AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Møtte mann på Tinder, kjemi og gode samtaler og jeg vil bli bedre kjent men fersket han i liten hvit løgn, så nå er jeg usikker på om jeg skal løpe. Avtalte at jeg skulle komme på besøk for første gang en dag uten å si kl.slett. Når jeg tok kontakt og sa når jeg kunne komme da hadde han plutselig invitert en venn over til middag. Og han lurte på om vi ikke kunne ta det helgen etterpå. Dagen etter hørte jeg ingenting fra han, dagen deretter startet han samtale. Så møttes vi endelig for 2 dager siden. Han fortalte da at som ny innflyttet til byen så kjente han kun 1 person, ei kvinne som ble bestevennen hans og det var hun som var på middag. En venn og venninne er jo en bitteliten forskjell, så en liten hvit løgn der. Så fortalte han at dagen etter middagen så hadde han tatt seg fridag fra jobb, men da hørte jeg ikke noe fra han. I dag var han på middags besøk, antar hos henne hvis han ikke kjenner noen andre der. Magefølelsen min skurrer, når vi møttes så rotet vi sammen og jeg la merke til brukte telys ved senga hans. Jeg kommenterte litt på spøk, så romantisk han var når han var alene (sagt han ikke har hatt dame her i byen før) og han sa han tente av og til for å få ekstra varme i rommet. Selvom det er varmepumpe der. Jeg vurderer nå å gi han kald skulder, kun fordi jeg er over sensitiv og tenker at når nye bestevennen er kvinne så er det risiko for at det blir mer mellom de to. Og tenker det kanskje allrede er det. Er jeg bekymret for ingenting ? Vært i forhold med mann som var utro så det kan jo gjøre at jeg ser noe som ikke er der. Denne mannen er virkelig spennende men nå kjenner jeg at jeg nesten ikke tørr dette. Anonymkode: 02009...23d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Menn kan da sette pris på tente lys om de er alene hjemme vel? Er jo ikke akkurat forbeholdt kun kvinner. Og hun venninna kan være kun venn, eller venn med benefits. Og det er strengt tatt ikke din sak, dere har jo egentlig ikke datet eller noe? Vet om flere menn som har kvinner som venner/bekjente, uten at det foregår noe som helst der. Om slikt er et problem for deg må du nesten ta det opp, eller du må gå videre. Anonymkode: dcb62...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn kan da sette pris på tente lys om de er alene hjemme vel? Er jo ikke akkurat forbeholdt kun kvinner. Og hun venninna kan være kun venn, eller venn med benefits. Og det er strengt tatt ikke din sak, dere har jo egentlig ikke datet eller noe? Vet om flere menn som har kvinner som venner/bekjente, uten at det foregår noe som helst der. Om slikt er et problem for deg må du nesten ta det opp, eller du må gå videre. Anonymkode: dcb62...5b6 Han snakker om at han ønsker et forhold med meg, så litt min sak om jeg blir sammen med en mann som lyver om hvem denne kvinnen er. Venninne eller noe mer. Anonymkode: 02009...23d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han snakker om at han ønsker et forhold med meg, så litt min sak om jeg blir sammen med en mann som lyver om hvem denne kvinnen er. Venninne eller noe mer. Anonymkode: 02009...23d Du skrev: ønsker å bli kjent. Er vel litt tidlig for han å si at han ønsker et forhold med deg når dere tydeligvis ikke kjenner hverandre godt nok. Og selv om han sier det, så har dere vel ikke avtalt at det skal kun være dere allerede? Men, snakk med han og få det på bordet så slipper du å gruble. Anonymkode: dcb62...5b6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Du har rett, det var for tidlig å si. Tror kanskje at jeg dropper hele greia, ikke komfortabelt å drive å se etter dårlig tegn og overtenke. Singel livet er fredelig. Må nok bearbeide tidligere erfaring så jeg ikke drar det med meg videre. Anonymkode: 02009...23d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Jeg er mann som også har en god venninne, hatt i 8år. Aldri gjort noe intimt med henne, nå er jeg i 40årene å kjenner grensen. Vet det ville ødelagt forholdet for alltid. I noen få tilfeller går det ann å være venner med motsatte kjønn, men for de fleste blir det for vanskelig mentalt. Men dette har jeg overvunnet, pga jeg forstår det. Anonymkode: be89c...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Min kjære har en god venninne. Jeg har møtt henne og blitt kjent med henne og kjæresten hennes. De er som to kompiser sammen, hadde jeg ikke sett dem sammen og blitt kjent med henne hadde det kanskje vært ubehagelig så jeg forstår frykten din. Syns det var rart med lys på nattbordet, fikk følelsen av at det er friends with benefits. Anonymkode: b13df...835
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 I utgangspunktet er det et større problem at han droppet daten deres uten å gi beskjed før rett før enn at han har nære venner som er damer. Anonymkode: 50bfb...356
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min kjære har en god venninne. Jeg har møtt henne og blitt kjent med henne og kjæresten hennes. De er som to kompiser sammen, hadde jeg ikke sett dem sammen og blitt kjent med henne hadde det kanskje vært ubehagelig så jeg forstår frykten din. Syns det var rart med lys på nattbordet, fikk følelsen av at det er friends with benefits. Anonymkode: b13df...835 Der har hun kjæreste da er det litt tryggere føler jeg da. Anonymkode: f47a3...037
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Jeg hadde ikke orket å pine meg selv med det der å spekulere om det er noe i mellom dem eller ikke. Men det er meg. Unødvendig støy å ha rundt seg. Så hadde droppet det. Og i så fall burde han ha invitert begge to og vist at det er kun vennskap og ønsket at begge kunne bli kjent. Blir mindre konflikter av sånt, men at han også tok fri dagen etter middagen og ikke svarte Ts... hm hm... nei det der hadde jeg styrt unna for din egen del. Trenger ikke være noe men det kan og fort være noe. Og er det noe så vil jo denne bestevennen reagere når du kommer inn i bildet. Bestevenner er noe jeg ser for meg er venner man har hatt i årevis og kjenner ut og inn. Anonymkode: f47a3...037
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå