Gå til innhold

Vi har ikke ferie.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen, meg inkludert. 
Verden har en pandemi. Det vil ikke si at du har ferie. Det er nå du må trå til og gjøre den hardeste jobben noensinne! 
Brems smitten til vi har medisiner som hjelper. Hold deg hjemme, og følg myndighetenes råd. 
 

Ikke lag dine egne tolkninger av tiltakene. 
 

Ja, det er lov til å kose seg, men gjør det samtidig som du gjør din del av fellesskapet.

 
 

Anonymkode: 42b59...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Gjør det. Har feire også da.

Tulletittel.

Anonymkode: 5ba17...6c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å se positivt på det og de som ikke synes det er så verst å være hjemme må få forsette med det.

Anonymkode: 1a821...55a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal følge myndighetenes råd trenger man da ikke holde seg hjemme. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg til alle rådene myndighetene gir. 

Jeg er ute og går tur, jeg er ute og trener. Vi er en fast gruppe, under fem, som omgås, men som ikke omgås andre. Jeg har noen andre jeg kan møte utendørs, ta en kaffe med god avstand ved en bålpanne. 

Jeg har vært ute og spist tre ganger, på restauranter som er åpne.

Jeg ukeshandler, men når jeg gjør det handler jeg også på møbelvarehus, Elkjøp, Plantasjen, med mer. For å ha noe å gjøre hjemme, og for å holde økonomien i gang. 

Jeg står på fra hjemmekontoret for å holde hjulene til bedriften i gang. 

Vet du hva, egentlig har jeg det veldig fint om dagen. Ser ikke hvorfor jeg må grave meg ned i sofaen og tenke worst-case. Eller hva nå det er du viser til som "hard jobbing". 

Anonymkode: e7940...3fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke lag dine egne tolkninger av tiltakene. 

Jeg synes dette er det viktigste budskapet i HI. Det er nettopp det blant annet mange her inne gjør, de lager sine egne vridninger på rådene gitt fra myndighetene, selv om rådene i grunn er veldig klare.

Jeg følger rådene, og jeg går ut i tråd med rådene. Jobber hardt (hjemmekontor), men nå har jeg ferie.

Fordi vi har faktisk ferie, påskeferie er et herlig avbrekk!

 

Anonymkode: 5ba17...6c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo vi har ferie, påskeferie. Påskeferien blir ikke ugyldig selvom man ikke kan dra på hytta. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som lager egne tolkninger, man trenger ikke være hjemme. I går var vi 5 timer på sykkeltur med pause midt i skogen, ingen mennesker å smitte der.

Anonymkode: 0f4b3...fc0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære alle sammen, meg inkludert. 
Verden har en pandemi. Det vil ikke si at du har ferie. Det er nå du må trå til og gjøre den hardeste jobben noensinne! 
Brems smitten til vi har medisiner som hjelper. Hold deg hjemme, og følg myndighetenes råd. 
 

Ikke lag dine egne tolkninger av tiltakene. 
 

Ja, det er lov til å kose seg, men gjør det samtidig som du gjør din del av fellesskapet.

 
 

Anonymkode: 42b59...a07

Jo, min familie har ferie😊, hjemmeferie og storkoser oss👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trenger ferie nå. Jeg ble så sliten av den ekstra belastningen det var å ha  hjemmekontor og hadde gledet meg så til å koble helt av og få mer tid til familien min. Hvis ikke jeg får ferie nå, er jeg redd jeg bukker under, og det tror jeg ikke er godt for noen av oss. 

Jeg har mye jobb jeg kan gjøre nå, men vær så snill å ikke be meg om å gjøre mye av den før til tirsdag!

Anonymkode: 82904...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg trenger ferie nå. Jeg ble så sliten av den ekstra belastningen det var å ha  hjemmekontor og hadde gledet meg så til å koble helt av og få mer tid til familien min. Hvis ikke jeg får ferie nå, er jeg redd jeg bukker under, og det tror jeg ikke er godt for noen av oss. 

Jeg har mye jobb jeg kan gjøre nå, men vær så snill å ikke be meg om å gjøre mye av den før til tirsdag!

Anonymkode: 82904...a45

Ab har sagt at du må jobbe, så sett i gang, ingen ferie på deg!

Anonymkode: 0f4b3...fc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har påskeferie og koser meg :)  Vi er en "friluftsfamilie" som trives i skog og mark, og vi klarer å gå tur andre steder enn på de mest vanlige turveiene.  Vi går til fine steder litt utenfor allfarvei og lager en base camp. Har med oss suppe eller gryte på mat-termos (eller engangs-grill der vi vet at det er trygt) og diverse annet snadder. Ungene klatrer i trær, og leter etter "Knerten-pinner". I går lærte vi dem å lage kongledyr med stor suksess, og under frokosten i dag var de klare på at det skulle vi gjøre mer av.  

Jeg syntes det var litt rart og vanskelig med nedstengning og begrensninger helt i starten og påsken ble slett ikke slik vi hadde planlagt, men nå ser jeg jo at det er mange muligheter for å få fine dager likevel :)  Fortsatt god påskeferie til alle!

Anonymkode: 072db...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære alle sammen, meg inkludert. 
Verden har en pandemi. Det vil ikke si at du har ferie. Det er nå du må trå til og gjøre den hardeste jobben noensinne! 
Brems smitten til vi har medisiner som hjelper. Hold deg hjemme, og følg myndighetenes råd. 
 

Ikke lag dine egne tolkninger av tiltakene. 
 

Ja, det er lov til å kose seg, men gjør det samtidig som du gjør din del av fellesskapet.

 
 

Anonymkode: 42b59...a07

Syns ikke akkurat å holde seg hjemme å ha avstand til folk ute er hardere enn den jobben jeg vanligvis gjør når jeg er i jobb. For en tullete ting å si. 

Anonymkode: 186b3...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo vi har ferie, har hatt det i 3 uker nå og nyter det!

Anonymkode: 7b150...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som lager egne tolkninger, man trenger ikke være hjemme. I går var vi 5 timer på sykkeltur med pause midt i skogen, ingen mennesker å smitte der.

Anonymkode: 0f4b3...fc0

Har jeg sagt at du bare skal sitte hjemme? Følg tiltakene, utover det vær mest mulig hjemme. 
Tiltakene sier ikke at du ikke får lov til å gå ut eller sykle i skogen. 

Anonymkode: 42b59...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere å svare på innlegg som er tullete? 
Gå ut og scroll videre nedover. 

Anonymkode: 42b59...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke akkurat å holde seg hjemme å ha avstand til folk ute er hardere enn den jobben jeg vanligvis gjør når jeg er i jobb. For en tullete ting å si. 

Anonymkode: 186b3...5aa

Les kommenterer jeg skrev til andre AB. Om å følge tiltak. 

Anonymkode: 42b59...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har påskeferie og koser meg :)  Vi er en "friluftsfamilie" som trives i skog og mark, og vi klarer å gå tur andre steder enn på de mest vanlige turveiene.  Vi går til fine steder litt utenfor allfarvei og lager en base camp. Har med oss suppe eller gryte på mat-termos (eller engangs-grill der vi vet at det er trygt) og diverse annet snadder. Ungene klatrer i trær, og leter etter "Knerten-pinner". I går lærte vi dem å lage kongledyr med stor suksess, og under frokosten i dag var de klare på at det skulle vi gjøre mer av.  

Jeg syntes det var litt rart og vanskelig med nedstengning og begrensninger helt i starten og påsken ble slett ikke slik vi hadde planlagt, men nå ser jeg jo at det er mange muligheter for å få fine dager likevel :)  Fortsatt god påskeferie til alle!

Anonymkode: 072db...3f6

Men dette er jo det de oppfordrer til . Gå ut, men følg tiltakene. 

Med å holde seg hjemme mener jeg å ikke være mer på butikk, kjøpesenter o.l mer enn nødvendig.

God påske! 🐥

Anonymkode: 42b59...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker absolutt ingenting til dette. Handler sim jeg pleier, trener i skog og marj, besøker foreldre. Er inne og ute som det passer meg.

Her finnes ikke smitte og det er veldig bra:-)

Anonymkode: fbab5...5ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen ganger!! 
 

Ikke et sted i HI har jeg sagt at nettopp du gjør noe galt.   Jeg har skrevet det jeg tenkte og som andre har sagt at det er ikke ferie. Det gjelder meg også. 
 

Gå ut, kos deg men følg tiltakene. 
I mine ferier har jeg aldri hatt tiltak å følge. Har du hatt det, så har du vel ferie nå da. 
 

 

Anonymkode: 42b59...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...