Gå til innhold

Til alle jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et spørsmål:

 

Jeg ble for 17 dager siden kjent med ei jente på en nettdatingside. Hun virket først ikke interessert, bare i litt småprat. Men plutselig tok det helt av . Vi har snakket på snapchat , både videoopprigning og på snapper, pluss at jeg nylig ble lagt til på fb. Jeg skulle legge ned min konto, og hun sa at hun skulle gjøre det samme. Og hun gjorde det faktisk, jeg ble overrasket over det. Jeg så at profilen forsvant fra mine søkeresultater . Hun har spurt meg om hva jeg synes om det å skaffe seg barn, og hun har sagt rett ut at hun liker meg og vil konsentrere seg om meg. Hun bor et stykke unna, så date er ikke aktuelt nå, men hun vil det .

Hvis dere jenter hadde gjort noe lignende, det skal vel litt til? Hun snakker som at hun vil at det skal bli meg og henne. At hun er overrasket over hvor fort det gikk fra litt småprat til dit vi er . Vi har snakket sammen i timesvis uten å bli lei. Er det bare meg eller ser dette lovende ut? :O 

Anonymkode: 6fede...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er enten gal eller en svindler. Å snakke om barn og at hun vil satse på deg etter å ha kjent deg i 17 dager online, uten en gang å ha møtt deg i virkeligheten, er faresignaler delux. Blokker henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, semperflorens skrev:

Hun er enten gal eller en svindler. Å snakke om barn og at hun vil satse på deg etter å ha kjent deg i 17 dager online, uten en gang å ha møtt deg i virkeligheten, er faresignaler delux. Blokker henne.

Vi for jo håpe at hun tenker på barn i fremtiden og ikke med en gang...

Høres ut som noe fra 90 days to wed.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, semperflorens skrev:

Hun er enten gal eller en svindler. Å snakke om barn og at hun vil satse på deg etter å ha kjent deg i 17 dager online, uten en gang å ha møtt deg i virkeligheten, er faresignaler delux. Blokker henne.

Nei. Noen blir fort betatt

Anonymkode: 0f2c2...66e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev:

Vi for jo håpe at hun tenker på barn i fremtiden og ikke med en gang...

Høres ut som noe fra 90 days to wed.

 

Ja, det blir jo vanskelig å få til uten å møtes i den virkelige verden 😂

Det viser uansett dårlig dømmekraft å ta det opp med noen man har kjent 17 dager online, og derfor grunn til å løpe i motsatt retning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Noen blir fort betatt

Anonymkode: 0f2c2...66e

Det som beskrives her, er ikke en som er betatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, semperflorens skrev:

Ja, det blir jo vanskelig å få til uten å møtes i den virkelige verden 😂

Det viser uansett dårlig dømmekraft å ta det opp med noen man har kjent 17 dager online, og derfor grunn til å løpe i motsatt retning.

:jepp: Ja, jeg hadde vært skeptisk, men nå er jeg mer pessimistisk realistisk anlagt.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

:jepp: Ja, jeg hadde vært skeptisk, men nå er jeg mer pessimistisk realistisk anlagt.:ler:

... eller klok, som det også heter 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, semperflorens skrev:

... eller klok, som det også heter 😉

:5: 

Anonymkode: e029c...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke mer til enn å vært totalt rusa for å si noe sånt til noen jeg ikke har møtt for min del. Go for it.

Anonymkode: 4368c...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, semperflorens skrev:

Hun er enten gal eller en svindler. Å snakke om barn og at hun vil satse på deg etter å ha kjent deg i 17 dager online, uten en gang å ha møtt deg i virkeligheten, er faresignaler delux. Blokker henne.

Men det kan jo være at hun bare spurte om han kunne tenke seg å få barn i framtiden. Kanskje det er uaktuelt for henne å bli sammen med noen som ikke vil ha barn og bare ville vite det først liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun høres skummel ut. Jeg blokkerer menn som begynner sånn, creepy og høres desperat ut. Var en jeg møtte pp tinderdte som sa til meg at han var glad i meg etter å ha vært med meg i noen timer... ikke kyssa eller noenting heller. Jeg løp. 

Anonymkode: 13787...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Vi for jo håpe at hun tenker på barn i fremtiden og ikke med en gang...

Høres ut som noe fra 90 days to wed.

 

Nå skal det sies at følelsen hun har er gjensidig. Og hun prater om barn i fremtiden selvfølgelig, det er ikke noe hun tenker på akkurat nå.

Anonymkode: 6fede...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som meg og damen min :) vi begge sletta tinder før vi møttes.

 

-j

Anonymkode: 38a66...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lovende, hun er interessert. men det er håpløst å tenke at "dette er det store" før dere har møttes fysisk. Jeg har hatt mange som har vært lovende på det nivået dere er nå, for så å møte de og finne ut at det overhodet ikke er match.

Anonymkode: 9bafa...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en gutt hadde vært så intens med kontakt hadde han skremt vettet av meg.. Folk er nok litt ulike hvordan de går frem, men ”whatever floats your boat“. 

Anonymkode: 38f84...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...