Gå til innhold

Din ekspert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har pratet med en av dem som er listet opp under Medium & Astrologi på Dinekspert.no?

Hvilke erfaringer gjorde du?

Anonymkode: 290a1...43b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har pratet med en av dem som er listet opp under Medium & Astrologi på Dinekspert.no?

Hvilke erfaringer gjorde du?

Anonymkode: 290a1...43b

Luringer. Ingen flinke der :) svindlere etter min mening.

Anonymkode: 8bfd0...34d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Luringer. Ingen flinke der :) svindlere etter min mening.

Anonymkode: 8bfd0...34d

Du har prøvd alle? 

Anonymkode: 308a9...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har prøvd alle? 

Anonymkode: 308a9...958

Ja dessverre 😕 fikk tlf regning på 28 K. Ble avhengig. Det er ikke klarsynte som sitter der.

Anonymkode: d949d...685

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja dessverre 😕 fikk tlf regning på 28 K. Ble avhengig. Det er ikke klarsynte som sitter der.

Anonymkode: d949d...685

28K 😳 Og ingen fikk rett eller traff på noe? Det må jeg si.... men for 33 kr per minutt er det vel lett å la seg friste til å være "klarsynt" og dra ut tiden med kosesnakk. Blir jo fort penger av det. 

Anonymkode: 308a9...958

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

28K 😳 Og ingen fikk rett eller traff på noe? Det må jeg si.... men for 33 kr per minutt er det vel lett å la seg friste til å være "klarsynt" og dra ut tiden med kosesnakk. Blir jo fort penger av det. 

Anonymkode: 308a9...958

Når jeg tenker meg om så var det faktisk ingen som traff på noe. Ingen som kunne si noe om fremtiden, og alle sa forskjellig hver gang.

Anonymkode: 8bfd0...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker meg om så var det faktisk ingen som traff på noe. Ingen som kunne si noe om fremtiden, og alle sa forskjellig hver gang.

Anonymkode: 8bfd0...34d

Så bitre penger!! Jeg har selv ringt spåtelefoner angående jobb over lengre tid, både eksperthjelp og andre. Ingen treff! Etter jeg har lagt frem spørsmålet mitt er det flere som sier "Det er endringer på jobben din, omorganisering". Et slikt svar vil treffe på de fleste som ringer med spørsmål om jobb, og så bekrefter den som ringer og kommer med tilleggsinformasjon som spåeren spinner videre fra. Jeg svarer at jeg ikke har jobb og da spør de fleste hvor lange jag har vært uten, et spørsmål som egentlig er helt unødvendig for å kunne svare på det jeg spør om. De gangene jeg har stilt spørsmål om hvilken type jobb de ser jeg skal få, for alle sier jeg er i jobb i løpet av 2-3 måneder eller neste halvdel av året, så svarer de at det er med mennesker. Dette er et svar som enkelt gjør spåeren troverdig, for det kan jo være hva som helst. Det er ikke mange jobber der man ikke har med mennesker å gjøre overhodet😂

Spar pengene, det finnes utrolig få som kan det de påstår etter mine erfaringer, som dessverre er for gode. Jeg tør påstå at opp mot 99% av de som sitter rundt på teletorg ikke er synske eller kan det de påstår. Les forresten godt hva som står i annonsen til den enkelte. Kurs innen tarot, healing, psykologi og annet. Hvis de virkelig har evner burde ikke dette vært nødvendig. 

Anonymkode: 290a1...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ringer de telefonene fortjener man å tape penger altså. :klaske:

Anonymkode: 36bb3...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ringer de telefonene fortjener man å tape penger altså. :klaske:

Anonymkode: 36bb3...1eb

Det gjør dem nok, men dette var vel ikke spørsmålet?? *klaskepannejegogsåaltså* 

Mennesker har fri vilje til å bruke egne penger på hva dem vil, og om noen bruker penger på atter en lysestake eller nye puter fra Kid så legger ikke jeg meg oppi det. Jeg kan godt være med å diskutere både design, kvalitet og verdi på produktene hvis det er spørsmålet, men hån er ikke et alternativ.  

Anonymkode: 290a1...43b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg jobber på Dinekspert, og jeg spår ikke i fremtid. Det er fordi man alltid kan ta egne valg og fremtiden kan endres ut fra hvilke valg man tar. Det sier jeg også til kundene. 

Det jeg gjør istedet er å hjelpe dem med det de står i her og nå. Hvis de står fast kan de ta uheldige valg for seg selv. 

Da bruker jeg klarsynte til å se på fortiden og fortelle hvorfor de står fast ut fra tidligere opplevelser, og hva de kan gjøre for å komme seg videre. Klarsyn er ikke kun å se inn i fremtiden, men også i nåtid og fortid.

Det å spå synes jeg blir feil når valgene man tar kan endre ting. Da blir det bare å fortelle en sannsynlig fremtid. Hvis folk ikke hører på råd, så er det ikke sikkert at det som vises vil skje, og da blir spådommen feil.

Jeg har hørt mange si at de har snakket med flere og ingen hadde rett, og mange ulike spådommer. Det kan skape avhengighet. Mitt mål er å hjelpe og ikke gjøre folk avhengige. Derfor sier jeg nei til å spå. 

 

Anonymkode: 0712f...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt god erfaring med Khibra tidligere :) ellers tror jeg det er mye rart inne på den siden. 

Anonymkode: 9838c...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...