AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Ser ut som jeg må igjennom dette enda en gang 🙄 Har ikke veldig hastverk i disse Korona tider. Men har laget en profil på en av de største datingsidene bare for se hvem som er registrert der nå. Faktisk veldig mange interessante kvinner det går an å snakke med og kanskje date. Men en ting, ser det er en god del av de der inne som går igjen. Over 1 år siden jeg hadde en profil der sist gang, og da i noen uker. Noen av de samme er der enda! Er dette et "rødt" flagg? Eller er har de bare ikke truffet den rette? Forstår at noen dater og det ikke klaffer, men over år? Det er en dame der som jeg nesten datet sist gang jeg hadde profil. Står å lurer på om jeg skal spørre henne i nærmeste fremtid. Denne gangen skal jeg holde mye mer tilbake uansett, ble litt for fort involvert sist gang og det ble litt av en floke Det er ikke alltid et menneske er slik som det ser ut til i begynnelsen, og man er en forelsket idiot som ikke oppfatter at ting ikke er helt slik det ser ut. Anonymkode: da339...f49 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Det kan jo tenkes at de er tilbake på datingmarkedet som deg. Anonymkode: a134b...a60 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo tenkes at de er tilbake på datingmarkedet som deg. Nå husker jeg ansikter veldig godt! Det er påfallende mange av de som da er ute på markedet igjen samtidig som meg? Noen kanskje men neppe at det er mulig at alle er det på samme tid som meg. Er litt skeptisk til å date de, for det kan tenkes at de er litt for sære til at det går an å få en relasjon med de. Bør vel si klart ifra før dating at jeg bare er ute etter noe seriøst og ikke noe annet. Blir vel ikke aktuelt å date før ut på sommeren uansett så får bare sondere "terrenget" Finner jeg ikke en seriøs dame denne gangen blir det singelivet til jeg ender i trefrakken Anonymkode: da339...f49
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Tenk om de fremdeles er der fordi de kun har møtt på useriøse menn som ikke ønsker forhold? Det er et reellt problem. Anonymkode: a134b...a60 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Det er nok mange som er av typen med lang og urealistisk kravliste. Som ikke har så mye å tilby selv, og derfor er single. I mine øyne er dette et orange flagg i det minste Anonymkode: b45e4...55b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Selv var jeg over 2 år på tinder før jeg fikk kjæreste. Men det var mer fordi jeg ikke var så veldig intressert i å møte noen. Og jeg hadde noen veldig useriøse dating forhold. Tinder var bare et tidsfordriv, gøy å sveipe. Når jeg bestemmte meg for at jeg var klar for et forhold tok det meg 2 mnd før jeg fant min nåværende samboer. Så kan være useriøse, uheldige, eller kravstore. Anonymkode: 638da...882
Hoody Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Av ren nysgjerrighet: er ikke disse datingsidene og appene veldig overfladiske? Eller er det faktisk noen som har et annet fokus på førsteinntrykk enn utseende?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 35 minutter siden, Hoody skrev: Av ren nysgjerrighet: er ikke disse datingsidene og appene veldig overfladiske? Eller er det faktisk noen som har et annet fokus på førsteinntrykk enn utseende? Det er nok litt av hvert tenker jeg. Noen er nok veldig opptatt av utseendet. Andre overhodet ikke virker det som, en god profiltekst teller faktisk veldig mye. Selvfølgelig er utseende en faktor men neppe avgjørende hos mange. Slik er det også om du skal treffe noen på jobb, byen, fjellet eller ved sjøen Utseendet sammen med personlighet, verdier og interesser er en totalpakke du har, og som en eventuelt date "snapper" opp. Hvor "stor" den pakken må være er forskjellig fra kvinne til kvinne og fra mann til mann. Helt umulig å si. For min del er det litt viktig at vi er omtrent i samme "liga". Jeg er vel en 5 er tipper jeg, og er ute etter det samme selv. Felles interesser, felles verdier like barn leker best. En naturlov som har vært der alltid før nettet sin tid og nå. Det er faktisk ikke en dritt som har endret seg. Idag treffer du flest mennesker på nettet angående mulige kandidater til å bli en partner. Så er det når man treffes og blir kjent at alt avgjøres. Igjen akkurat som i "gamle dage". Ikke en dritt har endret seg faktisk.Utseendet, attraktivitet, ghostere, useriøse de var der dengang også. Du traff de bare på byen i stedet for Eller på bygdefesten. Anonymkode: da339...f49 1
Hoody Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok litt av hvert tenker jeg. Noen er nok veldig opptatt av utseendet. Andre overhodet ikke virker det som, en god profiltekst teller faktisk veldig mye. Selvfølgelig er utseende en faktor men neppe avgjørende hos mange. Slik er det også om du skal treffe noen på jobb, byen, fjellet eller ved sjøen Utseendet sammen med personlighet, verdier og interesser er en totalpakke du har, og som en eventuelt date "snapper" opp. Hvor "stor" den pakken må være er forskjellig fra kvinne til kvinne og fra mann til mann. Helt umulig å si. For min del er det litt viktig at vi er omtrent i samme "liga". Jeg er vel en 5 er tipper jeg, og er ute etter det samme selv. Felles interesser, felles verdier like barn leker best. En naturlov som har vært der alltid før nettet sin tid og nå. Det er faktisk ikke en dritt som har endret seg. Idag treffer du flest mennesker på nettet angående mulige kandidater til å bli en partner. Så er det når man treffes og blir kjent at alt avgjøres. Igjen akkurat som i "gamle dage". Ikke en dritt har endret seg faktisk.Utseendet, attraktivitet, ghostere, useriøse de var der dengang også. Du traff de bare på byen i stedet for Eller på bygdefesten. Anonymkode: da339...f49 Takk for at du tok deg tid til å svare! Jeg har nok et litt snevert syn på dette med datingapper og datingnettsider, får se om jeg en dag utvider horisonten min på den fronten 😄 Lykke til til deg hvertfall! Ser jo at det stadig er folk som lykkes 😊
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 1 hour ago, Hoody said: Av ren nysgjerrighet: er ikke disse datingsidene og appene veldig overfladiske? Eller er det faktisk noen som har et annet fokus på førsteinntrykk enn utseende? Det er ikke apper som har fokus og inntrykk, det er brukerne. Alle lar deg presentere deg selv slik du ønsker, og du kan jo også selv velge å ikke snakke med folk uten profiltekst. Anonymkode: 42f4e...440
Hr. Aktiv Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som jeg må igjennom dette enda en gang 🙄 Har ikke veldig hastverk i disse Korona tider. Men har laget en profil på en av de største datingsidene bare for se hvem som er registrert der nå. Faktisk veldig mange interessante kvinner det går an å snakke med og kanskje date. Men en ting, ser det er en god del av de der inne som går igjen. Over 1 år siden jeg hadde en profil der sist gang, og da i noen uker. Noen av de samme er der enda! Er dette et "rødt" flagg? Eller er har de bare ikke truffet den rette? Forstår at noen dater og det ikke klaffer, men over år? Det er en dame der som jeg nesten datet sist gang jeg hadde profil. Står å lurer på om jeg skal spørre henne i nærmeste fremtid. Denne gangen skal jeg holde mye mer tilbake uansett, ble litt for fort involvert sist gang og det ble litt av en floke Det er ikke alltid et menneske er slik som det ser ut til i begynnelsen, og man er en forelsket idiot som ikke oppfatter at ting ikke er helt slik det ser ut. Anonymkode: da339...f49 Det kan være rødt flagg. Noen er bare ute etter å ha det gøy selv om de har partner. Noen gøy uten partner eller de siste bare ute etter bekreftelse. Ei dame jeg matchet med på tinder hadde sett med for en stund siden, men ikke sveip0et da, men gjorde det nå. Hun begynte med at hun hadde truffet en del menn på tinder og fått fyllt sine drømmer om trekant osv. Jaja tenkte jeg. Her slipper ihvertfall jeg å anstrenge meg noe mere. Ganske skuffende vil jeg si hvor lite ansvar enkelte tar og bare kjører på med gb, ons osv. Men dem om det. Men føler det er ganske vanskelig å finne noen igjennom nettdating. Kommer lett i kontakt, men damer forventer at vi menn skal svare for dem korrekt ellers mister de raskt interessen. Motsatt er det stort sett bare ja og nei og kansje vet ikke. Da slettes de rimelig raskt her ihvertfall. Så er spørsmålet som nesten er hver gang. Har du barn? Jeg har begynt å svare at "du er så interessert altså at du faktisk ikke har lest de 9 linjene jeg har skrevet? pluss i margen her ". Så ja tiden går den og det er ikke umulig med at det går noen år.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 Litt over ett år der inne er jo ingenting. De fleste er jo single over tid. Bedre å være litt kritisk og ta seg tid enn å involvere seg for raskt slik at det blir "litt av en floke" (dine ord), er det ikke? Hadde vært noe annet om de hadde vært der sammenhengene i 5år. Ikke alle er aktiv til all tid heller, så selv om en har en profil betyr jo det ikke at den til stadighet blir logget på. De kan også ha hatt noen flørter som ikke gikk noen vei og er tilbake, nett som deg. Anonymkode: d162f...0e1 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #13 Skrevet 10. april 2020 Jeg har vært singel noen år, og har i noen omganger hatt profil på både Sukker, Møteplassen og Tinder. De samme mennene er der hver gang jeg logger inn, selv om det kan være 1 år mellom de gangene jeg logger inn. Sannheten er jo at mange går single i år etter år, til tross for mye dating. Det er ikke så lett å finne kjærligheten, selv om det er masse single der ute. Det trenger ikke bety at det er noe galt med dem som er single, det kan hende man rett og slett ikke har truffet den rette. Det trenger ikke bety at man er spesielt kresen heller. Dating er vanskelig. Og å finne den store kjærligheten er vanskelig! Nettdating gjør det jo ikke lettere, det er en krevende øvelse for de aller fleste. Anonymkode: 97c8a...1eb 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #14 Skrevet 10. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt over ett år der inne er jo ingenting. De fleste er jo single over tid. Bedre å være litt kritisk og ta seg tid enn å involvere seg for raskt slik at det blir "litt av en floke" (dine ord), er det ikke? Hadde vært noe annet om de hadde vært der sammenhengene i 5år. Ikke alle er aktiv til all tid heller, så selv om en har en profil betyr jo det ikke at den til stadighet blir logget på. De kan også ha hatt noen flørter som ikke gikk noen vei og er tilbake, nett som deg. Joda ser den Jeg skal være åpen for de som vil date etter å ha snakket med de litt på nettsiden. Jeg traff en dame utenfor datingsiden som "floken" oppstod med Voldsom forelskelse i 4 mnd fra begge, så totalt havari Hva skjedde? Når den andre mister følelsene i løpet av en dag ? For meg et mysterium så denne gangen skal jeg ta det mye mer rolig. Om det går 2 år for å finne den rette får det gå to år, og når jeg finner den rette være oppmerksom på alle de "små" røde flaggene man ikke ser der og da, men som faktisk var der men når forelskelsen er på sitt sterkeste er man riv ravende gal og ikke oppfatter. Så for meg er det der forelskelse greine noe jeg skal dempe ned så mye som mulig. Det er oppskrytt og mer vondt en godt. Anonymkode: da339...f49 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå