Gå til innhold

er h&m klær bra?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes de har dårlig utvalg, så kjøper sjeldent noe. Men det hender, da kun genser/body og bukser. Helt grei kvalitet. Handler aldri uteklær der fra, hverken til meg eller barna, utrolig dårlig kvalitet på uteklærne.

Anonymkode: 3d2c6...21a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig i det ang. uteklær. De har stort utvalg til jenter, men ikke like mye fint til gutter. 

Anonymkode: fd4c5...224

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vektlegger det etiske når jeg kjøper klær. Orker ikke tanken på å se barn løpe rundt i klær som mulig er produsert av andre barn, eller folk som får så lite igjen for arbeidet at de knapt har penger til mat. 

Så nei - for meg er ikke H&M klær bra. 

Anonymkode: 96375...145

Nei, så flink du er. Det er snakk om kvalitet her, ikke etikk.

Anonymkode: 1b469...be1

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Mange av de dyre merkene er så kjedelig og gammeldagse i både farger og snitt. Ungene ser ut som gammeldagse bondegutter. Helt greit med h&m.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kvaliteten på klær fra HM, Cubus, Lindex ol er helt likt. Har kjøpt det meste på disse butikkene til barna og det meste holder bra. Jeg tromler alt av klær. Noe har krympet, men det meste holder seg bra. 

I perioder hvor de vokser helt vilt mye så er det veldig greit å ikke betale så mye for klærne. Har aldri kjøpt sko på disse butikkene, de virker så flate og stive. 

Anonymkode: 9af52...56b

• Liker 1
Skrevet

Synes klærne på HM er helt greie, fine til hverdagsbruk/barnehagebruk.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Keikolina skrev:

Mange av de dyre merkene er så kjedelig og gammeldagse i både farger og snitt. Ungene ser ut som gammeldagse bondegutter. Helt greit med h&m.

Helt enig, de billige har mer farger og kjekke motiver som barna også liker og synes er kjekke

Anonymkode: cf2a4...dc1

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vektlegger det etiske når jeg kjøper klær. Orker ikke tanken på å se barn løpe rundt i klær som mulig er produsert av andre barn, eller folk som får så lite igjen for arbeidet at de knapt har penger til mat. 

Så nei - for meg er ikke H&M klær bra. 

Anonymkode: 96375...145

Da er det ikke mye klær du kan kjøpe 😉 

Anonymkode: 9412c...d5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes de har dårlig utvalg, så kjøper sjeldent noe. Men det hender, da kun genser/body og bukser. Helt grei kvalitet. Handler aldri uteklær der fra, hverken til meg eller barna, utrolig dårlig kvalitet på uteklærne.

Anonymkode: 3d2c6...21a

Ja, det er jo viktig at barnet ditt tar seg best mulig ut på SoMe-bloggen din slik at du får nok følgere til å få spons 😉 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det ikke mye klær du kan kjøpe 😉 

Joda, må bare gjøre en bitteliten innsats i form av research først. 

Anonymkode: 30678...d5e

Skrevet

Babyklærne var jeg ikke så fornøyd med, mistet fasongen ganske fort. Ellers ser jeg at de aller billigste plaggene blir så dårlige at de knapt kan gis i arv, mens andre plagg som koster litt mer (men fortsatt rimelig) er vi veldig fornøyd med. Så det er nok litt bingo, kommer sikkert an på hvor i verden og hvilke fabrikker klærne kommer fra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte alltid en del der. Når ungen ble større måtte jeg bytte ytterklær til noe mer robust oga ungens aktivitetsnivå ute. OOOG når barnet ble tenåring er det kun treningsklær fra h&m. Moten var visst ikke bra nok for frk jr.

Anonymkode: e4691...dec

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Keikolina skrev:

Smaken er heldigvis forskjellig

Anonymkode: 99d61...bec

Gjest Keikolina
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo viktig at barnet ditt tar seg best mulig ut på SoMe-bloggen din slik at du får nok følgere til å få spons 😉 

Ja, barna skal jo matche og være tilbehør til mor, var bedre når de bare brukte chihuahuaer til det 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at klær fra h&m har blitt slitt ut før barnet har vokst ut av det. Har til og med holdt til lillebror som kom 2 år etter. Babyer må gjerne skifte klær mange ganger daglig, og da har ihvertfall ikke jeg råd til dyre plagg. Kjøper gjerne på Fretex også.

Anonymkode: 6a1f0...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen klær jeg kjøpte til min datter på h&m ble brukt av hennes to yngre søsken, og nå av kusine. Men strømpebukser holder stort sett bare til to unger, og bukser i str. aktiv krabber bare til én unge. Men noen gensere har mistet fasongen. Vi har aldri eid tørketrommel. 

Anonymkode: cd900...5ad

Skrevet

Jeg har god erfaring med babyklær fra hm. Men når barna blir større merker man at klærne har veldig dårlig kvalitet. Men supre klær til baby!! Mye bedre enn lindex og cubus på bodyer iallefall... 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje folk burde sette seg litt inn i hvordan produksjonen av slike klær egentlig foregår...     

Anonymkode: 5e20b...0f4

Kanskje folk burde sette seg litt inn i at ikke alle har lik økonomi og faktisk er avhengige av billigkjedene for at barna i det hele tatt skal ha klær å gå i. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, galmamma skrev:

Kanskje folk burde sette seg litt inn i at ikke alle har lik økonomi og faktisk er avhengige av billigkjedene for at barna i det hele tatt skal ha klær å gå i. 

Jeg synes h&m og andre billige merker er perfekte til barna som vokser så fort ut i fra klærne. Har bare noen få klær i fra mini a ture og memini klær

Anonymkode: cf2a4...dc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke hm har spesielt god kvalitet, men handler en del basisvarer der til ungene. Som sokker, truser, t-skjorter, tights, nattklær etc. 

Legger hakket mer kvalitet i yttertøy, skotøy, jeans og ullklær. 

Syns dog at hm har mye fine klær til jente. Og typiske klær som faller i smak hos en 6-8 åring. Gutteklærne er dessverre litt kjedelige. Mange "kvalitetskjeder" har tullete design og fargevalg til jentunger. Ja, vi voksen liker kanskje gammelrosa og sennepsgul, men det gjør ikke en jente på 6 år. 

Anonymkode: 64d3c...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...