: 3e799...c53 7
Hanako Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Det hadde ikke gjort meg noe, hadde vært mye verre om han lå og runka ved siden av meg selv om han visste at jeg også var våken, med mindre jeg ikke var i humør selv, da. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg er veldig uvanlig 😲 Anonymkode: f2d0a...577 Det er ikke uvanlig å runke uten å gjøre seg ferdig! Anonymkode: b3a51...727
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 Kjøp noe leketøy til han. En kraftig Wand vibrator eller en flesshlight. Ev. hjelp til så er det over på et blunk Anonymkode: 05c84...918 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 Plager ikke meg at mannen min runker ved siden av meg. Noen ganger våkner jeg av at jeg blir bløt på rumpa/ryggen. Null stress. Damer kan ikke tro dem eier de dem er sammen med. Våkner jeg og orker hjelper jeg han ofte. Dette skjer motsatt også. Senk skuldrene og nyt det i stedet ! Anonymkode: 40161...81b 5
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 Kjempesmart av partneren din å ta vare på prostaten sin med runking, men nå er det ikke runkingen som gir mest effekt. Han må også ta kegeløvelser( stram-slipp prinsippet). Øvelsene fungerer best når jeg står og den henger fritt og den føles skikkelig tung, noen ganger løfter jeg en våt håndduk med den... Detter har jeg holdt på med i over 5 år nå og pisser og spruter dobbelt så langt nå som jeg gjorde som 20 åring, så det er uten tvil treningen som reddet meg.. Jeg hadde nok heller gjordt det andre steder enn rett bak ryggen din da, for utløsningen er også viktig for å unngå impotens. Det betyr ikke at det skal gå utover kvinnens behov for sex, man må bestandig ha en skvett på lur til henne🙄 Disse knipeøvelsene kan også med fordel kvinnene gjøre, den opprettholder blodgjennomstrømninga for å få ereksjon på klitten... 1
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2020 #20 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Plager ikke meg at mannen min runker ved siden av meg. Noen ganger våkner jeg av at jeg blir bløt på rumpa/ryggen. Null stress. Damer kan ikke tro dem eier de dem er sammen med. Våkner jeg og orker hjelper jeg han ofte. Dette skjer motsatt også. Senk skuldrene og nyt det i stedet ! Herlighet for ei dame, du har tydeligvis fortått det... Jeg drømmer om ei som deg daglig❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå