Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her daten en person fra jobben deres? Hvordan var det?

Anonymkode: fe488...620

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke den lureste ideen

Anonymkode: 4823a...1a9

• Liker 3
Gjest Bohrman
Skrevet

Har gjort det en gang, og da gikk det bra fordi hun allerede hadde byttet jobb da vi gjorde det slutt. Men ville ikke gjort det igjen. Det er ikke alt om mitt liv kolleger trenger å vite, og sånne ting blir gjerne delt når noen er litt bitter over å ha blitt dumpa.

AnonymBruker
Skrevet

Råder deg til å unngå det, og særlig om miljøet er lite og man ikke kan unngå hverandre om det skulle ende dårlig. Jeg måtte fysisk bytte jobb for å komme meg videre, og jobbhverdagen mot slutten ble ekstremt krevende grunnet nettopp at denne relasjonen endte... 

Anonymkode: c2bd2...478

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det en gang, det har ikke gått helt bra. Når man da skal bryte opp blir det veldig vanskelig. Måtte gjøre dette på en veldig forsiktig måte. Så når du da skal finne en ny partner og denne får vite at du har vært sammen med en kollega som du enda jobber sammen med, kommer sjalusien fra den kanten. Så ville vært ekstremt forsiktig og det kan bli masse problemer rundt det. Spesielt når man jobber tett sammen på samme avdeling. Mange som finner hverandre på jobben, men jeg vil aldri gå for noe slikt en gang til. Det lager masse bekymringer for meg i månedvis etter at det er slutt.

Anonymkode: 66ad8...ffd

Skrevet

Tenker det kommer an på hvor mange som jobber der. 
Hos oss er 1000 stykker, jeg kan fint gå flere måneder før jeg ser noen jeg kjenner på jobb. 
Og litt hvordan du er som type. 
Jeg er en som er dårlig på å være venner med ekser, så jeg ville ikke gjort det 😇

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er SÅ betatt av øverste leder på min jobb, og det er gjensidig.... Men vi har snakket om at det er en skikkelig dårlig idé siden vi jobber sammen.... Det er en stor virksomhet, men av ulike årsaker er vi i møte  fast minst hver 14.dag, og gjerne oftere.... 

Ikke lett når vi har møte bare oss to, ikke lett for noen av oss igrunn.... 

Anonymkode: ede9c...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...