AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Har hatt kontakt med feil/utilgjengelige mannfolk de siste 3 gangene. Og det er en gjenganger at de ikke har ville møttes. De har vært intr og vist endel interesse men har kun brukt en som tidsfordriv og eller vil kun vil ha en på sosiale medier uten noe mer,eller ville kun chatte. Møtte den ene noen ganger for noen år siden men det rant ut i sanden. Tok kontakt med sistnevnte i februar om å finne på noe igjen da jeg veit han er singel,men han avviste meg en uke seinere. Hadde nok med seg selv og det gikk kun i jobb osv. De to andre har fått seg damer. Så sitter igjen med svarteper og fortvilt. Jeg ønsker langvarig og barn innen ikke for lang tid. Dette har jeg ikke sagt til de tidligere fyrene. Har kontakt med en psykolog som jeg håper inderlig kan hjelpe å snu dette mønsteret og få møte en skikkelig og en som ønsker det samme og det blir en frisk relasjon,og slutt på "toxic". Det går virkelig utover psyken og ikke få resultat en ønsker. Andre som har opplevd lignende og evt har råd? Anonymkode: 266eb...705
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Jepp. Derfor har jeg nå slettet. Tinder, badoo, happn og møteplassen. Enten vil de ikke møtes. Eller så vil de kun møtes hvis det er utsikter til sex. Ghosta av folk jeg brydde meg om. Jeg er ferdig med barn biten men kjærlighet hadde jeg ønsket meg. Men nå trenger jeg pause kjenner jeg. Få ett avbrekk. Komme over de to som skuffet meg mest. Så skjønner veldig godt hva du snakker om. Men har ingen gode råd. Det blir tøft å ikke ha noen å prate med fremover men skal komme over det. Så her er det å bryte mønstret med det å være på dating apper. Jeg tror jeg rett og slett har godt av det. Anonymkode: e037d...a23 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Fant du dem via datingapper? Min (og venninners) erfaring er at man bør foreslå å møtes ganske raskt. Gjerne etter å ha hatt en liten samtale på f.eks tinder, eller etter å ha chattet noen dager. Ikke gidd å prate med en mann hvis dere chatter i dagesvis uten at en av dere spør om å treffes. Jeg legger dem til på snapchat og instagram ganske raskt hvis vi finner tonen og jeg har lyst til å møte dem. Har lært meg at jeg må være litt skeptisk hvis en mann tar "uvanlig" mye kontakt og sender masse meldinger uten at det fører noen vei. Da føler jeg at de bare bruker meg som tidsfordriv. Det går an å møte flotte menn på datingapper, flere venner traff kjæresten på tinder. For min del synes jeg det ikke er så vanskelig å "luke bort" de useriøse. Min "taktikk": Man får en pekepinn ved å se på typen bilder de legger ut, og hva som står i bioen deres. Hvis du matcher med som virker oppegående ut i fra bilder og bio, er det også mulig å gjennomskue ham litt ved å chatte litt. Sexprat = unmatch ham. Hvis han virker grei når dere chatter, spør du om snapchat og/eller instagram (hvis ikke han spør først). Gjerne instagram, for der kan du som regel få et inntrykk av ham (hvis han legger ut bilder da). Hvilken type bilder han legger ut (bar overkropp-bilder er uaktuelt for meg, samme med festbilder). Du kan se hvem som kommenterer bildene, hvem som liker bildene, og hvilken type kommentarer det er. Du kan også bla kjapt gjennom hvem han følger - ser du masse instababes, ikke møt ham. Noen har jo også knyttet instaen til tinder, eller skriver navnet på kontoen deres, så du kan jo også på forhånd snoke litt.. Jeg synes rett og slett at sosiale medier kan være med på å gi et inntrykk av en person. En varselslampe bør også ringe hvis han ikke foreslår å møtes ganske raskt. Eller hvis han er unnvikende om det er du som spør om å møtes. Til slutt, hvis du møter ham, så får du gjerne en magefølelse. Her finner du jo ut om dere har en kjemi, samme humor, ting til felles osv. Hvis han virker uinteressert etter første møte, og ikke prater om når dere kan møtes igjen, så bør du bli skeptisk. Er han interessert så vil han jo sende meldinger. Du må kjenne litt på magefølelsen om han sier at han er så travel at han ikke vet når han kan møte deg igjen. Noen ganger er det jo sant at han rett og slett ikke har tid, andre ganger virker det bare som om han er en vinglepetter. Det kan også være lurt å skrive hva du leter etter i bioen, eller å informere om dette tidlig. Håper dette var litt til hjelp. Jeg er i slutten av tyveårene, er egentlig ikke så glad i å "stalke" folk, men etter å ha brent meg noen ganger så føler jeg at denne "fremgangsmåten" er med på å hjelpe å få et slags inntrykk av mannen før jeg møter ham. Hvis det er slik at du ikke bruker apper og heller vil møte folk i virkeligheten, har jeg ikke så mange tips egentlig. Her er jo det standard svaret at du kan høre med venninner / kjærestene til venninner om de har noen single kompiser. Jeg spurte en bekjent rett ut om han hadde noen single kompiser på studiet sitt, han ble litt ivrig, men ble ikke noe ut av det da. 😂 Du kan begynne med en ny hobby / turforening / trening og håpe at du møter menn der. Dette blir jo vanskelig i koronatiden da. Jeg synes du kan prøve å gi f.eks tinder en (ny) sjanse, og hoppe i det uten forventninger. Jeg synes det er vanskelig å finne noen der som jeg vil møte, men har truffet et par interessante menn. Han ene ghostet meg etter 2 mnd, men er sikker på at det var fordi han hadde flere personlige problemer. Det var kjipt, men jeg fortalte meg selv at jeg ikke hadde noen forventninger, og at jeg ikke må miste håpet. Jeg holder på å møte en kar nå, som virker ganske normal og snill. Han har vært tilbakeholden de gangene vi har vært sammen, og det liker jeg. Og så gir ikke instagrammen hans meg en dårlig følelse (ingen bilder av kroppen hans, han følger bare "vanlige" folk, osv). Anonymkode: 14f56...a43
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 På 10.4.2020 den 18.37, AnonymBruker skrev: Fant du dem via datingapper? Min (og venninners) erfaring er at man bør foreslå å møtes ganske raskt. Gjerne etter å ha hatt en liten samtale på f.eks tinder, eller etter å ha chattet noen dager. Ikke gidd å prate med en mann hvis dere chatter i dagesvis uten at en av dere spør om å treffes. Jeg legger dem til på snapchat og instagram ganske raskt hvis vi finner tonen og jeg har lyst til å møte dem. Har lært meg at jeg må være litt skeptisk hvis en mann tar "uvanlig" mye kontakt og sender masse meldinger uten at det fører noen vei. Da føler jeg at de bare bruker meg som tidsfordriv. Det går an å møte flotte menn på datingapper, flere venner traff kjæresten på tinder. For min del synes jeg det ikke er så vanskelig å "luke bort" de useriøse. Min "taktikk": Man får en pekepinn ved å se på typen bilder de legger ut, og hva som står i bioen deres. Hvis du matcher med som virker oppegående ut i fra bilder og bio, er det også mulig å gjennomskue ham litt ved å chatte litt. Sexprat = unmatch ham. Hvis han virker grei når dere chatter, spør du om snapchat og/eller instagram (hvis ikke han spør først). Gjerne instagram, for der kan du som regel få et inntrykk av ham (hvis han legger ut bilder da). Hvilken type bilder han legger ut (bar overkropp-bilder er uaktuelt for meg, samme med festbilder). Du kan se hvem som kommenterer bildene, hvem som liker bildene, og hvilken type kommentarer det er. Du kan også bla kjapt gjennom hvem han følger - ser du masse instababes, ikke møt ham. Noen har jo også knyttet instaen til tinder, eller skriver navnet på kontoen deres, så du kan jo også på forhånd snoke litt.. Jeg synes rett og slett at sosiale medier kan være med på å gi et inntrykk av en person. En varselslampe bør også ringe hvis han ikke foreslår å møtes ganske raskt. Eller hvis han er unnvikende om det er du som spør om å møtes. Til slutt, hvis du møter ham, så får du gjerne en magefølelse. Her finner du jo ut om dere har en kjemi, samme humor, ting til felles osv. Hvis han virker uinteressert etter første møte, og ikke prater om når dere kan møtes igjen, så bør du bli skeptisk. Er han interessert så vil han jo sende meldinger. Du må kjenne litt på magefølelsen om han sier at han er så travel at han ikke vet når han kan møte deg igjen. Noen ganger er det jo sant at han rett og slett ikke har tid, andre ganger virker det bare som om han er en vinglepetter. Det kan også være lurt å skrive hva du leter etter i bioen, eller å informere om dette tidlig. Håper dette var litt til hjelp. Jeg er i slutten av tyveårene, er egentlig ikke så glad i å "stalke" folk, men etter å ha brent meg noen ganger så føler jeg at denne "fremgangsmåten" er med på å hjelpe å få et slags inntrykk av mannen før jeg møter ham. Hvis det er slik at du ikke bruker apper og heller vil møte folk i virkeligheten, har jeg ikke så mange tips egentlig. Her er jo det standard svaret at du kan høre med venninner / kjærestene til venninner om de har noen single kompiser. Jeg spurte en bekjent rett ut om han hadde noen single kompiser på studiet sitt, han ble litt ivrig, men ble ikke noe ut av det da. 😂 Du kan begynne med en ny hobby / turforening / trening og håpe at du møter menn der. Dette blir jo vanskelig i koronatiden da. Jeg synes du kan prøve å gi f.eks tinder en (ny) sjanse, og hoppe i det uten forventninger. Jeg synes det er vanskelig å finne noen der som jeg vil møte, men har truffet et par interessante menn. Han ene ghostet meg etter 2 mnd, men er sikker på at det var fordi han hadde flere personlige problemer. Det var kjipt, men jeg fortalte meg selv at jeg ikke hadde noen forventninger, og at jeg ikke må miste håpet. Jeg holder på å møte en kar nå, som virker ganske normal og snill. Han har vært tilbakeholden de gangene vi har vært sammen, og det liker jeg. Og så gir ikke instagrammen hans meg en dårlig følelse (ingen bilder av kroppen hans, han følger bare "vanlige" folk, osv). Anonymkode: 14f56...a43 Ts her. Alle disse tre kjente jeg til/visste hvem de var fra back in the day. Var på fest sammen med den ene av de for 18-19 år siden osv. Men den ene av de fikk jeg kontakt med på appen badoo for 3 år siden. Gikk et år på ungdomsskolen sammen med han,han var visst forelsket i meg da når jeg gikk første året på ungdommskolen(han siste)og i glanstiden 18-20 år men tørte tydeligvis ikke gjøre framstøt. Han var ikke en jeg snudde meg etter den gangen,ikke helt min type selv om han ikke direkte var stygg. Men han var veldig populær,og var i "den kule gjengen",som folk var redde for nesten den gangen.Så når han trykte likes på meg trodde jeg han trykte feil,men trykte likevel og vi fikk kontakt en stund og planla mye som ikke ble av litt forskjellige grunner. Der var ikke umiddelbar kjemi fra min side,men følte vi var litt like på noen ting og "conecta" på en måte. Om han kun var ute ettee sex veit jeg ikke,men han ville det og vi var på vei dit et par ganger men både han og jeg ødela litt for det,da han trakk seg etter en planlagt "date" hjemme hos meg,og jeg trakk meg et par andre ganger pga litt angst. Føler jeg ikke har fått closure der derfor klarer jeg ikke la det gå...blei avvist i februar/mars da jeg spurte om vi skulle finne på noe en dag. Han hadde nok med seg selv og barn han har 50% og jobb. Han siste i fjor manifisterte jeg inn etter "the law of attraction" osv. Lang historie.men det var til ingen forbanna nytte. Han her likte meg når jeg var 18-19 år og jeg syntes han var fin den gangen. Vi snakket en gang eller to på en uteplass men det blei aldri noe. Han var nymfoman og lå rundt med hummer og kanari,og jeg var opptatt med andre fyrer. Så når han plutselig la meg til på fb tenkte jeg at det var spennende,og han likte alt jeg la ut i lang tid. Fant ut at dette var en strategi som han hadde gjort med mange før meg. Vi snakket om å gå på fjellturer og styr,men ingenting ble. Han hadde sex med en annen da han la meg til og la seg ettee meg og ga meg masse oppmerksomhet på facebook og snap. Følte jeg ble setr osv,men til ingen nytte. Var mye flørting og masse nattasnaper(som han sendte til flere). Feel special right. Så dreiv han og møtte en annen tre barns mor som var forlovet med faren til barna hennes,noen uker før de ble et par litt etterpå og har vært sammen siden august. Flørtet og hintet om sex til meg før de ble ilag. Jeg fornemmet at han holdt på med andre kår han aldri foreslo å møtes,utenom en gang. Da løy han og sa at han ikke møtte noen,kun skreiv med noen få på snap. Jeg hadde veldig dårlig magefølelse,den skreik,og alt stemte på en prikk. Så velsigna med god intiusjon i det minste! Har blokkert de begge. Lurer på hva leksa mi var fra dette?!?Føler jeg fortjener en som behandler meg normalt og fint og ikke slikt tull. Men jeg er inneforstått med at det er jeg som gjør noe feil og at noe gjør jeg tiltrekker/velger emosjonelt utilgjengelige menn. Og at det er noe i meg selv jeg må skifte/forandre så jeg får resultat som er bra og som ikke skader. For dette er ikke sunt. Og han i mellom der ville kun ha meg på sosiale medier og følge med. Han lovte gull og grønne skoger,skulle invitere meg på jaquizzi og jakt osv. Ble ingenting. Vi hadde "snap sex" for to år siden. Vi kranglet og han sendte meg en snap av en bh på golvet på et hotell i nærheten. Da rant det over for meg,skjelte han ut og blokkerte han alle steder. Han er nå sammen med hun med bh tror jeg. En nabo av han i følge en felles venn. Så jeg er alltid taperen og det tærer på psyken for å si det slik. Alle er mellom 36-41 år,så voksne folk. Ja,tenker treningssenter når samfunnet åpner igjen. Anonymkode: 266eb...705
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Noe som må nevnes her er at disse er lokale folk fra der jeg har vokst opp. To jeg snakket med via tinder noen år før disse tre siste,også ville ikke møtes lett,kun tidsfordriv. Så en kan jo spørre seg hva feiler det folk,som kun vil chatte med folk men ikke møtes?!? Der var en som ville møtes for noen år siden,fra en nabobygd,vi kjente ikke til hverandre fra før,men da var det jeg som ikke ville eller var klar. Han ville møtes raskt uten å chatte mye i forveien,som i og for seg er bra. Det er mitt mål også. Sist jeg var på ene datingappen avviste jeg eller ikke svarte 40-50 stk,mange utenom min søkergruppe+at jeg ikke orket etter all det nederlaget siste tiden. Har ikke tenkt å kaste vekk mer energi på feil folk. Nok er nok. Jeg veit hva jeg fortjener og gir meg ikke før jeg oppnår det. Ts Anonymkode: 266eb...705
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Ingen flere innspill?!? Anonymkode: 266eb...705
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå