AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Jeg ofte redd for å virke dum, nesten litt tilbakestående. Det blir verre, jo eldre jeg blir (25 år). Jeg lærte aldri å tenke og deretter snakke. Jeg snakker og tenkingen kommer etterhvert. Det går greit med venner, for ingen av de er så seriøse og de av de som er jysla smarte, er ikke typen til å se ned på folk eller vær blærete. På jobb er jeg seriøs og holder kjeft, med mindre det er viktig. Er det viktig, bruker jeg noen minuter på å tenke hvordan jeg skal formulere meg på en kort og presist måte. Ironisk nok tror folk at jeg er smart der. Men jeg kan ikke holde kjeft eller formulere hele setninger inni hode når jeg snakke med en ny fyr. Jo mer spontan jeg blir, jo større er faren for at jeg sier noe uffatelig teit. Jeg har faktisk begynt å takke nei til date med menn som virke perfekte, for jeg mistenker de er for smarte for meg. Det er helt sykt. Ingen av mine venner sliter med dette og jeg har spurt. Er dette en vanlig problemstilig? og hva kan jeg gjøre for fikse dette? Det er ikke enkelt å finne en jeg kunne tenkt å date, som også er hyp på meg. Det å deretter eliminere på grunn av denne usikkerheten er å skyte meg selv i foten. Men klarer bare ikke å bli kvitt denne usikkerheten. Anonymkode: 81dab...ab6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå