Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 En bekjent i kretsen min har vært utsatt for ei trafikkulykke og fått revet av den ene armen. Han er ved friskt mot, men er litt usikker på hvordan damer vil møte ham nå når den er borte. Hvordan ser dere damer på slike ting egentlig?
Kontormus Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Ubetydelig hvis fyren ellers er flott både inni og utenpå 21
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Å mangle en arm er jo ikke et veldig stort handicap, og teknologien på proteser ol raser jo frem, så neppe noe problem:) Bodde på hybel med en som manglet fra albuen og ned, og han hadde nå damer med seg hjem(det var lytt:P Anonymkode: 39f4d...354 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Ubetydelig. Vil tro det er hakket værre for damer som har vært igjennom mastektomi. Anonymkode: 2a548...d3c 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Arm er heldigvis ikke det værste Anonymkode: 7c68f...f82
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 Har ikke noe å si så lenge han er en OK person. Anonymkode: 754a3...fba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Hadde nok ikke gjort meg noe om jeg hadde blitt kjent med personen i virkeligheten. Det er imidlertid ikke noe jeg hadde gått etter på en datingapp, men der er jo man veldig selektiv. Anonymkode: 3e9c1...ff1 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 28 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: En bekjent i kretsen min har vært utsatt for ei trafikkulykke og fått revet av den ene armen. Han er ved friskt mot, men er litt usikker på hvordan damer vil møte ham nå når den er borte. Hvordan ser dere damer på slike ting egentlig? han stiller nok ganske dårlig dessverre, akkurat som damer med avrevet pupper hadde stillt dårlig hos menn. sånn er det bare . skjønner det godt, men kjærlighet får nok alle, om de er handicappet eller ikke Anonymkode: d9d23...f7c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #10 Skrevet 10. april 2020 En jeg kjenner har en misformet hånd, som bare er en slags klump med tommel egentlig. Han har alltid hatt drag på damene og virker ikke som han noen gang fikk noe dårligere selvtillit pga hånda. Han lekte med fyrverkeri da han var ganske ung.. Anonymkode: 7d35d...fec 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2020 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: han stiller nok ganske dårlig dessverre, akkurat som damer med avrevet pupper hadde stillt dårlig hos menn. sånn er det bare . skjønner det godt, men kjærlighet får nok alle, om de er handicappet eller ikke Anonymkode: d9d23...f7c Mener du damer som har hatt kreft stiller dårligere mtp. dating? Ei i bekjentskapskretsen måtte fjerne begge da hun var i tjueårene pga. celleforandringer (Det samme som mora). Synes ikke hun var mindre attraktiv for det. Der la de inn silikon da så du ser ikke at de er falske. Det er bare det at hun ikke kan amme barna hun evt. får. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Mener du damer som har hatt kreft stiller dårligere mtp. dating? Ei i bekjentskapskretsen måtte fjerne begge da hun var i tjueårene pga. celleforandringer (Det samme som mora). Synes ikke hun var mindre attraktiv for det. Der la de inn silikon da så du ser ikke at de er falske. Det er bare det at hun ikke kan amme barna hun evt. får. Vel, man kan ikke bare sy på en ny arm, tipper den du siterte mener det, i sin overfladiskhet.. Anonymkode: 754a3...fba 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 En mindre arm hadde ikke gjort noe, en mindre fot derimot.. spørs hva slags intr man har tenker jeg. Jeg er veldig glad i å gå fjellturer osv, det ville definitivt passet meg dårlig å date en uten ett bein. En manglende arm kan og være en ulempe dersom man feks skal ha barn som skal stelles, bæres osv. Anonymkode: c6011...5ea
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mindre arm hadde ikke gjort noe, en mindre fot derimot.. spørs hva slags intr man har tenker jeg. Jeg er veldig glad i å gå fjellturer osv, det ville definitivt passet meg dårlig å date en uten ett bein. En manglende arm kan og være en ulempe dersom man feks skal ha barn som skal stelles, bæres osv. Anonymkode: c6011...5ea Med dagens proteser vil ikke en manglende fot gjøre at man ikke kan være aktiv. Anonymkode: 3e9c1...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Han får lage seg en profil på en datingside og se hvordan det går, her får man ikke nødvendigvis ærlige svar. Jeg så et program på TV om folk med handicap, nesten alle kvinnene hadde kjærester. Ingen av mennene hadde. Så det er nok som så mange andre ting ganske kjønnsavhengig Anonymkode: c6e7c...32d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 Det hadde ikke hatt noe å si for meg... Anonymkode: 228e2...bb1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 Det betyr selvsagt ingenting. Anonymkode: 8a0c8...ee1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 Det eneste som hadde vært negativt er om han selv ikke klarer se forbi det og gjøre det beste ut av situasjonen. Er slitsomt når usikkerheter blir prosjektert ut til andre hele tiden. Anonymkode: 70f4b...df2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 Helt greit for min del. Det gjør jo bare at han kanskje ser litt annerledes ut, men hva så? Anonymkode: b1016...951
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå