AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Jeg møtte en mann på ferie. Vi hadde tre dager sammen og vi har vært i kontakt på sosiale medier flere ganger hver dag siden jeg dro hjem for 2 måneder siden. Han kontakter meg mer enn jeg kontakter han. En dag ble det naturlig å snakke om følelser, og han spurte meg hva jeg syntes om han. Jeg sa som sant var at jeg har blitt glad i han og tror jeg holder på å bli forelsket i han. Han derimot, følte ikke det samme. Han sa at for hans del var det altfor tidlig å snakke om slikt, at han var helt ok med at jeg hadde slike følelser, men at menn og kvinner er forskjellige med hvor fort vi forelsker oss og så videre... jeg sa at det var ok og at jeg skjønte det... men jeg synes det var rart at han ikke kunne gi meg NOE tilbake? Han sa riktignok at han liker meg og savner meg, men... jeg synes det ble litt stusslig, og lurer på hva andre synes. Er det verdt å fortsette å prate så mye med denne fyren? Anonymkode: e8d9a...9f5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Det er jo for tidlig å si at du har blitt glad i og forelsket i etter bare 3 dager... Problemet med dating, er jo at man ofte vil rushe for fort inn i noe, fordi man har litt dårlig tid. Men ekte følelser og kjærlighet utvikler seg sakte, over tid, og da må man kanskje holde litt igjen slik at begge rekker å være på samme sted når følelsene kommer. Fortsett kontakt med han, men hold igjen følelsene til han begynner å snakke om det. Det er mitt råd til deg. Anonymkode: bc58c...371 1
tirben Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Hvordan kan du bli glad i noen du har møtt i tre dager? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Det at jeg har blitt forelsket i han og glad i han er ikke basert kun på de tre dagene. Det er også basert på daglig kontakt i 2 måneder etterpå. Ikke fysisk selvsagt, men vi har facetimet, chattet osv. Det har vært god morgen og god natt, masse deling av opplevelser og bilder gjennom dagene. Jeg vet ikke om "glad i" er det riktige uttrykket, men en annen ting jeg sa var at "jeg tror jeg holder på å bli forelsket i deg", og det må man vel kunne si etter to måneder med kontakt? Hvis han ikke engang etter to måneder tror han holder på å bli forelsket i meg, så ja...jeg synes det hørtes stusslig ut. Tusen takk for innspill! Anonymkode: e8d9a...9f5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Slik jeg leser HI, så var det han som tok initiativ til å snakke om følelser for så å spørre spesifikt om hva du følte for ham. Du svarer ærlig på det og forteller ham at du har følelser for ham. Når han da sier at det har ikke han for deg, og gir deg en tale om at menn og kvinner er forskjellige, det er altfor tidlig å snakke om sånt osv. Så er det et rødt flagg for meg. Jeg synes han er manipulativ i den fremferden. Når vet han at du har følelser for ham, og han føler da at han er i førersetet. Da tenker jeg det er viktig for deg å gjenopprette maktbalansen. Hvis du nå tenker at dette var stusslig, så kanskje bare avslutte helt? Hvis du allikevel føler såpass at du vil gi det en sjangs, så ville jeg trukket meg unna. La ham ta alt av initiativ, vær bakpå, vær vennlig men ikke ivrig, avslutt samtaler før ham osv. La ham jobbe litt. Han kan ikke si sånt til deg, og fortsette å få og få. Det er jo en halvveis avvisning i måten han la det frem på. Anonymkode: 1f89f...24f 3
annebanane Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Jeg klarer og tørr ikke la meg bli ordentlig forelsket om vi ikke tilbringer mye tid sammen i person også. Kan bli svært betatt og hekta av å prate mye med en jeg liker, men forelskelsen venter likevel på seg når det ikke er flere møter. Mulig det er noe slikt med han?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 Jeg er kvinne, og hadde ikke vært forelsket etter sånn kontakt dere har. Men jeg hadde jo vist at jeg likte han, og at det er potensiale for å forelske meg. Men jeg trenger tid sammen med personen for å forelske meg. Jeg blir ikke forelsket ved kontakt på nett og telefon. Anonymkode: b2186...f61 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg leser HI, så var det han som tok initiativ til å snakke om følelser for så å spørre spesifikt om hva du følte for ham. Du svarer ærlig på det og forteller ham at du har følelser for ham. Når han da sier at det har ikke han for deg, og gir deg en tale om at menn og kvinner er forskjellige, det er altfor tidlig å snakke om sånt osv. Så er det et rødt flagg for meg. Jeg synes han er manipulativ i den fremferden. Når vet han at du har følelser for ham, og han føler da at han er i førersetet. Da tenker jeg det er viktig for deg å gjenopprette maktbalansen. Hvis du nå tenker at dette var stusslig, så kanskje bare avslutte helt? Hvis du allikevel føler såpass at du vil gi det en sjangs, så ville jeg trukket meg unna. La ham ta alt av initiativ, vær bakpå, vær vennlig men ikke ivrig, avslutt samtaler før ham osv. La ham jobbe litt. Han kan ikke si sånt til deg, og fortsette å få og få. Det er jo en halvveis avvisning i måten han la det frem på. Anonymkode: 1f89f...24f Tusen takk for nyttig svar, du setter ord på mye av det jeg føler rundt dette. Jeg synes også at det var manipulativt, og det føles ugreit, nesten som om jeg ble lurt i en felle, hvis du skjønner. Jeg ville aldri spurt noen hva de følte for meg hvis jeg ikke hadde et håp om at de hadde følelser for meg. Jeg kommer til å trekke meg laaangt tilbake, og blir det noe mer sånt tøys, så skal jeg avslutte. Takk igjen for svaret ditt, det hjalp Anonymkode: e8d9a...9f5
Gjest O.G. Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en mann på ferie. Vi hadde tre dager sammen og vi har vært i kontakt på sosiale medier flere ganger hver dag siden jeg dro hjem for 2 måneder siden. Han kontakter meg mer enn jeg kontakter han. En dag ble det naturlig å snakke om følelser, og han spurte meg hva jeg syntes om han. Jeg sa som sant var at jeg har blitt glad i han og tror jeg holder på å bli forelsket i han. Han derimot, følte ikke det samme. Han sa at for hans del var det altfor tidlig å snakke om slikt, at han var helt ok med at jeg hadde slike følelser, men at menn og kvinner er forskjellige med hvor fort vi forelsker oss og så videre... jeg sa at det var ok og at jeg skjønte det... men jeg synes det var rart at han ikke kunne gi meg NOE tilbake? Han sa riktignok at han liker meg og savner meg, men... jeg synes det ble litt stusslig, og lurer på hva andre synes. Er det verdt å fortsette å prate så mye med denne fyren? Anonymkode: e8d9a...9f5 Ikke sånn jeg ser det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå