Gå til innhold

Little hedonist strl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan Little hedonist er i størrelsen? Tenker spesielt på salopettene da 😊

Anonymkode: c6b20...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns salopettene er litt «rare» i strl/fasong. Min datter bruker nå strl 92 i kler, i saloppettene til little hedonist er 98/104 for store men 86/92 begynner å bli for liten. Grunnen til at jeg sier at de er «rare» er fordi de er veldig stramme nederst i bena men veldig baggy oppe ved rumpa. Da strl 86/92 var passelig så var den stor i overkroppen og over rumpa men pga de stramme bena så skled den opp på leggene (selv om den var lang nok). Veldig synd for de er såå fine! Kan hende vi har vert uheldig med at passformen ikke passer vårt barn. Bedre med enkle strl uansett syns jeg da.

Andre klær fra little hedonist vil jeg si er normal i strl/fasong. Vi har hatt mye bukser og topper fra merke og de har en fantastisk myk kvalitet!

Anonymkode: 122de...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baggy rumper og smale bein er vel litt av greia med salopettene til little hedonist. Men enig at det kan være litt tricky å velge str når barnet er 92 og str er 86/92. Gå heller for neste størrelse, og bruk den når den passer. Ellers kan jo beina brettes opp og selene justeres en del. De er litt romslige, men det er irriterende om man vokser ut av dem lenge før tida. 

Anonymkode: 14046...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...