AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Ser han snappen min uten å ha godkjent "venneforepørselet"? Sendte et bilde til han, uten respons med det første . Kan han ha rukket å sd det? Tenker han gjør seg litt kostbar akkurat nå pga relasjonen mellom oss. Noen?? Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 hva står det da, sendt, levert eller venter? Alt etter som hvilke innstillinger han har. Om det står venter så har han ikke fått den, pga han ikke har godtatt deg enda Anonymkode: fcdd1...0a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hva står det da, sendt, levert eller venter? Alt etter som hvilke innstillinger han har. Om det står venter så har han ikke fått den, pga han ikke har godtatt deg enda Anonymkode: fcdd1...0a9 Står venter, men det er kun noen timer siden. Forrige eg sendte til han stod det også venter, men plutselig stod det åpnet og "sett" av han. Kan du fortelle årsaken til det?🤔 Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Står venter, men det er kun noen timer siden. Forrige eg sendte til han stod det også venter, men plutselig stod det åpnet og "sett" av han. Kan du fortelle årsaken til det?🤔 Anonymkode: 83c09...836 Hmm, ble litt usikker nå. Jeg selv har bare sånn at venner kan sende meg snap, så om de legger meg til å jeg ikke godtar, så får jeg ikke åpna snappen. men du kan sjekke om han har godtatt deg. Når du trykker på han så viser poengene hans, da har han godtatt Anonymkode: fcdd1...0a9
GulSitron Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Vil tro han har sett og åpnet hvis det er hva som står i appen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Noen har innstillingene sånn at de kan motta snapper fra folk de ikke er venner med. Han har sett den og åpnet den hvis det er det det står. Anonymkode: 783d5...997
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen har innstillingene sånn at de kan motta snapper fra folk de ikke er venner med. Han har sett den og åpnet den hvis det er det det står. Anonymkode: 783d5...997 Det rare er at det alltid går litt tid før det står "sett" og "åpnet" av vedkommende med navn. Hvorfor det alltid går omtrent 3 uker anerjeg ikke. Men i og med det står sett av han med han sitt navn, så kan det vel ikke være snapchat som åpner. Nei, han har nok ikke lagt meg til. Det står ingen tall under navnet. Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 På 11.4.2020 den 7.42, GulSitron skrev: Vil tro han har sett og åpnet hvis det er hva som står i appen. Tror jeg også. Hvis snapchat selv åpner snappen, ville vel det stått. Her står han sitt navn. Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 Etter 3 uker så sletter snap bilder som er sendt, så er nok snap som "åpner de" eller sletter de da fordi de ikke blir sett.. Men seriøst, venter du 3 uker mellom hver gang du sender bilde, han ikke ser de, ei heller godtar deg, så bare gi han opp kjære deg.. Det er flere fisk i havet 😉 Anonymkode: 19977...d12 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 Det kan hende han aksepterte deg som venn, åpna snap, og så slettet deg igjen etter det. Eller han hadde innstilling en periode hvor alle kan sende snap til han. Uansett burde vel ikke du sende snap til noen som så tydelig ikke har interesse av deg? Du fremstår noe stalkeraktig her hvertfall. Anonymkode: b78dd...a6d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende han aksepterte deg som venn, åpna snap, og så slettet deg igjen etter det. Eller han hadde innstilling en periode hvor alle kan sende snap til han. Uansett burde vel ikke du sende snap til noen som så tydelig ikke har interesse av deg? Du fremstår noe stalkeraktig her hvertfall. Anonymkode: b78dd...a6d Han var en tidligere lege til mitt barn. 😅 Så jeg antar at det er derfor han ikke godtar meg. Selvom jeg igrunn og bunn kjenner han fra før. Vi gikk på samme skole, han er ett år eldre enn meg. Okei, jeg har sendt han et par snapper (fy meg) , men finnes det sprøere ting i livet! Over til det andre, så ja, er kanskje det at han er nyskjerrig og åpner - men vil prøve å ikke vise det. Anonymkode: 83c09...836 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 3 uker så sletter snap bilder som er sendt, så er nok snap som "åpner de" eller sletter de da fordi de ikke blir sett.. Men seriøst, venter du 3 uker mellom hver gang du sender bilde, han ikke ser de, ei heller godtar deg, så bare gi han opp kjære deg.. Det er flere fisk i havet 😉 Anonymkode: 19977...d12 Forstår det. Men av ren nyskjerrighet spør jeg bare. Når et har gått 2-3 uker og det plutselig står "sett", så står det "sett" og åpnet for 2 uker siden. Virker som han åpner uten at han vil jeg skal se det. Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 Man blir jo ofte nysgjerrig på en snap. Uten at man er nysgjerrig på personen som sendte på en positiv måte. Men her virker det som du ble slettet igjen som venn etter første snap. Derfor står det "venter". Han aksepterte, så snappen, også slettet deg igjen. Anonymkode: b78dd...a6d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #14 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Forstår det. Men av ren nyskjerrighet spør jeg bare. Når et har gått 2-3 uker og det plutselig står "sett", så står det "sett" og åpnet for 2 uker siden. Virker som han åpner uten at han vil jeg skal se det. Anonymkode: 83c09...836 Nei, da ble den åpnet for 2 uker siden, men det ble bare ikke oppdatert. Hender det er feil i snap. Ser det på mine egne. Ser ut som de ikke er åpnet, så plutselig står det åpnet 6 timer siden. Liten bug i snap rett og slett. Så her har nok vedkommende godtatt og sett snap med en gang. Anonymkode: b78dd...a6d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #15 Skrevet 12. april 2020 Det er ikke mulig å ikke vise at man har åpnet en snap. Anonymkode: b78dd...a6d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man blir jo ofte nysgjerrig på en snap. Uten at man er nysgjerrig på personen som sendte på en positiv måte. Men her virker det som du ble slettet igjen som venn etter første snap. Derfor står det "venter". Han aksepterte, så snappen, også slettet deg igjen. Anonymkode: b78dd...a6d Men det har aldri stått at han har lagt meg til som venn. Det kommer jo ganske så tydelig frem hvis det.. Jeg har alikavel lagt han til. Men for alt jeg vet, så kan det hende at han er totalt fraværende fra snap. Om han vet jeg er noe interessert i han, noe jeg er, så gjør deg ingenting. Skal såklart ikke plage han. Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #17 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, da ble den åpnet for 2 uker siden, men det ble bare ikke oppdatert. Hender det er feil i snap. Ser det på mine egne. Ser ut som de ikke er åpnet, så plutselig står det åpnet 6 timer siden. Liten bug i snap rett og slett. Så her har nok vedkommende godtatt og sett snap med en gang. Anonymkode: b78dd...a6d Godtatt forespørselen? Når jeg da sendte han snap, så står det rett under at snappen ikke kan sees før vedkommende har lagt deg til som venn. Ok tenkte jeg, kjipt. Men så bøe jeg overrasket med at det et par uker senere stod som åpnet og sett av han. Da er den jo sett av han, akkurat det jeg håpet på. 😏😉 Det er bare prinsipieltfra min side, fordi jeg ikke helt vet om han har sett eller om det bare er snapchat selv som sletter hendelsen. Stabukk jeg? Vil så gjerne vite hvorfor bare..😂 Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #18 Skrevet 12. april 2020 Han kan ha godtatt venneforespørsel, sett snappen, også slettet deg igjen i løpet av minutter. Da forsvinner jo notificasjonen på at han godtok deg som venn. Anonymkode: b78dd...a6d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #19 Skrevet 12. april 2020 Isåfall, tror du han slettet meg fordi jeg faktisk har vært endel av hans pasientliste og føler det som uetisk riktig og svare meg? Føler meg frempå som person (noe jeg egentlig ikke er), men han der altså. Anonymkode: 83c09...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #20 Skrevet 12. april 2020 Dette skjer når jeg godtar og sletter folk igjen. De får det ofte ikke med seg. (Har selv flere hundre venner på snap og bruker appen mye) Anonymkode: b78dd...a6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå