AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Den ene brystvorten min går innover og det kan være vondt og det plager meg. Kommer noe ut av brystvorten også, noe veske. Det er vanskelig å vaske meg skikkelig pga dette også, plager meg. Liker heller ikke å se meg i speilet da den ene har normal brystvorte som stikker ut og den andre ikke. Kan jeg få dekket operasjon for dette? Er det lett å fikse en brystvorte? Ønsker å fikse dette nå, den blir bare verre med årene og jeg er lei av å prøve å dra den ut hele tiden. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg og gi meg litt råd ang dette her. Nå er jeg virkelig lei av det. Får jeg dekket operasjon? Er det liten operasjon? Eller risikabelt?.. Kan jeg amme med den når jeg en gang får barn? Det er ubehagelig, vondt, og gir dårlig selvtilitt... Anonymkode: ef7eb...e3e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Dette høres ut som en spørsmål for legen 😕 Anonymkode: 95f24...722
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Dette burde du faktisk få sjekket.. Anonymkode: 046f7...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Har det vært slik lenge? Dette. bør du ta kontakt med lege om på mandag. Anonymkode: 273dc...361
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Ikke for å skremme deg, men det kan være et symptom på brystkreft. Dra til legen asap som de andre over sier. Anonymkode: 08d30...290
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 En måte du kan løse dette problemet på er ved å bli gravid og få barn. Da vil brystvortene øke i størrelse og bli presset ut. Anonymkode: dd9ec...43a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En måte du kan løse dette problemet på er ved å bli gravid og få barn. Da vil brystvortene øke i størrelse og bli presset ut. Anonymkode: dd9ec...43a Vel, jeg har samme problem på ene brystet, og det var et mareritt å få til amming. Heldigvis var det andre brystet ikke så ille. "De fleste som har innsunkne brystvorter har hatt det så lenge de har hatt bryster – det er medfødt og sannsynligvis arvelig betinget. Man tror det skyldes at stilkene bak brystvorten, der alle melkekanalene kommer, er for korte og stramme i forhold til omliggende vev" Her kan du lese mer Anonymkode: c86f9...7c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå