Gå til innhold

Grei startlønn som regnskapsmedarbeider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4/10/2020 den 0.03):

400K er svært lite med 15års erfaring. Jeg ville ha spurt om 550k, noe som er nærmere gjennomsnittet. Husk at ufaglærte tjener omtrent 400k, da synes det er dårlig at du får 400k med utdanning.

Anonymkode: fb640...d06

Kan jeg få jobb som ufaglært innen regnskapsmedarbeider?

Anonymkode: 1642e...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4/10/2020 den 17.55):

Synes det hørtes lite ut. Jeg startet som controller i kommunen for 7 år siden med 465.000 kr i året. Har nå 755.000,-.

Anonymkode: 4a090...d2c

Hva er controller? Person uten utdannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan jeg få jobb som ufaglært innen regnskapsmedarbeider?

Ja, det er ingen krav til utdanning som regnskapsmedarbeider. Kun autorisert regnskapsfører. Men spør du meg er det et grusomt yrke med mindre man jobber i en liten/mellomstor bedrift. Elendig betalt for ekstremt mye press, stress og enormt mye å sette seg inn i. 

Anonymkode: c1785...ade

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en helt ok startlønn med tanke på at du ikke har noen relevant arbeidserfaring og ikke bor i Oslo-gryta eller en annen stor by.

Anonymkode: 0d029...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilo skrev (På 10.4.2020 den 17.16):

Hva med overtidskravet? De regnskapskontorene jeg har vært i kontakt med, har krav om 50- 100 timer overtid pr mnd i perioden jan-juni. 

Ikke noe krav, men jobben må jo gjøres, jeg har 65 timer hittil i år. Grunnlønn på litt over 700 000. Jeg synes det er greit å jobbe mye i januar og februar, det er lite annet å foreta seg da. Det roer seg i mars.

Anonymkode: 1a68a...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke noe krav, men jobben må jo gjøres, jeg har 65 timer hittil i år. Grunnlønn på litt over 700 000. Jeg synes det er greit å jobbe mye i januar og februar, det er lite annet å foreta seg da. Det roer seg i mars.

Anonymkode: 1a68a...47e

synes du jeg kan søke på alle jobber som er regnskaps medarbeider? selv uten utdannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...