Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke skole anbefaler dere? Sonans, Bjørnnes eller Metis 🤔

Anonymkode: b7e71...c18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Sonans! Jeg har brukt dem og ble anbefalt av alle jeg kjenner som har tatt opp fag. De er veldig flinke til å veilede og motivere. :) 

Anonymkode: f2eb3...977

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anbefaler Sonans! Jeg har brukt dem og ble anbefalt av alle jeg kjenner som har tatt opp fag. De er veldig flinke til å veilede og motivere. :) 

Jeg vurderer Sonans, men dem ligger høyere i pris enn de andre 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Ja de koster litt. Er det mange fag du skal ta opp?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja de koster litt. Er det mange fag du skal ta opp?

Skal ta 23/5 pakken, for å komme inn på sykepleie :) jeg har dårlig snitt i fra VGS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg benytter meg av ASK.... mye rimeligere, men vet ikke forskjellen da.... Men hvilke fag? Finner mye bra på YouTube. Feks.....

Anonymkode: e1419...5fb

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp bøker, les, og meld deg opp på privatist eksamen. Slik tok jeg hvertfall studiekompentanse for en del pr siden. Må være struksturert selv, men funket som fy. Kostet vel noen hundrelapper pr. eksamen tror jeg.

Anonymkode: ef8a5...f43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med sonans. Har tatt nettkurs der, men det er myyye penger. Som noen skriver her, så tenker jeg at det ikke er nødvendig med undervisning i alle fag. Det ligger veldig mye bra på YouTube feks. Matte, geografi, naturfag, norsk er eksempler på fag det ligger veldig mye gratis undervisning av på nett.

Anonymkode: c12e0...f96

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er fornøyd med sonans. Har tatt nettkurs der, men det er myyye penger. Som noen skriver her, så tenker jeg at det ikke er nødvendig med undervisning i alle fag. Det ligger veldig mye bra på YouTube feks. Matte, geografi, naturfag, norsk er eksempler på fag det ligger veldig mye gratis undervisning av på nett.

Ikke nødvendig å betale for undervisning på privatistskole*, mente jeg - siden det som ligger ute i nevnte fag er av veldig god kvalitet.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvilke fag tenker du på? Kan komme med anbefalinger.... tatt 4 fag som privatist... 2 uten nettundervisning 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvilke fag tenker du på? Kan komme med anbefalinger.... tatt 4 fag som privatist... 2 uten nettundervisning 

Norsk, matte, engelsk, naturfag og historie 😊

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendig å betale for undervisning på privatistskole*, mente jeg - siden det som ligger ute i nevnte fag er av veldig god kvalitet.

Jeg tror jeg trenger undervisning i norsk, innbiller meg at det kan være krevende å lese til alene🤔

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Norsk, matte, engelsk, naturfag og historie 😊

Jeg har tatt naturfag, det kjøpte jeg meg lærebok og brukte ndla.no, ingen undervisning overhodet, fikk en 4 på eksamen- helt Ok. Tok også samfunnsfag ved kun å lese på egenhånd. Jeg driver nå med matte og historie, har kjøpt nettundervisning på Ask.no  og lærebøker. Men jeg vil si at du ikke trenger det til de fagene egentlig, kjøp bøker og så i historie så bruker du profnick, han er superflink. I matte kan du brule Campus inkrement som er helt gratis, synes disse videoene er bedre enn Ask sine. Jeg er veldig ustrukturert og umotivert, så er det jeg sliter med. Jeg skal neste år ta norsk og engelsk, men tror da jeg skal betale for å ta undervisning på skole. Da følger jeg en progresjon, og da er jeg pliktoppfyllende når jeg har ting jeg «må» ha ferdig til neste uke. Hva ønsker du å studere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter selv med motivasjon og konsentrasjon, men har greid å ta norsk (muntlig og skriftlig), matte og historie på egenhånd, og nå snart skal jeg ha gym og geografi.

Jeg bruker NDLA og Youtube.

Anonymkode: ae2e0...87e

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp bøker, les, og meld deg opp på privatist eksamen. Slik tok jeg hvertfall studiekompentanse for en del pr siden. Må være struksturert selv, men funket som fy. Kostet vel noen hundrelapper pr. eksamen tror jeg.

Anonymkode: ef8a5...f43

Koster 1150 kr per eksamen i dag.. hvis man ikke har karakter i faget fra før. Over 2000 hvis man skal forbedre en karakter.

Anonymkode: 1d6ce...6b8

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg trenger undervisning i norsk, innbiller meg at det kan være krevende å lese til alene🤔

Nå er det noen år siden jeg tok norsk som privatist, men jeg vil bekrefte at det er krevende å lese til alene. Det er utrolig mange emner og ulike metoder man skal kjenne til, i tillegg til nynorsk. Generelt tenker jeg det er behagelig å trygt å følge hele undervisningen med alle fag. Det er vel litt rabatter på å ta flere fag også. Jeg har tatt fag på både Bjørknes og Sonans, begge steder hadde gode lærere. 

Anonymkode: 8e5d0...429

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det noen år siden jeg tok norsk som privatist, men jeg vil bekrefte at det er krevende å lese til alene. Det er utrolig mange emner og ulike metoder man skal kjenne til, i tillegg til nynorsk. Generelt tenker jeg det er behagelig å trygt å følge hele undervisningen med alle fag. Det er vel litt rabatter på å ta flere fag også. Jeg har tatt fag på både Bjørknes og Sonans, begge steder hadde gode lærere. 

Anonymkode: 8e5d0...429

Jeg er ikke sånn kjempe strukturert av meg, så tror det er tryggest å ta fag der jeg kan få hjelp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...