AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Del Skrevet 9. april 2020 Noen som kan hjelpe meg å finne en spesifikk person? Kan kontakte deg PM Anonymkode: a3979...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Del Skrevet 9. april 2020 Vet du sånn ca når vedkommende ble født? I såfall kan du finne vedkommende i kirkebøker. Anonymkode: c4022...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Del Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du sånn ca når vedkommende ble født? I såfall kan du finne vedkommende i kirkebøker. Anonymkode: c4022...0df Ja, men vet ikke hva vedkommende heter. Personen er sporløst forsvunnet, mistenker derfor at jeg har fått opplyst om feil navn. Kjenner til hva sønnen og mannen heter. Anonymkode: a3979...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Del Skrevet 9. april 2020 Hvis de var gift vil du kunne finne det også ut av kirkebøker, det er i det hele tatt masse å hente ut av de bøkene.. Jeg har fulgt slekta mi tilbake til 1700 ved hjelp av bygdeboka her på stedet, men vet ikke om slike bøker finnes overalt da.(der følger du bare slekta fra i dag og bakover så sant du vet hvor de bor/bodde). Det finnes sikkert et historielag der i alle fall, og dit kan du også ringe og be om tips Anonymkode: c4022...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 9. april 2020 #5 Del Skrevet 9. april 2020 Har drevet med slektsforskning i mange år. Send meg en pm så skal jeg prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Del Skrevet 9. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de var gift vil du kunne finne det også ut av kirkebøker, det er i det hele tatt masse å hente ut av de bøkene.. Jeg har fulgt slekta mi tilbake til 1700 ved hjelp av bygdeboka her på stedet, men vet ikke om slike bøker finnes overalt da.(der følger du bare slekta fra i dag og bakover så sant du vet hvor de bor/bodde). Det finnes sikkert et historielag der i alle fall, og dit kan du også ringe og be om tips Anonymkode: c4022...0df Takk! Problemet er at jeg finner svært mangelfull informasjon om akkurat et spesifikt ledd. Men skal prøve det ut! Anonymkode: a3979...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Del Skrevet 9. april 2020 8 minutter siden, Cirkelin skrev: Har drevet med slektsforskning i mange år. Send meg en pm så skal jeg prøve å hjelpe deg. Tusen takk! Sendte deg Pm! Anonymkode: a3979...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Del Skrevet 11. april 2020 Har et tips! Nasjonalbiblioteket har nå gratis tilgang til alle bøker over nett, så nå er det gratis å sjekke bygdebøker, kirkebøker o.l. Anonymkode: 1d090...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå